Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

lang vest zonder mouwen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: lang vest zonder mouwen
    Posted: 12 Maart 2012 om 10:35
ik wil heel graag een lang vest zonder mouwen maken en dan heel graag een rode wie heeft voor mij daar een patroon van het maak niet uit met wat voor nld want ik moet de wol nog gaan kopen, zou het een idee zijn als ik gewoon drie rechte lappen brei dat aan elkaar zet en dan een paar boordjes langs de mouwen brei of haakt en dat dan met een speld dicht maak ik draag maat 48 (poeh) en van de zomer wil ik ook graag een t shirt dragen maar dan wil ik wel mijn rolletjes verbloemen
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 11:15
Misschien vind je hier iets tussen. Ik zou het risico niet nemen om zo maar wat te maken. Zonde van je werk als het niets wordt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 14:12
Ik heb jou toch ook mijn patronen voor grote maten gezonden? Zit daar niets bij dat je kunt gebruiken? De kleur kun je zelf kiezen, al staat er een andere op de foto.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 14:28

nou magtelt dat is toevallig ik heb er tussen of in (ik weet niet hoe je dat noemt op de computer) gebladerd maar er staat niks bij en drops dat vind ik niet van die fijne lees patronen ik heb daar altijd moeite mee Embarrassed 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 18:37
Helaas dan kan ik je niet helpen. Ik hoop dat iemand iets voor je vindt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 18:49
ik heb wel een heel simpel gehaakt vest/omslagdoek met mouwen, is wel engels maar super makkelijk te doen, heb het zelf gehaakt met Saskia en nld 4, en dan kun je echt de rolletjes verbloemen (hi hi, ben ik niet de enigste) Als je dan de grootste maat haakt is het perfect.
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 20:52
nou dan wil ik het graag hebben voor mijn rolletjes hi hi
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 21:13
je hebt het binnen, een soort omslagdoek met mouwen. Bij veel vrouwen ziet zo'n omslagdoek er sjiek uit, bij mij is het net een omgeslagen dekentje.
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 21:20
ja ik heb het binnen ik was een beetje dom ik had nog niet gekeken in mijn mail ik vind hem echt heel mooi en ga het zeker maken in het rood dat vind ik altijd zo'n leuke kleur op wit en dan neem ik denk ik iets met wat glans want dan wordt het denk ik niet zo'n dekentjes idee ik vind het garen marco wel heel erg mooi en het werkt ook lekker en het is maar € 1,40 per bolletje en je doet er best veel mee en daar zit wat glans op niet te veel maar toch wat heel erg bedankt voor het patroontjeHug
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 22:44
Zou ik het patroontje ook mogen ontvangen?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 23:11
wilma je hebt het binnen, stuur jij het eventueel door naar volgende vragers.
lydia wijsbroek
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 23:15
Ik zag hem binnenkomen,heel erg bedankt!
Kan hem alleen niet openen met m'n iPad dus ga hem morgen bekijken met de laptop.
Natuurlijk stuur ik hem door als er vraag naar is
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.266 seconden.
Lang Yarns