Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
gerda View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer gerda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haken
    Posted: 30 Maart 2012 om 15:37
wie heeft er voor mij een patroon van een theeservies om te haken??
graag in het hollands.
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 17:47
het is makkelijker als je je email adres in je profiel zet en je misschien ook nog even voorstellen onder het daarvoor bedoelde topic en daar staat ook een onderwerpje welkom dan weet je gelijk hoe het werkt, want zo op deze vraag valt er niet zo veel te antwoorden of te sturen.
Dus even aanvullen en dan mag je mij in mijn hotmail wel een mailtje sturen met alleen onderwerp theeservies en dan beantwoord ik dat mailtje met jouw patroon want ik heb er wel 1 in het hollands

groetjes Chantal
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
kikakeki View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kikakeki Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 20:18
[QUOTE=ChantaltJH] het is makkelijker als je je email adres in je profiel zet en je misschien ook nog even voorstellen onder het daarvoor bedoelde topic en daar staat ook een onderwerpje welkom dan weet je gelijk hoe het werkt, want zo op deze vraag valt er niet zo veel te antwoorden of te sturen.
Dus even aanvullen en dan mag je mij in mijn hotmail wel een mailtje sturen met alleen onderwerp theeservies en dan beantwoord ik dat mailtje met jouw patroon want ik heb er wel 1 in het hollands

groetjes Chantal
 [/QUOTE     hoi chantal zou ik het patroon van het theeservies ook mogen hebben
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns