help pompon dieren |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
hilda zuidema ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 392 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Maart 2012 om 16:38 |
Mijn schoonmoeder zit op dit moment in een
revalidatiecentrum daar leert zij om pompondieren te maken. Nu wil zij daar graag patronen van hebben om hier thuis ook verder mee te kunnen. Deze patronen kan ze niet van hun meekrijgen maar het zou wel heel goed voor haar pols zijn. De pompon zijn normaal rond maar de dieren die mijn schoonmoeder maakt zijn met een soort langwerpige pompons soms in combinatie met vilt. Heeft iemand enig waar ik het over heb en misschien patronen of een idee waar ik patronen vandaan kan halen? |
|
groetjes Hilda
|
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
patroontjes met ronde ponpons,die kan ik wel opzoeken ,maar langwerpige heb ik nogniet gezien .Groetjes Lea
|
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Action heeft wel pakketjes voor pompomdieren, maar he die eruit komen te zien weet ik niet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Je hebt mail
Groetjes Viviane |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
heb een boekje met pompon dieren en gehaakte enzo zal dat naar je mailen
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
kijk ook eens op |
|
![]() |
|
@-MGR ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
he gets, wat leuk! Weer iets wat ik wil gaan doen... |
|
![]() |
|
hilda zuidema ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 392 |
Bedankt maar wat ik zoek zijn eigelijk een soort
pijperagers die ze maakt. Ze wikkelt ook om een latje net als bij pompons en ook de draden worden doorgeknipt Bij pompons is een rondje waar je om heen wikkelt Het lijken net langwerpige pompons Hoop dat ik het zo wat duidelijker heb uitgelegd. |
|
groetjes Hilda
|
|
![]() |
|
Jammer dat niemand ons kan helpen
|
|
groetjes Hilda
|
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
![]() |
|
Nee helaas Ze worden echt van wol gemaakt.
|
|
groetjes Hilda
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
ik heb nog op de PC zitten zoeken maar kan niets vinden .
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Wel raar dat ze de mensen dat leren in het revalidatiecentrum en dan geen patronen meegeven.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Heb meer dan een uur gezocht en vind echt niks, sorry hoor
|
|
![]() |
|
Als de oefening eruit bestaat dat het goed is als ze pomponnetjes maakt en als ze het materiaal heeft om die pomponnetjes te maken zou ikzelf bergen pomponnetjes maken en dan inspiratie halen van gewone pompondieren
Voorbeelden van die genoeg die misschien wel aan te passen Google op pompom craft of pompom animals en misschien zie je wel iets wat je kan aanpassen |
|
![]() |
|
Als de juffrouw van de handwerkafdeling niet meewerkt, zou ik het met de directie opnemen. Wat in het revalidatiecentrum goed is voor je schoonmoeder, is thuis ook goed voor haar. Geven ze geen patronen of uitleg waar het te vinden is, dan werken ze de verdere revalidatie thuis tegen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ik heb eens "ergens "op het net een krans gezien, helemaal volgeplakt met pompons in kerstsfeer.. Is het niet wat om dat in voorjaarskleuren te doen?
|
|
![]() |
|
worden ze met een latje gemaakt met een opening/gleuf erin ? Zouden ze bij de handwerkafdeling van het rode kruis hier niet van weten .?
.
|
|
![]() |
|
op freubelweb staat een krans . Ze geven daar ook ideetjes voor kussens van pompons . Zelfs pompons van plasticzakjes voor op een slipper |
|
![]() |
|
Ze worden inderdaad op latje gemaakt met een opening /gleuf
erin. Handwerkafdeling van het rode kruis weet het misschien Ga kijken of ik daar een adres van kan vinden. |
|
groetjes Hilda
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |