Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik heb nog een goede tip

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ik heb nog een goede tip
    Posted: 17 Maart 2012 om 15:18
Ik heb nog een goede tip voor jullie, die ik iedere keer vergat te posten.
Maar hier komt ie:
Als je goedkope vulling zoekt.............ik spaar altijd de pluizen uit het pluizenfilter
van de droger op. Nou dat gaat best snel hoor, heb zo een plastic zak vol.
Dit is perfecte vulling voor de knuffels e.d.......en het kost niets LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 15:43
Oeps......heb dit berichtje verkeerd geplaatst Embarrassed
Had het eigenlijk bij Tips en Trucs moeten zetten........Embarrassed
Ik haak nooit af!

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 17:23
hey dat is wel een goeie want het is toch al lekker schoon bedankt voor de tip ik ga het zeker proberen
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 17:43
Dat is een goed idee. En het proberen waard. Als onze droger terug is (is nu al 3 wkn weg om gerepareerd te worden... Cry ) zal ik het eens gaan opsparen.

Veel liefs van Marieke
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 17:57
Vervelend is dat hé Unhappy
Bij mij is de vaatwasser al een paar weken in de maak Confused
Ik haak nooit af!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 20:13
Goeie tip, helaas heb ik geen droger, maar wel een hele fijne zolder waar de was zó droog is. Tongue
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 20:19
oh wat een goed idee. ga het ook proberen. kan voor het zelfde geld toch?
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 20:22
Geen wasdroger, geen vaatwasmachine, zelfs geen zolder. Gelukkig wast de wasmachine die ik erfde van Oma, oude kussens zoooooo schoon dat ik ze kan gebruiken als vulling nadat ik ze heb laten drogen aan een droogrek.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 21:51
Hé da's een goeie tip! Ga ik doen, is ook mooi voor donkerder garen ipv de witte vulling die ik normaal gebruik.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 20:27
heb geen droger maar vraag mijn moeder of collega wel het te bewaren is altijd handig gratis vulling
Anne-Marie
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 22:32
waaah wat een goede tip! Hele plukken haal ik uit dat ding! dankje!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 09:31
Ik gebruik goedkope kussenvulling van Ikea...
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 12:20
persoonlijk ben ik er niet erg voor, zit toch altijd nog veel zand, stofmijt en andere dingen in
ikzelf heb wel een droger en heb hier ook 3 honden rondlopen misschien komt het van het wassen van die dekens en zo maar nee, er loopt even een rilling over mijn rug als ik er aan denk dit in mijn knuffels te verwerken 

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 16:09
Oh bij mij zit er dat niet in hoor.
Het is juist heel schoon Smile
Maar ik doe de dekentjes van Fleurtje nooit in de droger, dus misschien dat het daardoor komt.

Ik haak nooit af!

Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 21:32
Ik ben kapster en je raad het al alle kniphaartjes komen ook in de droger terecht dus voor mij is het geen goed idee ik weet ook niet wat er gebeurd met de drogervulling als je de knuffel wast. Ik haal altijd een zak vulling bij de hema voor 6 euro en daar doe ik vrij lang mee.
groetjes nathalie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 23:20
Bij de Hema? Ik wist helemaal niet dat die dat ook hebben.
Heb het bij ons nog niet gezien, maar zal er eens op letten dan.
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 07:36
Marileen, bij de Action een kussen van 450 gram voor 1.45 eurotjes Als ik er een moet meenemen dan moet je even een gil geven.
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 07:47
Ik zag het toen toevallig liggen bij de naalden knopen en garen en wij hebben geen grote hema
groetjes nathalie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 08:05
Dat is lief van je Simone......wil je er dan aub 2 meebrengen Embarrassed
Dan kan ik ff voorts Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 08:26
Oeh, even kijken of de kussens van de action meer vulling bevatten dan die van de Ikea... Die kosten 1.79 euro trouwens, kun je je ook geen buil aan vallen. Ik vind het persoonlijk fijner vullen (netter) dan de officiele poppenvulling...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.358 seconden.
Lang Yarns