Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Minder druk met posten

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Minder druk met posten
    Posted: 28 Maart 2012 om 07:58

Misschien heb ik het wel mis hoor........maar het valt mij op dat het de laatste tijd minder druk is op het forum, ook met het posten van berichten. Ik vind dit wel heel jammer. Zou het komen door het goede weer ofzo? Of wat zou de reden zijn?

Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 08:34
Het viel mij ook op.
Op het moment kom het denk ik toch door het weer.
En helaas hoor ik van veel hobbydoosjes dat ze in de lappenmand zitten.
En veel doosjes zitten tegenwoordig fanatiek op de chat!!!
En dat is soms eigenlijk wel leuker dan berichten posten,veel persoonlijker.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 08:34
Denk dat velen wat van het vroege zonnetje genieten, of bezig zijn aan de lente schoonmaak. :-)
Viviane
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 09:01
Als ik op de chatknop druk dan krijg ik schermpje te zien en daarin staat dan :
XXX has entered
XXX has left
YYY has entered
YYY has left
Vifke has entered
Vifke has left.
Lopen jullie allemaal weg als ik eraan kom misschien? :-p
Viviane
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 09:14
Originally posted by Vifke Vifke wrote:

Als ik op de chatknop druk dan krijg ik schermpje te zien en daarin staat dan :
XXX has entered
XXX has left
YYY has entered
YYY has left
Vifke has entered
Vifke has left.
Lopen jullie allemaal weg als ik eraan kom misschien? :-p
Viviane

Je bent veeeeeeeeeel mobieler als dat je zelf weet !! Het lijkt soms wel een illusionistenact.Big smile
dat houdt het spannend..... je weet nooit waar je aantoe bent.

nu serieus, ik denk dat het niet uitmaakt wat er staat. Zolang je je niet afmeldt gebeurt er niets, toch?!

Ik denk dames dat het mooie weer ons allen naar buiten trekt, mij wel in ieder geval.
Nu nog even checken en dan straks na gedane arbeid lekker in het zonnetje.
Back to Top
Agnes36 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Agnes36 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 09:22
Ik denk dat iedereen de voorjaarskriebels heeft gekregen en aan de grote schoonmaak is. In huis of in de tuin. Ben zelf ook al bezig geweest en daardoor niet altijd meer tijd en zin om nog tegaan computeren. Maar ik hoorde dat in het weekend het weer weer wat minder wordt, dus wie weet.

Geniet nog even van het lekkere weer.

Groet, Agnes.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 09:22
Ik vind het eigenlijk ook te mooi weer om lang achter de computer te zitten.
Ik probeer wel af en toe te forummen om gezellig te kletsen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 09:25
Ik weet niet waarom maar ik vind het niet meer zo gezellig, soms kom ik maar één keer per dag, vroeger minstens vier keer. Ik heb ook weinig te babbelen, dat doe ik nu meer in privémails. Ik heb ook geen zin meer om patronen op te zoeken, dus naar Gezocht kijk ik helemaal niet. De fut is er een beetje uit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 09:45
De tijd van het jaar zal wel mee spelen, mooi weer, schoonmaak, tuin enzovoort.En als je ziek bent heb je niet altijd de puf..
Het was mij ook wel opgevallen.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 09:51
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik weet niet waarom maar ik vind het niet meer zo gezellig, soms kom ik maar één keer per dag, vroeger minstens vier keer. Ik heb ook weinig te babbelen, dat doe ik nu meer in privémails. Ik heb ook geen zin meer om patronen op te zoeken, dus naar Gezocht kijk ik helemaal niet. De fut is er een beetje uit.
Smile Jammer hoor Machteld en inderdaad niet naar GEZOCHT kijken wanneer je daar geen zin in hebt, je hebt al zo veel patronen uitgedeeld.Thumbs Up
Groetjes van Jolly

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 10:21
Het was Marleen en mij op gevallen dat het zo rustig was en dachten dat het door het nieuwe forum kwam. Dat er nu veel minder nieuwe mensen binnen komen om te vragen naar patroontjes. Vandaar onze nieuwsgierigheid.
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 10:46
Persoonlijk kom ik ook minder. Voor mijn gevoel is het minder overzichtelijk geworden. Je kan minder goed zien wat de nieuwe dingen zijn en of je er wel of niet al gekeken hebt. Voor mij is het gewoon minder prettig lezen.
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 11:10
Wat Mayolijn zegt ervaar ik ook. Denk dat er ook de laatste tijd echt teveel gedoetjes waren waardoor een aantal vaste leden zijn afgehaakt. Hopelijk doet de zon wonderen en krijgt iedereen weer zin in het forum.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 11:58
het mooie weer, de opruimkriebels, het werk in de tuin er zijn een heleboel factoren die nu meespelen maar ik ook ben niet zo'n voorstander van dit nieuwe forum is inderdaad minder overzichtelijk dan het andere en ik kom nu met moeite 1 x per dag kijken en voeger toch ook wel minstens 3 keer

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 12:25
Het was mij ook al opgevallen dat het wat rustiger was... Ik kijk nog wel steeds regelmatig snel even, maar post niet zo heel vaak meer wat. Meestal is er gewoon niets nieuws te lezen. Erg jammer.

Maar volgens mij ligt het ook wel een beetje aan het mooie weer. Ik ben zelf ook meer buiten te vinden met mijn dochtertje dan dat ik achter de computer zit. En tja... ik probeer het huis ook een beetje op orde te krijgen voor dochtertje 2 arriveert... Dus ook minder tijd.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 12:51
Originally posted by Jolly Jolly wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Smile Jammer hoor Machteld en inderdaad niet naar GEZOCHT kijken wanneer je daar geen zin in hebt, je hebt al zo veel patronen uitgedeeld.Thumbs Up
Dat is toch niet erg Magtelt de boog kan niet altijd gespannen staan ,en het is ook te mooi weer om binnen te zitten ,en kan je de pc mee naar buiten namen dan schijnt de zon er in dan kan men niets zienBig smile
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 13:01
we zijn denk ik een beetje forum moe, tenminste ik wel
lydia wijsbroek
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 13:01
Het was mij ook opgevallen,sinds het nieuwe forum is het erg rustig.En toch als je kijkt bij het aantal gasten is het best druk.Maar als ik op de laptop kijk,heb ik geen topic voorstellen.Misschien meer mensen niet. En het is erg jammer dat er heel veel veteranen hobbydoosjes afgehaakt hebben.Er komen volgens mij weinig nieuwe vragen/mensen bij. groetjes Frea
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 13:39
Och dames toch,

wat jammer om dit allemaal te moeten lezen. Ben zelf nog niet zo lang op dit forum (wist van het bestaan niet af! ) en vindt het erg prettig om van gedachten te wisslen met elkaar betreffende patronen.
Dat er af en toe gesteggel is hou je , denk ik , niet tegen. Daarvoor zijn er teveel mensen bij betrokken.
Ik ervaar dit forum juist als een 'clubje' waar je je ei kwijt kan met vragen en dergelijke.
Dat het nu minder is kan ik me helemaal voorstellen i.v.m het mooie weer. Wie heeft er nu geen behoefte aan de zon? En dat je op het einde van de winter de puf eruit hebt.......logisch toch??!!
Zodra de donkere dagen weer komen ga je vanzelf weer sneller achter de pc.
Maar laten we in ieder geval EERST de komende zomer GENIETEN met zijn allen. Spreken we elkaar minder hebben we destemeer te vertellen nadien. Big smile Big smile

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 13:39
Tja en als je dan een reactie plaatst blijkt hij niet te zien. Ik had dus ook aangegeven dat het rustig is en dat het voor mij gewoon na de veranderingen minder duidelijk en overzichtelijk is geworden. Ik vind het minder prettig lezen. minder te zien. En onduidelijker wat een nieuwe of bestaande toppic is en wat nu wel en niet de laatste reacties zijn. Het is rommeliger en daardoor minder aantrekkelijk om de spaarzame vrije tijd achter hobbydoos te zitten.
 Tja en dan blijkt dus dat hij er wel tussen stond maar dat ik niet meekrijg dat er nieuwe reacties zijn. Tja dat bedoel ik maar net.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.312 seconden.
Lang Yarns