nova katoen wibra |
Reageer |
Autheur | |
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Februari 2012 om 10:02 |
Hebben jullie dat ook dat de kwaliteit van het Nova katoen van de Wibra nogal verschild? Ik een hele tijd geleden katoen gekocht en dat ging heel erg splijten. Nu heb ik 3 bollen gekocht en dat ziet er heel anders uit. Veel beter. Zal het straks even uit gaan proberen.
|
|
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat heb ik ook. |
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn nu 2 verschillende naalddiktes. De één kost €1,69 en is het dikkere, deze splijt heel erg snel, en de anders kost €1,79 en ik dunner. Hier heb ik nog niet mee gehaakt, maar al wel wat van gekocht. Er zit dus wel kwaliteit verschil in. Aan de prijs kun je zien welke je (voor je) hebt. |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
|
OK... ik heb nu 3 bollen van 1,79 gekocht en net uitgeprobeerd en deze haakt idd veel beter.
|
|
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt ik heb bolletjes geruild en zag het dus ik vind die van 1.79 niet fijn maar moet het er mee doen jammer genoeg. Vind die van 1.69 veel mooier is glanskatoen die andere glanst niet en is inderdaad dunner. |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
mimisa
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind juist die van 1,79 fijner en lijkt meer op glanskatoen.
|
|
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, nu moet ik morgen maar even langs de Wibra om te gaan kijken wat het verschil is.
Kan ik ook niks aan doen... |
|
droppie
Duizendpoot Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb 1 bolletje gebruikt waar ik nog naar geen halve bol al 3 knopen was tegengekomen...Ben er niet altijd even weg van maar ja wel lekker goedkoop dus het is de afweging waard....
|
|
Crejann
Duizendpoot Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zijn dat bolletjes van 50 of van 100 gram? Zelf haak ik
meestal met Catania katoen of met Phildar kost rond de 2 euro per 50 gram, dat haakt erg fijn beide merken Liefs Jann |
|
Hetteke
Hobbyguru Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een keer een zomertruitje gebreid van Nova katoen met een glans er in.. Ik vond het niet leuk om mee te breien,het splijt en sommige bolletjes zaten ook knopen in. Groetjes Hetty.
|
|
mayolijn
Hobbyguru Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is heel wisselend materiaal, inderdaad regelmatig een
bol met knopen. Je ziet ook in de winkel al dat de ene bol groter gewikkeld is dan de andere. Je went wel aan het splijten van de draad. Dikte verschil vind ik vervelender dan kun je ze niet combineren. |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
KaVL
Duizendpoot Lid sinds: 26 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 267 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik haak zelf met wol, ook die van Wibra (Saskia, kost 1€ per bol) en ook daar zit verschil op, soms zelfs in de bol zelf, dan gaat het van dikker naar smaller en ook vaak knoopjes...
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weten jullie dat bij Catania per kleur ook een verschil in dikte kan zitten? En zelfs knoopjes kom ik af en toe tegen. Dan zeg ik even een lelijk woord.
|
|
Tams
Duizendpoot Lid sinds: 28 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow zelfs bij catania? Ik heb daar wel wat bolletjes van maar heb er nog niet veel mee gehaakt. Ik had dat van catania alleen niet verwacht. ;) Ik haak zelf het meest met phildar, en daar heb ik geen klachten over, prima kwaliteit! Mag ook wel voor 2€ per bolletje haha.
|
|
Liefs,
Tamara |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Catania is 2,15 ( nog). Ik heb de post-tas gehaakt met granny's en van de drie kleuren is er één duidelijk dunner.
Ik heb zelfs nog gekeken of het de fine-versie was, maar nee hoor. Tussen haakjes, de tas is af en leuk. Komt nog op de foto. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |