Van gelukspoppetjes |
Reageer |
Autheur | |
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Maart 2012 om 15:48 |
Of ik ben heel vroeg, of net te laat. Afgelopen kerst heb ik vanuit het boekje gelukspoppetjes haken het paard van Sinterklaas omgebouwd naar rudolp het rendier. Helaas heb ik er geen foto van, ik heb ze allemaal weggegeven. Ik heb het paard in lichtbruin gemaakt, met een donkerbruine snuit (en uiteraard een rode neus). Inder het koppie heb ik met phil peluche off-white een pasje gemaakt, zodat hij de "bontrand" kreeg. Met donkerbruin chenille-draad heb ik een gewei gemaakt en vastgezet met donkerbruin garen. Hopelijk is dit duidelijk
HaakAB |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb anders wel een haakpatroon van een rendier uit een Hemapakketje, wil je dat hebben? Kun je daar weer het paard van Sinterklaas van maken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, Nee hoor, bedankt voor je aanbod. Het paard van Sinterklaas hangt hier nog steeds aan de lamp, met dank aan mijn 3-jarige dochter |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |