Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ultra Punch

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ultra Punch
    Posted: 09 Maart 2012 om 20:12

Mijn moeder maakte hele mooie dingen vroeger met Ultra Punchen. Zo maakte ze een enorm Rollingstones-Logo voor op mijn spijkerjack. Ik was 15/16 toen, zo'n 25 jaar geleden dus alweer. Het jack heb ik nog.

Die Ultra Punch spullen hebben we inmiddels in haar kamertje gevonden en die heb ik meegenomen. Als alles weer een beetje rustiger is zal ik daar mee aan de slag gaan. Vond het er altijd zo wonderlijk uit zien.

Voorlopig nog veel te doen. Hier in huis, heel fijn, het komt ook zo lekker uit ; ), een verbouwing. Alles is wit van het stucwerk, tot op zolder toe! Dan nog bij mijn sterke vader veel doen en zijn. Uitzoeken, heel veel sorteren. Mama had veel hobby's, voor veel dingen interesse. Jullie kunnen je lol op, er komt veel jullie kant op! 

Heel veel oude foto's gevonden ook (geweldig leuk), uit onze kindertijd, haar kindertijd en de kindertijd van mijn opa en Oma. Moet ook uitgezocht worden en wil ik gaan scannen om een mooi boek van te maken.

Ook een hoop haak en breinaalden, zoek ik ook het eea van uit om te gaan leren.

Genoeg plannen en "things to do". Maar het vinden van die Ultra Punch wilde ik vast met jullie delen. : )

xxx Gite

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 20:33
de ultrapunch heb ik vroeger ook veel gebruikt, een voetbal
op het jasje van de oudste zoon, de naam van mijn dochter
op de gymtas, draken,vogels en nog veel meer.

Een paar jaar geleden heb ik hem via marktplaats verkocht.
Ik gebruikte veel tekeningen van kleurplaten, mooie dikke
lijnen die je makkelijk kon overbrengen.
Leuk dat je dit hebt gevonden en het jasje heeft nu nog
veel meer waarde.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 20:57

Absoluut, ik vond het al heel bijzonder, ik weet hoeveel tijd mijn moeder er aan besteedde. Ook om precies de goede kleuren garen te krijgen voor de ontwerpen.

xx Gite

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 22:42
Ik heb het ook geprobeerd, maar het lukte maar niet. Vertelt op een creabeurs ja dan had u het wel mee moeten nemen. Ja dom natuurlijk. Later mee genomen en toe bleek dat mijn naald niet goed was. er zat binnen in een braam waardoor mijn draad niet goed ging. Nieuwe naald gekocht en gelijk daar geprobeerd en toen ging het wel goed. Helaas waren de kids toen eigenlijk al te groot ervoor. Voor mijn zoon toen nog Tazmaniën devil gemaakt die ook erg mooi was.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 08:36
ik heb paar week terug weer eentje op de kop getikt waar ik super blij mee ben, ik had er eentje en ja uitgeleend en ja nooit terug gekregen en ja aan wie heb ik hem nu uitgeleend, dus nu helemaal blij, een nieuwe nu ja andere
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 09:20

De 80's komen weer helemaal terug dus we kunnen weer allemaal applicaties gaan punchen! Voor op onxe tassen, roken, jasjes, etc! Het mag allemaal weer!

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 10:05
Grappig... ik heb die van mijn moeder ook weer terug gevonden.

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns