schaduwbreien |
Reageer |
Autheur | |
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Maart 2012 om 12:24 |
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
mineke.j
Hobbywonder Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een apart patroon ... ben erg benieuwd hoe dat werkt ... al zie ik zelf liever iets als bloemen op een sjaal
|
|
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb nog nooit zoiets gezien zou dus niet weten of het met de saskia gaat .
Kun je het niet met een proeflapje uit proberen ???
|
|
Saskia_
Hobbyguru Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Eugenie,
Ik denk wel dat het met gewoon twee kleuren wol kan. Ik heb even gegoogled en het is een soort van brei illusie/optisch effect wat je alleen waarneemt als je er schuin tegen aan kijkt. Dit ontstaat door de steken/patroon. Als je er recht tegen aan kijkt zie je het niet ... Er stond bij dat patroon gewoon 2 kleuren wol bij, dus ik denk dat het gewoon kan. Wel heel apart! Groetjes, Saskia |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou zeggen proberen waarom zou dat niet gaan ik kijk al uit naar jouw sjaal
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog niet eerder gezien, lijkt mee wel leuk!
groeten Creaans |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat apart!!! Kan je niet helpen, sorry.
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij moet dat wel lukken
Als je kijkt op Google bij shadow knitting. Kan ik in ieder val niets ontdekken van bepaalde wol. |
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
www.ysolda.me.uk
op bovenstaande site staat een gratis patroon van deze sjaal Scull Illusion Scarf heet het. Kwam er per toeval langs.....of bestaat toeval niet
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
er stond bij het patroon dat acryl zich niet zo goed laar blocken. maar van wol gaan mijn handen zo jeuken en mijn neus zo niezen, zou jammer zijn als het hier op mis zo gaan.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Eugenie
Post Options
Thanks(0)
|
oja mijn patroon is een ravelrypatroon de darkmark illusion shawl. het is het teken van voldemort uit de harry potter films.
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk datze bedoelen dat het garen een beetje moet "vullen"
Acryl kan natuurlijk heel "glad"zijn .
Maar de Saskia vult volgens mij best
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |