Welke boeken of boekjes |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Februari 2012 om 20:18 |
Welke brei-haak-borduur of andere hobbyboekjes hebben jullie allemaal?
|
|
@-MGR
Duizendpoot Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geen...nou ja, een haak-boekje voor de gelukspoppetjes, ik heb al een paar keer iets gepoogd, maar fraai is heeeellllll anders. Dus ik brei, van de patronen van de hobbydoos...
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die lijst is veel te lang om op te noemen. Ik heb ze nog nooit geteld. Groetjes, Lida
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er ook al best wel veel. Anthony heeft weer late dienst vandaag, dus kan ik weer vanmiddag en vanavond lekker tuttelen en freubelen wat ik wil, dan ga ik toch eens een lijstje maken. |
|
Jolanda43
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er ook al best wel veel. En morgen krijg ik nog meer hoop ik, want dan ben ik jarig. Heb allemaal hobby spulletjes gevraagd deze keer. Ben zo benieuwd
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk Jolanda!!!!!
Ben zo benieuwd naar wat voor spulletjes je krijgt |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb een bibiliotheek vol, en heel veel kopieën en op cd's poppenkleertjes en dierenpatronen en een harde schijf vol die ik echt op dc moet gaan zetten, want als die crasht ben ik in de aap gelogeerd of te wel de l*l
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een wandmeubel en twee boekenkastplanken vol. Vraag maar liever wat ik niet heb.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Diverse boekjes van Christel Krukkert, het eerste boekje van Annemarie Arts en zo nog een paar boekjes waaronder een engels boekje met patronen van beren en een boekje van Annies Attic met diverse dieren
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Jolanda43
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou ik niet meer Marileen, Als ik het weet zal ik het vertellen. Nog ffentjes geduld hoor. |
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier nog een vraag liever wat ik niet heb is de lijst veel korter
|
|
Anne-Marie
|
|
chicken27
Newbie Lid sinds: 06 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier de volgende boekjes:
- Kleine knuffels haken (Christel Krukkert) - Nieuw haken - de basistechnieken - Superlieve figuurtjes zelf haken - Amigurumi & more Verder nog een map met allemaal losse patronen.
Hier ook bijna jarig (nog 2 weekjes) en weer veel leuke boekjes op mijn lijstje staan :D |
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel losse patronen op externe harde schijf en CD's. Allemaal gecategoriseerd dat weer wel.
Enkele boeken als pfd. Totnogtoe geen 'echte boeken' in mijn boekenkast. Komt vast nog wel hahhahahaha
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is nog best moeilijk om je losse patronen te rubriceren. Ik kom telkens dingen tegen waar ik geen vast plekje voor heb.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is bij mij 'diversen' kan heeeeeeeeeel divers zijn hahahahahahaha
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb een paar boeken over haken en breien met patronen en uitleg
maar ik ben best hebberig op dat gebied dus... ik heb er nog niet genoeg!!
hahahhaha
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
ElleBelle
Hobbyguru Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kocht onlangs het boek 'Schattige huisdieren haken' van Brigitte Read.
Het is mijn (voorlopig) enige boek. Ik heb wel nog een map met patroontjes en op de pc staan er ook nog een aantal klaar om af te drukken.
|
|
http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
Nadelfee
Duizendpoot Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Germany Status: Offline Points: 244 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb zeer veel boeken kan haken en breien man eens naar mijn hand onder Honpageboeken en ga zo maar door, de 25 cd's met instructies en de hand video's
en vandaag heb ik gedaan heb 4 boeken 100 kleine Häkelideen 100 kleine Häkelfiguren Gehaakte knuffels op wereldtournee: 36 originelen Häkelideen met Granny Squares: Square, iconische, creatieve |
|
*gr�sse aus berlin von der Nadelfee (sylvia)*
ich �bersetze mit google bitte nicht b�se sein wenn mal was verdreht ist |
|
ikkie1202
Duizendpoot Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb zelf 3 boeken,
Amigurumi & more, Schattige huisdieren haken en Kleine knuffels haken |
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij sla ik helemaal door.
Amigurumi & more, de boekjes van Chrisel Krukkert, een aantal tijdschriften en nog wat boekjes. Inmiddels drie klappers met verzamelde patronen en dat in nog geen 3 maanden tijd. Hebberig!!! Volgens de kids nooit geen tijd genoeg om alles te maken (ben ik ook bang voor). Gr. Rianne
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |