Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Klok vooruit

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Klok vooruit
    Posted: 23 Maart 2012 om 23:21
Morgen nacht, 24 -3 gaat de klok weer een uur vooruit......dus hebben we een uurtje korter om te slapen.  Ik heb er trouwens nooit last van hoor als de klok verzet word......jullie wel?
Ik haak nooit af!

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 00:16
Verschrikkelijk last van! Volgens mijn man totale onzin...Maar ik heb minimaal een week een jetlag!
Ik ben ook heel benieuwd hoe m'n zoontje erop gaat reageren....Waarschijnlijk ook een uur eerder wakker....IK HOOP HET NIET!!!
Ik vind het trouwens iets wat afgeschaft zou moeten worden,wat denken jullie?Nuttig of afschaffen?
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 01:06
Ach ik heb er niet zoveel last van meestal. Hoewel ik dit jaar wel zit met het insuline spuiten daar moet ik dan ook weer een draai aan geven. Nou ja ik kom er wel uit dan.
Maar ik snap ook niet helemaal waar het voor nodig is dus kunnen ze het net zo goed afschaffen, zitten de diabeten en andere medicijn gebruikers die een strak schema moeten aanhouden ook niet in de knoop.

Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 07:05
Goed dat ik het hier lees! Had er totaal niet aan gedacht.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 07:36
Ik vind het ook onzin hoor.
Van mij mogen ze het afschaffen.
Het is om zogenaamd energie te besparen.......nou dat snap ik niet, want mensen die vroeger opstaan moeten dan toch ook licht aan doen. Weet je wat ik bedoel?
Ik haak nooit af!

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 07:36
Ik heb er ook niet zo veel last van maar mijn kleinkinderen wel ,ook in het verzorgingstehuis waar ik werk hebben al de mensen er heel veel last van, ze moeten elke dag hun vaste regelmaat hebben en dan word dat helemaal in de war gestuurd
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 07:39
We hebben nu spaarlampen, toen de zomer/wintertijd werd ingesteld waren die er nog niet, dus.......! Question
Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 07:48
Ja, ik heb ook overal spaarlampen, en een paar ledlampen.
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 08:19
Ik heb er lichamelijk geen last van. Ik moet alleen elk half jaar de gebruiksaanwijzing van mijn horloge opsnorren en moeilijk doen om de tijd weer goed te krijgen. De magnetron- en ovenklok moeten ook handmatig verzet worden. Ik heb er wel eens over gedacht om een tweede horloge te kopen voor de zomertijd. Dus van mij mag het ook afgeschaft worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 08:25
het feit dat het meteen 's avonds langer licht is vind ik wel heel fijn.
Ben klaar met de donkere wintermaanden, verder heeft het weinig toegevoegde waarde voor mij.
Inderdaad alle klokken nalopen. Meestal zet ik de wekker op mijn nachtkastje de avond ervoor
al op de nieuwe tijd.

desondanks toch een heel goed weekend  Big smile

Marlies
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 08:40
ik heb er wel last van, ben een week van slag Unhappy
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 09:55
Ik niet hoor geen last
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 10:27
ik heb er wel wat last van 

wat ik er wel fijn aan vind is dat het s'avonds langer klaar is maar daar blijft het dan ook bij

en energie besparend ,weet ik ook niet of het zo energie besparend is 
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 10:32
Niet echt last van, maar een beetje onzin vond ik het inderdaad ook. Gewoon al op tijd de klok verzetten, dat doen wij tenminste altijd. Dan ga je ook op tijd naar bed, gaat prima..
groetjes
Iris
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 10:53
Normaal heb ik er geen last van.
maar op het moment kan ik alle slaap wel gebruiken.
dus vanavond maar een uurtje eerder naar bed dan normaal of morgen wat langer blijven liggen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 12:23
Ik vraag me ook af of het zinvol is in de winter, zo'n verschoven uur, het is dan toch al korter licht op een dag, maar of het dan een uurtje eerder of later licht is, maakt niet veel uit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 12:43
Ik heb er geen last van, maar mag wat mij betreft afgeschaft worden. Ik vind het totale onzin.
Back to Top
Dimmie View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dimmie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 16:37
Dankjewel was het alweer vergeten!!!
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 20:09
Heerlijk juist de zomertijd. Ik ben een voorstander van om het hele jaar de zomertijd aan te houden.
De wintertijd, daar vind ik vreselijk, daar moet ik altijd aan wennen en dat gaat niet van harte.
Groetjes, Jannie
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 20:32
Ik heber geen last van, maar van mij mogen ze het ook afschaffen. Ik zie er het nut niet van in
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.733 seconden.
Lang Yarns