Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

uitvaartplechtigheid van de verongeluktkte kindjes

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: uitvaartplechtigheid van de verongeluktkte kindjes
    Posted: 21 Maart 2012 om 08:27
hierbij wil ik deze topic openen 

mss dat het niet past op dit forum dat weet ik zelf niet 

maar ik wil vandaag toch even stil staan bij de mama 's en papa's en de familie,en de vriendjes die vandaag moeten afscheid nemen van hun kindjes

het wordt uitgezonden op tv en er wordt heel wat volk verwacht zoals onze koningshuis ,normaal sturen die altijd een afgevaardigde nu komen zij zelf 

ook het nederlandse vorsten huis zal aanwezig zijn .

het zal een hele emotionele dag zijn voor zowel de belgen als de nederlanden 

daar om wil ik toch even stiltaan bij het verdriet van andere 

wij zijn zelf allemaal mama,papa of grootmoeder,grootvader of oma,opa 

ik vind dit zo moeilijk om te verwoorden laat staan te begrijpen ,maar zou zie je weer dat elke dag een geschenk is 

christine 

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 08:34
Ook ik sta vandaag even stil . Ik leef mee met alle ouders die hun kind hebben verloren bij deze vreselijke ramp.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 08:39
Vind het heel goed dat je er aandacht aan geeft.
Kan geen kwaad om je te realiseren wat een rijkdom je hebt in de vorm van familie en mensen om je heen die om je geven.
Zal er zeker mee bezig zijn vandaag

Marlies
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 08:55
Ook mijn gedachtes gaan vandaag naar al diegene die hier bij betrokken zijn.
Het verdriet van de ouders is zo enorm groot.
Woorden schieten tekort.

Woutera
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 09:03
Ook dit soort dingen horen hier op het forum hoor.
het heeft niks met hobby te maken maar wel met alles wat er om ons heen gebeurt.
ik leef heel erg met de families en vrienden mee die dit grote verlies moeten verwerken.
ik kan me geen voorstelling maken hoeveel verdriet dit mee zal brengen omdat ik het gelukkig nooit heb hoeven mee te maken.
maar dat ze heel veel verdriet hebben dat is wel heel duidelijk.
Voor iedereen die het nodig heeft wil ik dan ook alle sterkte toe wensen.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 09:20
Ik heb er geen woorden voor . Allen door er aan te denken doet het pijn. Laats staan hoe het voor alle mensen die een kindje verloren zijn.
Vreselijk

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 10:02
dit zijn dagen waar je steun aan elkaar hebt, en heel hard nodig hebt
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 10:05
Het is niet te bevatten wat dit moet zijn. Heel veel sterkte voor de getroffen families.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 10:33
Ik wens ook alle families heel veel sterkte en kracht

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 10:39
Het is zeker belangrijk om hier bij stil te staan.
Ik denk vandaag aan alle mensen die hun geliefde zoon/dochter, broertje/zusje, kleinkind, verloren hebben bij dit ongeluk.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 10:52
Ik word elke keer verdrietig als ik aan die arme mensen denk, die iemand verloren hebben bij dit verschrikkelijk ongeluk.
Ook de kinderen die er wel "goed " (wat is goed in dit geval) vanaf zijn gekomen, zullen heel hard troost nodig hebben.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 11:19
de ouders, grootouders, peetooms, peettantes en de resterende kindjes uit de klas moeten door een hel gaan, we kunnen hen steunen en in gedachten bij hen zijn. (veel is het niet)

wij wensen al deze nabestaanden de kracht om dit verlies te dragen en te leren ermee om te gaan.
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 11:32
Ik heb de beelden op tv gezien, ik kon er niet naar kijken .
Iedereen krijgt een gezicht door de foto's ik werd er erg emotioneel van

Heb er geen woorden voor, overstelbaar.

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 11:43
ik ben ook aan het kijken en regelmatig kom ik hier moed pompen dit kruipt wel in mijn vel 

en morgen nog eens maar in herverlee
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 11:55
Vreselijk
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 12:29
Ik ben al van het begin aan het kijken ,een hele serene plechtigheid .Er kwamen ook een paar ouders grootouders en zus of broers spreken ook andere familie leden ik zat hier samen met de kinisist aan het huilen het is heel aandoenlijk de militaire komen straks de kisten terug naar buiten brengenCry
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 13:03
Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is. Die jonge kinderen en hun begeleiders die overleden zijn op wat een leuke reis had moeten worden.

Ik kan me niet indenken hoe dit moet zijn voor de familieleden die een kind van mijn oudste zoon zijn leeftijd moeten missen Cry

Ik wens alle mensen heel veel sterkte toe.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 13:16
ik ben ook aan het kijken en is toch wel heel erg moeilijk om niet te huilen dus af en toe even naar de keuken
is wel een heel erg mooie plechtigheid
Mijn hart en liefde gaat ook naar alle nabestaanden van deze slachtoffers

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 13:30
Inderdaad is iets waar we effen stil bij blijven staan, veel steun toewensen aan de familie en vrienden in hun uren van leed.
Vif

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 16:23
Heb het vandaag ook aan gehad. Vond dat ik dat moest doen, uit respect. Zo veel verdrietige mensen die rouwen om het verlies van hun dierbaren, vreselijk... Helaas werkelijkheid...
In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns