Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hobbydoosdag
    Posted: 22 Februari 2012 om 17:49

Ik lees regelmatig dat er bij iemand een hobbydoosdag wordt georganiseerd.

Zijn het vaak de 'vaste' mensen die bij elkaar komen? Wat doen jullie op zo'n dag?

Volgens mij bestaat er tussen een aantal mensen een hechte vriendschap hier op het forum.

Erg leuk dat zoiets kan ontstaan.

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 17:53

sommige mensen kennen elkaar al langer dan vandaag en sommige kennen elkaar alleen maar van dit forum  maar iedereen is welkom op een hobbydoosdag 10 maart is het in Lepelstraat (in de buurt van Bergen op Zoom) en de andere dag is rond eind mei begin juni en is in Apeldoorn. Dus als je wilt ben je van harte welkom

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 18:04
Die vriendschappen zijn mede door de hobbydoosdagen ontstaan. Het grappige is dat we elkaar al zo goed kennen van het forum, dat leeftijd en uiterlijk er niet toe doen, we kunnen meteen kletsen. Je voelt je ogenblikkelijk welkom.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 18:56

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Die vriendschappen zijn mede door de hobbydoosdagen ontstaan. Het grappige is dat we elkaar al zo goed kennen van het forum, dat leeftijd en uiterlijk er niet toe doen, we kunnen meteen kletsen. Je voelt je ogenblikkelijk welkom.

Tussen de regels door is wel te lezen dat er echte vriendschappen zijn ontstaan. Heel erg leuk! Het gaat mij er helemaal niet om dat ik bij die dagen aanwezig moet zijn, ik vind het gewoon super dat dit mogelijk is. Er is een aantal mensen op het forum actief, die erg leuk met elkaar omgaan. Dat is zo mooi om te lezen.......

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 21:46

Ik vind het ook heel bijzonder dat er vriendschappen door een forum kunnen ontstaan

En het leuke van een hobbydoosdag is dat als je iemand ziet met een sticker met haar forumnaam erop, je soms verbaasd bent hoe iemand eruit ziet. Omdat je door contact via het forum toch een plaatje van iemand in elkaar probeert te puzzelen.

Maar je hebt inderdaad een band doordat je een hobby met elkaar deelt. En als je actief op het forum bent, heb je een klik met bepaalde mensen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 23:00
Ja dat is zo Jips 
Ik ben echt heel blij met jullie......ik heb dankzij dit forum zulke lieve vriendinnen gekregen
Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 23:47
Ik hoop oprecht een volgende keer ook van de partij te kunnen zijn, maar zowel de afstand naar Marileen als het tijdstip van de meeting in Apeldoorn liggen voor mij nu wat moeilijk. Sinds 2004 heb ik het verschijnsel "forum" ontdekt en van diverse fora heb ik leuke vriendschappen overgehouden. Toevallig heb ik vanavond een vriendin op bezoek gehad die ik op een forum 4 jaar geleden heb leren kennen. Reuze gezellig geweest. Het is een unieke manier om met mensen aan te kunnen knopen op grond van een stukje gelijkgestemdheid.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 07:47
Wat zullen jullie een leuke gezellige avond gehad hebben 

Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 07:56
Het is inderdaad heel leuk!!!
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 07:57

Zijn er ook wel eens hobydoosjesdagen in het Noorden des lands???

Lijkt me zo super leuk.

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 09:59
Het ligt aan de mensen die in het noorden hun huisje terbeschikking stellen en een dag organiseren. Ik zou zeggen stel het voor
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 10:10

Vorig jaar was de Hobbydoosdag in Dordrecht.

En nu in Lepelstraat en Apeldoorn maar liefst.

Het is aan de mensen die het willen organiseren waar het is en wanneer het is. Maar natuurlijk kun je zelf iets organiseren voor de bovenkant van het land

Zelf heb ik geen moeite met lange autoritten, ik ga regelmatig naar mijn opa in Winschoten en dat is voor ons 2,5 uur rijden.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 10:31
Ook al heb je elkaar nog niet gezien ,vind ik dat het precies is of wij elkaar al jaren kennen en echte band hebben vriendinnen voor het leven
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 12:52
Als je het niet in je huis wilt doen, kun je misschien in een park of andere openbare plaats een ontmoeting organiseren, picknick mee, allemaal op bankjes of kussens zitten breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 13:13

Het lijkt mij  ok leuk zo'n hobbydoosdag maar het is voor mij ook te ver weg.

Wie weet kan ik er eens eentje organiseren ik heb ruimte genoeg.

Zelf heb ik geen moeite met lange autoritten, ik ga regelmatig naar mijn opa in Winschoten en dat is voor ons 2,5 uur rijden.

Hey Jips mijn schoonouders wonen ook in Winschoten mijn man komt er vandaan, haha zo klein is de wereld eigenlijk.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 13:17
Originally posted by Jolanda43 Jolanda43 wrote:

Lijkt me zo super leuk.

Ik zou een hobbydoosdag in het Noorden ook heel erg leuk vinden.

Maar onze staat van de tuin laat het niet toe om het hier te doen en ons huis is niet groot genoeg... Dus als er iemand anders is en het is qua afstand een beetje te doen dan lijkt het me heel erg leuk om ook eens deel te nemen aan een hobbydoosdag.

Veel liefs van Marieke
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 14:08
Originally posted by Venaille Venaille wrote:

Originally posted by Jolanda43 Jolanda43 wrote:

Lijkt me zo super leuk.

Ik zou een hobbydoosdag in het Noorden ook heel erg leuk vinden.

Maar onze staat van de tuin laat het niet toe om het hier te doen en ons huis is niet groot genoeg... Dus als er iemand anders is en het is qua afstand een beetje te doen dan lijkt het me heel erg leuk om ook eens deel te nemen aan een hobbydoosdag.

Het zou in principe ook wel bij mij mogen hoor. Ik heb ook geen groot huis hoor . Maar er passen toch een hoop makke schapen in een hok.. Hoeveel mensen zouden het leuk vinden om een ritje naar Groningen te maken voor een hobbydoosjesdag????.

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 14:15
Groningen is voor mij wel te doen!
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 14:37
Groningen is voor mij ook wel te doen maar het mag ook bij mij gehouden worden en dat is in Meppel kunnen we kijken misschien wat het beste uitkomt voor de dames.En hoeveel belangstelling er voor is. 

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 14:54
Dames zo zie je maar een berichtje en een derde hobbydag rolt zo maar te voorschijn heel veel succes bij het orginiseren, wie weet  
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns