Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gewoon een vraagje

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gewoon een vraagje
    Posted: 24 Februari 2012 om 08:04

Hoi Hobbydoosjes, hier ben ik dan weer even ik dacht ik laat even iets horen na volgende week weet ik pas of ons huis door gaat, dus dan hoop ik dat jullie me horen juichen. Want ik heb beloofd dat even te laten weten.

Maar ik heb een vraagje, ik zat even bij te lezen en naar al dat moois te kijken wat er word gemaakt, zag een leuk patroontje voor bij gaan maar durf niet te vragen omdat ik zo lang alweer weg was.

Maar ik zag ook dat twee mensen iets vroegen en toevallig had ik net een boekje gekocht waar dat patoorn in stond, dus heb ik het netjes naar die twee dames doorgezonden. Maar als je denkt dat je iets terug hoort nee hoor helemaal niets.
Ok we zijn niet allemaal hetzelfde denk ik dan maar.

Maar mijn vraag is vinden jullie dat kopje GEZOCHT nu echt zo leuk, ik weet we zijn best allemaal een beetje hebberig als het om patroontjes gaat, maar hier komen echt de inhalige mensen op af.

Maar van mij zou GEZOCHT weg mogen hoor, als je dan iets ziet kun je per pm toch netjes vragen om een patroon.

Ben gewoon benieuwd hoe jullie daar over denken.

Nu tot volgende week. hopelijk met goed bericht.

Groetjes, Lidia

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 08:16
Je voorkomt wel de eendagsvliegen, maar voor ons oudjes wordt het wel een probleem om te vragen of iemand toevallig het op haar computer heeft staan want waar gaan wij het dan onze vraag neer zetten.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 08:19
dat vind ik ook simonne gewoon bij gezocht en dan wordt het
een algemene vraag en dan is het wie wil of kan helpen


het is hier toch niets moet alles mag
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 08:23

Ik vind dit niet zo mooi ,als je op Google drukt staat er heeeeel veel ,gratis patronen op Hobby doos, en als je maar 1 patroon nodig hebt??? Ben ik mis of dit normaal dat iemand iets wil weglaten ,sory dan .

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 08:37
Als je echt dingen zoekt die je niet
kan vinden is gezocht wel super
handig als is het maar een link
die je krijgt. Ik heb er echt veel
plezier van gehad gebruik het nu
echter een stuk minder omdat ik
aardig wegwijs ben geworden in
het zoeken van patronen maar
soms moet je dat echt even onder
de knie krijgen Hihi maar ik heb
nog zoveel te doen en op me
lijstje staan Hihi. Nu eerst woezel
afmaken en het patroon mooi op
papier zetten. Dan alle
kraamkadotjes haken die ik in me
hoofd heb en dan nogmaals pip
haken en op papier zetten net
fotos. Dit is helemaal geen handig
forum als je zo een lijst heb on te
maken Haha ik zie teveel leuke
dingen voor bijkomen dan heb ik
ook nog zpaggetti liggen waarmee
ik vasen mee wil omhaken en een
on een pyama zak te maken.
Maar veel te weinig tijd. Haha
lang verhaal en totaal afgeweken
van het onderwerp
groetjes nathalie
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 08:49

ik denk dat het juist voor de nieuwelingen (zoals ik) soms best wel makkelijk is om iets specifieks te vinden. Het forum met al zijn leden is een schatkamer aan kennis c.q. patronen. Blijft overeind dat óók op internet bepaalde basale fatsoensnormen bljiven bestaan. Dus, netjes bedanken na ontvangst van of reactie op. Lijkt mij niet meer als vanzelfsprekend trouwens. Ook vind ik dat niet alles persé gratis hoeft te zijn. Ruilen kan of delen in de eerder gemaakte kosten is geen lijkt mij  probleem!

 

Marlies

Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 08:53
Ik denk dat als je gezocht weg haalt het probleem nog niet is opgelost. Dan gaan mensen denk ik vragen om patroontjes bij vragen.

Maar welk patroontje wilde jij dan graag hebben lidia? (als ik hem heb wil ik hem je best sturen hoor, je mag me ook een pm sturen). Iedereen vind het leuk om zo nu en dan een patroontje toe te voegen aan de collectie en ik denk ook dat als je het netjes vraagt, dat er geen probleem is. Als iemand een patroon niet wil delen snap ik het ook, dat zet ik er ook altijd bij.
Ik hoop altijd wel dat ook al vraag je het zo netjes dat niemand zich tegen het been gestoten voelt, want ik heb 1 keer wel een vervelende situatie gehad. Dit is uiteindelijk gewoon netjes opgelost. Dan denk je de volgende keer inderdaad wel 2 keer na voordat je wat durft te vragen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 10:45
Lidia, kom op, wat zoek je???? We zijn hier toch een beetje familie van elkaar?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 11:21
Ik heb geen bezwaar tegen de rubriek Gezocht, ik ben wel grillig in het beantwoorden van patroonvragen, de ene keer hoop ik dat de nieuwe een enthousiaste hobbydoos wordt en ga ik zoeken en scannen, de andere keer laat ik de vraag links liggen, of ik reageer kattig als er alweer geen e-mailadres in het profiel staat.

Ik heb bij Even voorstellen een Welkom met introductie geschreven en daar verwijs ik soms naar. Ik hijs die ook telkens op.

Je mag iemand die je patronen hebt gemaild best nog een mailtje sturen en vragen of het goed is aangekomen en zeggen dat je wel een reactie had verwacht. Dan ben je je frustratie ook meteen kwijt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 12:31
Ik doe zoals Magtelt zegt. Als ik niets hoor, stuur ik een mail met de vraag of het goed is aangekomen. Werkt prima, maar heb het nog zelden hoeven doen. Enne onfatsoen is overal. Groetjes, Lida
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 12:38
oh Lidia2 hoop zo dat je huisje doorgaat, komt er eindelijk rust in de tent. zal voor je duimen
lydia wijsbroek
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 12:40
Zouden ze dan tenminste hun inbox kunnen legen? Maakt het voor anderen wat overzichtelijker, denk ik.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 13:07

Lydia,ik hoop heel erg dat je huisje doorgaat. Dan komt alles weer tot rust en kan je je eigen gang gaan.

Welk patroon zou je willen hebben???

De meeste mensen bedanken als je ze iets toe stuurt,maar er blijven altijd mensen die dit niet doen. Ik heb toen ook netjes gevraagd of het aangekomen was en wat bleek ze had het bedankje naar een andere hobbydoos gestuurd. Maar daar moet je je niet druk om maken. Je huisje gaat nu voor. Heel veel SUCCES.

groetjes Frea.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 13:50
Ha Lydia 
Ik vind het allereerst super om weer van je te horen en hoop dat jullie huisje doorgaat

Dit onderwerp vind ik zelf ook best lastig, wat Magtelt zegt. Soms ben ik welwillend en de andere keer denk ik... ajuuu een ander mag hier wat mee doen. Soms ben ik alleen aan het delen en heb ik ook nog nooit en resultaat van iets gezien. Sja hand in eigen boezem.. Ik heb ook al meer patroontjes gekregen dan dat ik ooit kan maken.
Mij mailen heeft geen enkele zin zeker niet als ik die persoon niet herken als hobbydoosverslaafde... Ik reageer niet.
Maar verders het blijft dubbel, ik geef het eerlijk toe
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 15:09
Ik vraag me wel eens af Of
mensen mij op merken op
hobbydoos voor mij zijn veel
mensen me wel bekend maar Of
dat andersom is....Komt ook
omdat ik niet super veel reageer
maar wel alles mee lees
groetjes nathalie
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 15:17

Hallo Lydia

leuk welkom terug en vraag gerust hoor je hoort er bij, ben ook een poos niet echt zeg maar niet aanwezig geweest en kom ook af en toe weer kijken

en gezocht mag blijven hoor maar wel goed om eens een balletje op te gooien om te weten hoe anderen ergens over denken

en waar komt misschien je eigen huisje te staan ben wel erg benieuwd

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 15:45

Hoi Lidia,  goed weer wat van je te horen, ik duim voor jullie huisjes

en wat GEZOCHT betreft, ... van mij mag het gerust blijven staan, heb ook al veel patroontjes doorgestuurd en niets meer van gehoord, dus de volgende keer

GEEN patroontjes meer naar die hobbydoosjes

Je stuurt tenslotte als je dat wil   NIETS MOET

 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 15:55
Originally posted by natie.83 natie.83 wrote:

Ik vraag me wel eens af Of
mensen mij op merken op
hobbydoos voor mij zijn veel
mensen me wel bekend maar Of
dat andersom is....Komt ook
omdat ik niet super veel reageer
maar wel alles mee lees


Nathalie, de een kwekt wat makkelijker mee en de ander zit erbij en luistert, dat is net zo gezellig, hoor.

Hier doe ik volop mee, maar vroeger bij onze buren zat ik op een verjaardag met mijn mond vol tanden, omdat het alleen maar over mode en schoenen ging. En als ik dan eens vertelde over een boek dat ik gelezen had of een hanwerk dat ik onder handen had, zwegen ze even, keken verward en begonnen weer over mode en schoenen.

Ik werd uitgenodigd en ging, maar niet echt voor mijn lol. Hier amuseer ik me enorm met meepraten, maar als jij je amuseert met lezen, is dat toch ook goed?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 17:15
Ik ben volledig eens met Rittepetit geen probleem met gezocht
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 17:39
lidia2 vertel ons gerust wat je zou willen hebben er is altijd wel iemand die je kan helpen en wat het nioet bedanken betreft is door andere ook al gezegt dat zul je altijd houden ook als we de gezocht rubriek weg zouden halen
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns