Haakmachine?????? |
Reageer |
Autheur | |
bandicot
Duizendpoot Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Maart 2012 om 07:55 |
Er schijnen bij de Bijenkorf gehaakte figuurtjes te koop te zijn, kosten van 35 - 50 euro.
Maar ik vraag mij af of deze figuren met de hand gehaakt zijn. Bestaat er zoiets als een haakmachine (zoals een breimachine)? Als de figuren met de hand worden gehaakt, wie en waar wordt dat dan gedaan? Ik kan op internet niets vinden. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Misschien weet iemand van jullie hoe dit gaat. |
|
Leo91
Hobbyguru Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik geloof dat ze bij de bijenkorf de knuffels van anne-clair petit verkopen. Het volgende staat over de productie:
Een groot deel van het crochet wordt gemaakt in Azie. Dankzij het werk dat ze voor Anne-Claire Petit doen zijn ze in staat om vrijwel het gehele jaar geld te verdienen. Daar profiteert hun hele gemeenschap van. Of er een haakmachine bestaat weet ik niet. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er is ook een organisatie die vrouwen in Afrika haakwerk laat doen. Hier op de hobbydoos is wel eens om hulp gevraagd daarvoor.
Ik heb inderdad nooit gehoord van een haakmachine. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |