Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Postorderbedrijven

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Postorderbedrijven
    Posted: 30 Maart 2012 om 20:32
Wie onder ons heeft ervaring met bestellen bij postorderbedrijven mn kleding ?
Ik ben me aan het oriënteren welke postorderbedrijven er zijn.
Alvast bedankt Smile
Groetjes van Jolly

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 20:33
ik ben gek op postorderbedrijven
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 20:44
Ja hoor: Wehkamp en Bon Prix, vooral de laatste heeft leuke dingen en mooie lingerie en badkleding. Het is ook van goede kwaliteit en leuk geprijst.
En je kunt ook online shoppen bij veel "gewone kledingwinkels" zoals de Hema, H&M en M&S mode. Het leuke is dat ze ook altijd een Sale afdeling hebben, waar ik altijd graag koopjes in scoor Wink
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 20:57
Originally posted by Jips Jips wrote:

Ja hoor: Wehkamp en Bon Prix, vooral de laatste heeft leuke dingen en mooie lingerie en badkleding. Het is ook van goede kwaliteit en leuk geprijst.
En je kunt ook online shoppen bij veel "gewone kledingwinkels" zoals de Hema, H&M en M&S mode. Het leuke is dat ze ook altijd een Sale afdeling hebben, waar ik altijd graag koopjes in scoor Wink

Smile Van de M+S mode krijg ik de nieuwsbrief, daar heb ik afgelopen winter toch een leuke jas voor het voor-en najaar gekocht. Van 70 voor 10 euro. En de afgelopen weken al met heel veel plezier gedragen Wink
Het lijkt een heel dure jas LOL.
Bon Prix zal ik eens op gaan zoeken en ook H+M.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 20:59
Ineens zie ik dat ik vandaag gepromoveerd ben tot Hobbywonder LOL
Groetjes van Jolly

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 00:39
zo zie je maar Henny, de wonderen zijn de wereld nog niet uit LOL Gelukkig het lol poppetje is weer normaal
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 08:05
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

zo zie je maar Henny, de wonderen zijn de wereld nog niet uit LOL Gelukkig het lol poppetje is weer normaal
LOL Ja dat is zeker zo en ik zie dat het jou ook is overkomen Wink.
Groetjes van Jolly

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 08:22
ja hoor vooral voor voor de kinderen
Bonaparte H&M Wehkamp Esprit
Wehkamp heeft snelle leverings service Helaas zaten de verkeerde laarzen (voor dochter in de doos
de bon klopte en het etiket op de doos Alleen helaas niet de bestelde laarzen dat was balen
want het artikel was helaas uitverkocht
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 09:10
ideaal online winkelen, vooral omdat je dat ook kunt  doen na de sluitingstijden van normale winkels.
Voor de kinderen H&M en Hema, voor mezelf Bonprix en Wehkamp.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 09:23
Neckermann en Your look for less, ze hebben allebei kleding voor propjes, dus grote maten voor kleine mensen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 11:11
Ik heb al bij Esprit bestelt
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 12:10
Ik ben dol op Wehkamp. Daar verkopen ze c&a, miss etam, scapino enzovoorts. Ideaal hoor!
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 14:40
Smile Allemaal bedankt voor de tips en ik ga nu Your look voor less eens bekijken Wink
Groetjes van Jolly

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 15:32
Ik heb vroeger zelf bij een groot postorderbedrijf gewerkt.
Maar kleding uit een catalogus bestellen of vanaf de computer doe ik niet graag. Vaak valt de kleur in het echt net even anders uit als op de afbeelding. Of een kledingstuk valt anders dan het model op de foto laat zien.
Je kunt dan wel weer retourzenden of eventueel ruilen, maar ik ga liever naar de winkel en pas het daar ook meteen, dan weet ik gelijk of het me goed past en bevalt.

Trouwens een klein advies van mij, koop het liever niet op afbetaling, uiteindelijk ben je dan duurder uit.
Op t.v. bij consumentenprogramma's wordt daar ook zo vaak voor gewaarschuwd.
Maar gewoon alleen maar naar mode kijken op je computer of in een catalogus, dat blijft altijd wel leuk, toch?
Groetjes, Tineke01
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 21:29
C&A heeft inmiddels een eigen webwinkel,dus hoeft nie meer perse via wehkamp....LUV LUV LUV C&A!Vooral voor die kleine!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.468 seconden.
Lang Yarns