Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Klaar voor vandaag

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Klaar voor vandaag
    Posted: 17 Maart 2012 om 15:14
Zo! Lekker ff forummen, met een bakje koffie, lekkere koek, gaaitjes en Fleurtje erbij.
Anthony was al heel vroeg weg vanmorgen. Moest eerst naar Veldhoven, daarna gelijk naar z'n stage en is pas om half 11 thuis.
Ik ben vanmorgen eerst met Vera meegereden naar het Kruidvat en ben nog ff bij Zeeman binnengelopen voor dikke breinaalden Grote glimlach.
Thuisgekomen koffie gedronken met Grietje en haar man, kwamen ff langs.
Daarna met Vera naar de Lidle en Aldi. thuisgekomen, opgeruimd, gaaies schone kooi gegeven, mereltjes, musjes en andere buitenvogeltjes gevoerd, appeltaart gebakken die nu in de oven staat en heeeeeeeeeeeerlijk ruikt. En nu ff achter m'n lapje. Straks ga ik al heerlijk douchen en lekker m'n joggingpak aan doen, zalig op de bank met m'n handwerkje erij Big smile.
Moet nog ff kijken wat er op tv komt vanavond.
Ik haak nooit af!

Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 17:20
Veel plezier met je handwerkje. Ik ga vanavond ik hou van holland kijken. Lekker gezellig programma.

Fijn weekend.

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 17:45
Oh ja, das waar Grote glimlach
Ik ga het ook kijken......leuk Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 17:47
Een heerlijke dag!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 17:55

Ja echt een heerlijke dag..........toch zeker de appeltaart, want daar heb ik al een

groot stuk van op en hij is zalig Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 19:56
Ik heb gisteren terug broodpudding gemaakt en er is al 1 grote op de andere gaat er morgen aan
Back to Top
Rita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 20:59
4 boompjes gekocht 
2  Frambozen en  2 cremberry's nu maar hopen dat ze ook aanslaan . 

groetjes Rita 
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 21:19
Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Ik heb gisteren terug broodpudding gemaakt en er is al 1 grote op de andere gaat er morgen aan

wat is broodpudding?

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 23:39
hier zouden wij het recept van krijgen he Die hebben we wel gemist.Clap
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 07:35
Oh jah......das waar Simone.....wij willen graag het recept, want die broodpudding is zoooooo oooooooo lekker!!!!
PRALIENTJUHHHHHHHHH wil je aub het recept naar ons doormailen?
Ik haak nooit af!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 08:26
oo mimisa ik weet ook niet wat broodpudding is
ben erg benieuwd

kan ik misschien ook eens maken

(mijn kinderen vonden de pompoensoep niet lekker schoonzus en man die kwamen wel
de pan is helemaal leeg gegaan!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 15:23
Een grote kom met brood stuk doen daar voeg je 6 eieren 2 zakjes vanille poeder,10 zakjes vanillesuiker,1 pak speculoos uit de aldi en 1 flesje kandij stroop en 2 pakjes rozijnen en dat alles meng je met koffie en is het nog niet goed gemengd doe je er melk bij en doe dit dan in een beboterde vorm ik kan er 2 rond vormen mee vullen dit alles in een voor verwarnde oven van 180 graden 1uur en een kwartier en dan eens in prikken als er nog aan blijft kleven zet je nog een 10 minuten in en dan lekker smullen
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 16:51
Oeps, alleen al van het lezen van het recept vliegen de kilo's eraan Wink
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Rita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 19:54

Pralientje , 

ik heb het recept genoteerd , ik ga het beslist een keer maken .

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 23:09
Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Een grote kom met brood stuk doen daar voeg je 6 eieren 2 zakjes vanille poeder,10 zakjes vanillesuiker,1 pak speculoos uit de aldi en 1 flesje kandij stroop en 2 pakjes rozijnen en dat alles meng je met koffie en is het nog niet goed gemengd doe je er melk bij en doe dit dan in een beboterde vorm ik kan er 2 rond vormen mee vullen dit alles in een voor verwarnde oven van 180 graden 1uur en een kwartier en dan eens in prikken als er nog aan blijft kleven zet je nog een 10 minuten in en dan lekker smullen
Conny, hoeveel is een stuk brood, en 2 zakjes vanille poeder hoeveel dat ongeveer?Confused
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 12:32
Ik heb een grote broodzak gevuld van een groot brood met restjes van brood en daar kan je 2 ronde vormen vullen en die zakjes vanillepudding zijn zakjes om zelf pudding te maken ik koop die zo in de winkel .Ik ben gaan kijken dat zijn zakjes van 50 gram
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 16:30
Klinkt heerlijk!
In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Rita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 22:30

Straks  eten we allemaal brood pudding van Conny .

Back to Top
Rita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 17:07
Ben bezig met het eten te breiden. Heel eenvoudig vandaag .
Gekookte aardappelen bewaard die ga ik nu op bakken .
Sla er bij, een slavink , toetje na .
Daar doen het vandaag mee . best lekker hoor !!

Vanmiddag lekker in het zonnetje gezeten , samen met 2 vriendinnen . 
Om ons reisje te bespreken .
We gaan volgende week met ons viertjes naar Breda .

ik ga er weer vandoor, anders bakt de boel aan 

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 17:15
Een maaltijdpannetje van Aviko met zalm
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.423 seconden.
Lang Yarns