vraagje voor een beginnende haakster |
Reageer |
Autheur | |
peetje75
Newbie Lid sinds: 18 Maart 2012 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Maart 2012 om 13:55 |
Hallo,
Ik wil graag iets maken, zoals een knuffel of iets anders, maar omdat ik een beginnende haakster ben, is het lastig voor mij om te weten welk patroon nu kan voor een beginner, Wie heeft er tips voor mij, waar zijn jullie mee begonnen, ik heb tot nu toe een lapje gehaakt met alleen maar vaste en een paar bloemetjes. groetjes peetje75
|
|
Sarabi09
Hobbywonder Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan je een basispatroon sturen van een popje, is wel engels is dat een probleem.
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zal je wat sturen voor pasen.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan je een heel duidelijk leerboek sturen in 6 mails, met tekeningen van hoe je je hand houdt en hoe de steken er uit gaan zien. Ook met simpele projecten. Kom je niet uit het patroon, dan zijn wij er nog.
Er staan verschillende technieken in, rond haken, filet, tunisch. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ooit begonnen met een Nijntje en daarna Hello Kitty. Dit zijn best hele simpele patronen. Als je hier belang bij hebt, stuur je maar een pm
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://grietjekarwietje.blogspot.com/2011/04/haakpatroon-bertje-het-kuiken.html
Dit was mijn eerste amigurumi en hij lukte prima. Het patroon is duidelijk en klopt precies. Ik heb ook de Kate-omslagdoek hier van het forum, een paar keer gehaakt. Is ook makkelijk, met een leuk resultaat.
|
|
peetje75
Newbie Lid sinds: 18 Maart 2012 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankje voor jullie reakties, ik ga me even orienteren wat ik wil gaan maken, kom er nof op terug
groetjes peetje75
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |