Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

balen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: balen
    Posted: 26 Maart 2012 om 11:36
Crymag een tijd niet haken mijn linkerpols is overbelast ,ik baal hier erg van maar de pijn is zo erg dat ik het wel uit mijn hoofd laat om toch te gaan haken
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 12:11
Dat is zeker balen ,doe het maar rustig aan hoor en zeker luisteren naar uw lichaam
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 12:30
doe het lekker rustig aan en houd je er gewoon aan dan ben je het snelste weer hersteld.
sterkte met afkicken.
nu heb je wel tijd om dingen te zoeken.
patronen goed ordenen enzBig smile
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 12:31
Dat is balen ja. Maar rust is dan echt het enige wat helpt. Moet zelf ook regelmatig pas op de plaats maken en rustig aan doen. Anders doe ik 's nachts geen oog dicht van de pijn in mijn nek en schouders. En dat is het niet waard. Dus doe rustig aan.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 12:31
Hè bah. Wel goed rust nemen
In misschien nu patronen vertalen. Enz. Enz.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 13:22
Wat vervelend voor je, ja met die pijn laat je het haken wel he. Sterkte met het niet kunnen haken en beterschap Smile
Groetjes van Jolly

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 13:34
Heel vervelend voor je, laat die pols maar goed rusten
Viviane
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 15:01
Nee leuk is het absoluut niet en balen als je zo gek bent op handwerken als wij allemaal. Maar doe alsjeblieft rustig aan, je wilt nog heel lang voort met die pols.
Sterkte!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 16:15
beterschap dan maar...

erg vervelend voor je hoor
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 16:15
Hoop dat de pols gauw tot rust komt en je weer verder kan!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 18:09
doen wat er gezegt wordt tot betrekking va  je pols als je niet luitert en eigen wijsbent heb je er veel langer last van of gaat het misschien nooit meer over weet dit uit ervaring dat is veel erger als even een rust pauze moeten nemen
Anne-Marie
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 19:20
O, wat is dat sneu. Leg het maar een poosje helemaal uit zicht!
Ik hoop dat je nog een andere hobby hebt.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 20:29
Dat is balen zeg. Luister maar naar de artsen, dan ben je er het snelste vanaf
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 20:32
Ik heb vorig jaar met zoiets getobt.
Linkerhand/pols CTS en rechts een ontsteking door overbelasting. Beide handen rond dezelfde tijd. Heb inmiddels al meerdere injecties gehad en de raad rustig aan te doen met alles.
Dat valt verdraaid niet mee. Je weet dat rust het beste is en toch blijft dat erg moeilijk.
Maar ik heb na een week of twee na een injectie toch het breien weer opgepakt en doe nu op een avond veel rustiger aan. Leg het werk vaker even neer, dus ik brei niet zo lang achtereen.
Dat moet je ook kunnen en/of leren.
Maar je merkt dat het dan beter gaat.

Ik wens jou er in ieder geval beterschap mee.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 09:21
Rottig is dat, ik ken het probleem ook, momenteel heb ik een overblasting in mijn nek...ook erg vervelend, en een langdurige kwestie, temeer daar ik 15 jaar geleden een ongeluk heb gehad waarbij mijn nek een enorme klap heeft gehad. Met hobbieen is dat niet handig, je kijkt toch vaak naar beneden, en dat kan ik dus slecht, haha!! 
groetjes
Iris
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 10:11
Ooooooh Hannie.......dat is echt baluhhhh......pffffffffff........ik zou het ook heel moeilijk vinden om niet te kunnen handwerken.
Heel veel sterkte, en ik hoop dat het snel beter gaat hoor! Hug
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns