De stiefmoeder |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Maart 2012 om 11:33 |
van Renate Dorrestein. De stiefmoeder is een professionele quiltster, die door een oogontsteking tijdelijk geen kleuren kan zien. Het boek is in drie delen geschreven, het eerste vanuit de stiefmoeder, het tweede vanuit de vader en het derde vanuit de tiener(stief)dochter. Door die tijdelijke oogafwijking ziet de vrouw ineens niet alleen de ontwerpen voor haar quilts maar ook het gezinsleven in een ander perspectief en er blijken een aantal familiegeheimen te zijn. Ik heb het in één adem uitgelezen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor de tip.
|
|
Veerletje
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tip! Heb al meer boeken gelezen van Renate
Dorrestein (o.a. Verborgen gebreken, Zonder genade en Het duister dat ons scheidt) en heb die ook telkens in één ruk uitgelezen... |
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
is een super schrijfster heb een aantal boeken van haar ze zijn niet weg teleggen
|
|
Anne-Marie
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, rake typeringen en ze kruipt zo makkelijk in de huid van haar personages. Ik heb het niet vaak dat een boek me zo aanpakt.
En Veerle, leuk dat je er weer bent. Gaat je studie naar wens? Gelukkig ben jij heel anders dan het meisje uit het boek. |
|
wat rozengeur. |
|
Veerletje
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kwam regelmatig eens piepen hoor, maar gewoon niet altijd meediscussiëren want de tijd ontbreekt daarvoor. De studies gaan oké. Dit jaar mijn laatste jaar en in juni (of september...) ben ik afgestudeerd! Dan misschien nog een jaartje bij om ook te mogen lesgeven en dan werk zoeken. Best spannend allemaal! |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Dat schiet al aardig op. En als je klaar bent met je studie begint het echte leven.
Heb jij al iets aan tunisch haken gedaan? Ik heb het wel geprobeerd, maar het werden zulke stijve lapjes. |
|
wat rozengeur. |
|
Veerletje
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook een paar dingen geprobeerd, maar het worden
inderdaad nogal een stijve lapjes. Voor een gsm-zakje of ander hoesje is het volgens mij ideaal, maar ik vind ze ook moeilijk om mooi, proper aan elkaar te naaien... |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |