Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Smaken verschillen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Smaken verschillen
    Posted: 30 Maart 2012 om 09:58
Een paar hobby's kennen we van elkaar. Maar nu is de vraag: Wat voor muziek draai je? Welke films vind je leuk? Wat voor boeken lees je? Wat eet je graag of wat krijg je niet door je keel?

Ik ben niet dol op vis en broccoli, wel op zoute snacks en lasagne, ik houd van klassieke muziek, Elvis, Beatles, Boudewijn de Groot, Joan Baez, rock 'roll, Charlotte Church, ik lees graag fantasy-, handwerk - of Amishromans, ik kijk naar fantasyfilms, detectives, actiefilms of romantische films. Maar ook muziek- en dansfilms (Michael Flatley). Ik houd van winkelen voor boeken of wol, kleren koop ik via postorderbedrijven, thuiswinkelen dus. Ik vind een tuin meer om in te zitten dan om in te werken, dat laatste doe ik elektrisch en met frisse tegenzin.

Ziezo, nu weten jullie iets meer van me.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 10:30
Wat een leuk topic Magtelt! Tongue

Ik luister vaak gewoon naar de radio, ik hou van cabaret, ik lees weinig boeken maar als ik lees is het vaak "moord en verderf" zoals CSI, John Grisham of boeken van bekende Cabaratiers, ik ben gek op Loesje posters, kaarten, boeken en uitspraken, ik verzamel VW kevers en toeristische vingerhoedjes (in een oude letterbak!), ik hou van breien, haken iets minder. Ik ben een kringloop freak.
Ik ben gek op eten en er is eigenlijk niets wat ik niet lust.
Ik ben een echte koopjesjager en probeer zo voordelig mogelijk kleding en schoenen te kopen en iedere dag voor 4,-- een warme maaltijd met toetje klaar te maken, dat is een soort tik van mij Wink
Ik vind zuinig zijn in deze tijd echt een must.

Wie volgt?
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 10:39
Hoi allemaal,

daar gaan we,
ik lees heel veel van romans tot literatuur. Geen 'dood en verderf 'zoals Jips zegt. Spreekt mij niet aan.
Verder heb ik een hele brede smaak qua muziek, van oude soul tot Lounge, Smooth Jazz, Jazz en soms ook klassiek, André Hazes vooral heel hard als ik moet strijken of boven aan het schoonmaken ben  Big smile, VERDER NIET! hahahaha
Ik verzamel momenteel haak en brei- patronen. Verder ben ik in de winter veel bezig met keramiek en in de zomer met (macro) fotograferen.
Als sport beoefen ik tai-chi en aqua-pilates.
Ook de kringloopwinkel heb ik sinds vorig jaar ontdekt en ben steeds weer verrast wat je daar nog 'weghaalt'.

Wie is de volgende???
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 11:07
ik lees ook heel veel . letterkaakjes noemde mijn moeder dat vroeger .
Dood en verderf  ,'
"aanbevolen" boeken en voor in bed(ik ben een hele slechte slaper) ook wel een streekroman .

Ik eet eigenlijk alles . Alleen" krootjes" laat ik liever mijn neus voorbijgaan .
Muziek zegt mij niets ik hoor geen enkel verschil in muziek Ik herken ook niets .Ik hoor alleen maar herrie .Ik heb daar op de middelbare school heel veel straf voor gehad Volgens de leraar zette ik de klas op stelten Mijn  man is een jazzfan en die draait dat wel eens ,ik denk als ik niet thuis ben wat meer .

Ik kijk ook vaak bij de kringloop en sinds kort heb ik de "gratis" winkel ontdekt .
Ik breng dan wat en kijk of er nog iets is wat ik kan gebruiken ,gisteren was dat speelgoed .
Verder wandelen we veel in de duinen of aan het strand .

wie volgt ???
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 11:40
eigenlijk ben ik nogal een vrije geest, houd mij enkel bezig met de mensen en dingen die mij interesseren en waar ik mij goed bij voel, heb een hekel aan vooroordelen en ben een ongelooflijke dierenliefhebber.
Ik begin zowat aan alle mogelijk hobby, en zoek dan hierover alle soorten informatie zodat ik ook weet waar ik aan beding, heb een zwak voor het kopen van hobbyboeken
Ik bezit geen kinderen maar heb wel 3 honden Norwich terriers in mijn leven rondlopen en zij geven mij ook dagelijks de kracht en een ontzettende glimlach op mijn gezicht
rommelmarkten kringloop goede doelen is een andere zwakte, heb heel veel materiaal en weinig bergruimte maar houd ook wel van mijn rommel binnen handbereik ,kuisen doe ik wel als ik veel zin heb of het moe echt anders ja slaag ik gewoon lekkere een weekje over, heb ook een superman die mij gewoon laat doen zolang hij zijn eten heeft, gewassen kleding en de tv remote is zijn leven toppie.
in de weekeinds brenge wij door aan zee in de stacarvan
ik houd van de muziek van de jaren '70 en '80 en lees niet erg veel maar lekker trillers staan dan op het menu, kwa film en serries houd ik voornamelijk van alles wat met het supernatuurlijke te maken heeft.
Maar het meeste kan ik genieten van buiten te zitten in de natuur met mijn dieren mijn haakwerk en de wereld staat dan even  stil, ik houd echt erg veel van de stilte
ik zal het hier nu even bij laten en andere een kans geven

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 11:42
Hey leuk!

Ik lees alles waar letters staan, tot zelfs de wc papierverpakkingen aan toe haha. Favoriet zijn de thrillers, Karen Slaughter is mijn favoriete auteur en natuurlijk vind ik ook Dan Brown (da vinci code) geweldig. Nu zit ik in "de duivel draagt prada", nog leuker dan de film!
Muziek ben ik dol op, voornamelijk poprock, Saybia. snow patrol, keane, cold play noem maar op. Wat ik niet blief is hardcore en van dat pingel jazz, daar krijg ik echt jeuk van.

Eten wordt steeds minder aantrekkelijk, door de reuma reageer ik steeds meer op bepaalde groentes en specerijen. Wokken vind ik zalig en voor een goeie babi pangang ren ik snel achter je aan ;-) Maar aardappelen oehhhh smaksmak heerlijk, liefst gewoon gekookt. Laurierdrop (de harde die in je mond uit elkaar brokkelt) en salmiak vind ik ook zalig.

Het bevrijdingsfestival is speciaal voor mij. Ik werk al 12 jaar als vrijwilliger op die dag waarvan 7/8 jaar nu in Zwolle. 4 Mei is verplicht om 8 uur stil zijn en ik heb geen respect voor mensen die hier geen respect voor hebben.

Mij maak je blij met een wandeling op het strand of met vrienden op de hei/bos.
Ik hou van bijna alle kleuren alleen neon dat is niet zo mijn ding.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 13:35
Ik lees voornamelijk thrillers en af en toe een flauw doktersromannetje. TV kijken doe ik weinig, behalve als er weer eens een engelse detective is, zoals vanavond.
Van muziek heb ik geen verstand, maar heb het liefste easy listening op de achtergrond, zodra ik de muziek echt ga horen staat het wat mij betreft al te hard.
Ik eet en drink alles en geniet daar ook heel erg van, het enige wat ik niet lust is orgaanvlees zoals: lever, niertjes etc.
Ook kan ik enorm genieten van de kleinkinderen, vooral de ontwikkeling van hulpeloos pasgeboren wezentje naar kleuter vindt ik geweldig. Bij je eigen kinderen maak je zoiets veel minder bewust mee dan van je kleinkinderen.
Winkelen is niet mijn ding dus ik shop nogal eens op internet. Verder verzamel ik haak en breipatronen en (volgens de kinderen) hamster ik sokkenwol en ik denk wel dat ze een beetje gelijk hebben, heb denk op dit moment nog genoeg liggen voor een stuk of 50 paar sokken.
Naast haken en breien doe ik niet zoveel hoewel ik wel heel vaak, als ik iets zie wat ik nog niet gemaakt heb, ik dat toch even moet proberen
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 13:52
hallo allemaal,
wie ben ik..............
Ik lees graag thrillers.... hoe meer moorden in het eerste hoofdstuk hoe beter ik het vond!!! Karen Slaughter, Tess Gerritsen, Mo Hayder superrrrr
Breien kan ik wel maar is niet zo mijn ding, maak alleen sokken oor mijn man waar ik pas een half jaartje mee getrouwd ben!
Haken is het helemaal voor mij vind het heerlijk om te doen en op de markt op dinsdag shop ik heel wat bollen bij elkaar!
Koken vind ik ook leuk en ik eet eigenlijk alles behalve oragnisch vlees en spruiten dat gaat hem niet worden.
Ik heb een grote dochter van 13 die helemaal paardenfreak is en daar heb ik dan weer helemaal niets mee! En we hebben een hondje van bijna 2 die als het goed is op 11 april moet bevallen van haar 1ste nestje dus dan wordt ik een "honden-oma"
Verder werk ik vanuit huis met herbalife, rond om man en kind en tussen haakwerk door!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 16:11
Nou vooruit dan!

Ik woon op een boerderijtje in de Achterhoek met mijn man, 3 dochters (tweeling van 9 en eentje van 5 jaar) en zoontje van paar maandjes. Wij hebben 3 honden, 2 katten, 8 koeien, een konijn en mijn paardje en pony. Wij hebben een eigen bedrijf in onderhoud e.d. van tractoren en andere agrarische werktuigen en ik heb een ruitershop/webwinkel en borduurservice (aan huis). Voor de borduurservice krijg ik steeds meer klanten en bekendheid, dus daar krijg ik het heel druk mee aankomende tijd.

Ik heb een hekel aan.. huishouden haha. Ik lust vrijwel alles (behalve schimmelkazen en hele bijzondere gevallen). Ik lees graag fantasy en chicklits. Ook thrillers gaan er prima in, maar helaas weinig tijd om te lezen. Verder haak ik dus met vlagen (winterperiode vooral gezien het dan rustiger is rondom onze bedrijvigheid) en ben ik veel te vinden tussen de beesten en kinderen. Nou dat was het wel zo'n beetje!
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 16:13
Mijn grote liefdes zijn dieren, daar kan ik niks aan doen heb ik van mijn moeder geerfd, en dan vooral de zieke, zwakke en hulpeloze. Gevolg; huis vol afdankjertjes en zieke of gehandicapte dieren zoals een vis die op de kop zwom, een parkiet zonder pootje etc...
Omdat ik uitgeloot ben voor diergeneeskunde en er allerlei andere dingen daarna op mijn pad zijn gekomen heb ik met mijn "help"gevoelens een weg gevonden bij mensen.En ik werk als maatschappelijk werker nu bij allerlei pluimage zoals verslaafden en ex-verslaafden en kinderen met ontwikkelingsproblematiek. Heerlijk vak!
Dus ook een beetje mijn hobby...
ik moet echter ook extra op mezelf letten daardoor en ben daardoor om te ontspannen altijd aan het freubelen. Vind ook werkelijk alles leuk, maar momenteel is t meestal haken of kralen maken van glas.
Ik lees ook, maar dan het liefst King Arthur romans of iets in die stijl, een goede thriller mag ook en verder ben ik dol op mooie tv-series! en goede films. Muziek is voornamelijk 90's en grunge...
Van eten houd ik ook, koken doe ik graag, maar ik vind voor koken moet je tijd hebben en dat heb ik niet altijd dus dan flans ik t eten in elkaar zoals ik dat noem. Met een vriendin die een kookstudio heeft spreek ik zo nu en dan een kookafspraak af. Maandag bijvoorbeeld gaan we Roti maken mjummmm
Vakantie MOET ik zee zien hoewel ik ook van bos houd. Ik kan niet een jaar zonder een keer naar Terschellling te gaan....

leuk topic dit ;-)
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 16:38
Heel erg leuk topic. Erg leuk om eens wat meer van iedereen te weten te komen! Goede zet Magtelt!

Qua muziek vind ik heel veel leuk. Van 80's (en soms ook eerder) tot het heden. De laatste tijd staat hier de radio altijd op Skyradio, omdat ze daar van 9 tot 5 geen 2x dezelfde plaat draaien. Lekker variatie dus.
Als Iron Maiden in Nederland een concert geeft, dan missen we (mijn man, mijn zusjes, mijn zwager, mijn oom, mijn neefje en ik...) dat niet! Voor de rest laten de concerten links liggen.

Vroeger las ik eigenlijk alleen van die Harlequin romans, maar daar ben ik nu wel op uitgelezen. Verder heb ik alles van Harry Potter en Twilight gelezen. Harry Potter in het Nederlands en Twilight in het Engels... Op dit moment lees ik de boeken van Elisabeth George. Mijn jongste zusje heeft een boekenkast vol met Karin Slaughter, Tess Gerritsen, Jenna Bloom enz. enz... Dus na de hele reeks van Elisabeth George kan ik nog wel even vooruit.

Ik hou van chickflicks. Natuurlijk heb ik ook alle Harry Potters gezien en zitten we met spanning te wachten op het laatste deel van Twilight. Ook houd ik van dansfilms zoals Dirty Dancing en Grease... Die heb ik echt al honderden keren gezien... Ik hou niet van Actie (zoals Rocky en Rambo) en Science Fiction. Verder kijk ik graag naar alle afleveringen van CSI (LA, Miami en NY), Bones en Glee... 21 Jump Street en McLeod's Daughters heb ik helemaal op dvd... en die kan ook vele malen kijken. Verder kijk ik de laatste tijd niet zoveel tv... ben veel aan het haken...

Ik eet graag biefstuk met gebakken aardappelen en ijsbergsla, met komkommer, tomaatjes en kommersaus... En een broodje filet american met sla, ui en ei vind ik ook heerlijk. Beide mag nu al een tijdje niet ivm de zwangerschap... maar nog eventjes volhouden en dan ga ik dat zeker inhalen...
Ik lust echt geen raapjes/koolraap en griesmeelpap e.d. Snert/Erwtensoep ben ik ook geen fan van, maar dat vind ik wel leuk om klaar te maken.
Verder lust ik graag chocola en drop. Dit haal dan ook weinig in huis, want dat is in now time weg...

Ik heb een hele uitgebreide hobby interesse. Ik heb dan ook al heel veel dingen geprobeerd en van alles nog meer materialen staan...
Meer over mijn hobby's van nu kun je op mijn blog vinden. Hier staan allemaal voorbeelden. Voorheen maakte ik ook nog veel sieraden voor volwassen (er staat hier nog een hele voorraad opgeslagen), maar die staan daarop niet genoemd.
Op dit moment haak ik alleen of maak ik geboortepakketten met een naamschilderijtje en de naam van de baby in gedecoreerde mdf letters (allemaal zelf uitgezaagd e.d.). Verder wil ik graag nog leren breien en naaien. Dan kan ik straks een mooi garderobe voor mijn dochters maken...

Op dit moment ben ik 37 wkn en 3 dgn zwanger van ons tweede kindje (meisje). We hebben al een dochtertje, Amy, van 2 jr en 4 mnd. Zij zit zo nu en dan al met een oud bolletje garen en mijn bamboe haaknaald naast me op de bank te "haken". Dit wordt vast net zo'n creatieve meid als haar moeder...

Sorry voor het mega lange verhaal Embarrassed, maar als ik eenmaal opgang ben dan....

Veel liefs van Marieke
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 16:50
Ik lees graag dedectieve verhalen en van de muziek hoor ik graag golden oldie's uit de jaren 60 en popcorn muziek.De films kijk ik graag iets voor te lachen met humor of harry potter zag ik ook graag of iets met actie in
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 18:16
who mijn andere interesses, dat zijn er heel wat. ik lees alles wat ik te pakken kan krijgen, ben dan ook bijna wekelijks in de bieb te vinden, haken, breien, kleding maken, scrapbooking kalligrafie, tv kijken en computeren zijn mijn hobby's, de muziek van Guus Meeuwis vind ik fantastisch, buiten de 2 ochtenden waarop ik werk doe ik vrijwilligerswerk in een zorghuis, binnen de groep van vrijwilligers daar ben ik bezig met de organisatie van de jaarlijkse markt, ook breng ik elke maandagmiddag de koffie bij de bewoners rond, dit doe ik al 15 jaar met veel plezier, sinds mijn kinderen het huis uit zijn vind ik het geweldig om een dag met mijn (schoon)dochters een broodje ergens te gaan eten of lekker te gaan winkelen.

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 18:55
Wat is het ontzettend leuk om deze posts te lezen!
Magtelt................. je hebt een 'goede daad verricht" Clap

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 19:00
Marjolein, King Arthur romans vallen bij mij onder fantasy, ik heb daar alleen al twee volle boekenplanken van, ik zit nu net weer de serie van Mary Stewart te lezen van De Kristalen grot en zo. En de Avalonserie vind ik ook heerlijk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 20:11
Dan ik ook even. Met een heleboel dames zit ik hier op één lijn wat betreft lezen: Karin Slaugther, Tess Gerritsen, Robin Cook, Michael Palmer, Clive Cussler, maar ook Simone v.d. Vlugt, Loes den Hollander vind ik erg leuk. Verder houd ik me bezig met EHBO (bij evenementen maar ook lesgeven en dus allerlei herhalingslessen volgen), ben ik vrijwilliger in de dierentuin en moeder van een dochter van bijna 4. In de zomervakantie liggen mijn man en ik bijna altijd met ons neus net boven de grond in de hoop een spetterende foto te maken van ontwakende vlinders, rupsen, libellen, spinnen enz in ons favoriete vakantieland Polen.
Wat eten betreft, ik word letterlijk ziek van tomaten. Verder lust ik heel veel en vind ik het leuk om nieuwe dingen te proeven.
De radio staat hier bijna altijd op radio Veronica, behalve tussen kerst en oudjaar, dan is het Radio 2
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 00:37
Ik heb buiten het haken, breien en poppenkleertjes naaien ook nog origami (japans vouwen) Allerlei recepten uitproberen. Op een basisschool als vrijwilliger een bibliotheek opgezet en up todate houden. En zelf lees ik alles wat een letter heeft. En voor de buis kijk ik naar series zoals JAG, NCIS, NCIS LA, en CSI. Verder offer ik mij op als mijn 2 dochters en de vriendin van mijn zoon willen shoppen LOL In de zomer gaan we naar onze boot, Verder een forum ontdekt waar heel veel tijd in gaat zitten en meestal als afsluiter van de dag is. en dan zeg ik tegen mijn man "ik kom zooooo!!!!!!
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 15:57
De radio staat hier meestal op Radio Gelderland.
Verder vind ik heel veel soorten muziek mooi.

Natuurlijk marsmuziek en blaasmuziek. André Rieu, lichte klassieke muziek. Maar ook muziek uit de 60er en 70er jaren.

Sta open voor programma's van Derek Ogilvy. Heb d.v.d.'s van The Gost Whispers. Kijk ook graag Flikken Maastricht/Antwerpen en naar thrillers.

Haakte voorheen meer, sinsds ik bij Hobbydoos ben is breien favorieter geworden. Speel clarinet in een harmonie, is inmiddels wel bekend.

Ben graag in de buitenlucht, wandelen, fietsen, tuinieren met de blote handjes maar ook lekker rustig zitten met een breiwerkje erbij.

Wat eten betreft, ik kook graag en lust eigenlijk alles. Ben dan ook volslank.

Met mijn werkadressen en thuis de boel draaiende houden plus alles doen wat ik leuk vind, kom ik de tijd wel door hoor.

Groetjes, Tineke01
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 16:44
ik ben begonnen aan Eckart Tolle,, een nieuwe aarde
de uitdaging van deze tijd`.
ik eet geen vlees er zijn eigenlijk weinig dingen die ik niet lekker vind
LOL
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 16:45
film: de green mile muziek new age
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns