Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Deze granny gezocht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Deze granny gezocht
    Posted: 26 Maart 2012 om 13:54
Een paar weken geleden heb ik het begin van een granny gehaakt naar een patroon dat ik gevonden had op internet, nu wil ik weer verder gaan, maar ik kan het patroon nergens meer vinden. Misschien heeft iemand van jullie het patroon wel, zodat ik weer verder kan.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 08:38
Yobsje, heb al rondgekeken en gezocht maar ben die nog niet tegen gekomen.
Kan je niet tellen op een lapje hoeveel steken je gehaakt hebt?
Viviane
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 09:20
kijk eens op www.attik 24. com
Volgens mij staat daar een voorbeeld op of iets wat het heel veel op lijkt.
Wel even zoeken in de lijst aan de linkerkant onder crochet.
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 20:13
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 20:13
Nee, is hem niet, dom van mij.

Smile

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 20:33
volgens mij is dit ook niet een afgewerkte granny

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 12:27
Het is denk ik de Kata square of de Karisma square....

Even een plaatje van Ieke haar deken:

Ik heb de patronen wel, zal ik ze je sturen?
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 12:28
Heb je ook al in de geschiedenis van je computer gekeken? 
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 12:34
Ik heb ze je gestuurd, moet je maar even kijken of het één van deze is ;-)
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 22:14
Marjolijn dank je, dat is hem en het domme is dat ik het patroon wel heb en ik heb laatst ook al een paar gehaakt, maar dan met veel dikker garen. Zo raar dat ik daar niet aan gedacht heb, ik heb me de afgelopen week suf gezocht naar het patroon. Nogmaals dank je.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Axelle View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Axelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 22:19
Mag ik eens iets vragen, hoe maak je de granny sqaures aan elkaar? en wacht je tot je het aantal benodigde granny's hebt voor aan elkaar te zetten of maak je ze voor de voet aan elkaar vast?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 19:59
Originally posted by Axelle Axelle wrote:

Mag ik eens iets vragen, hoe maak je de granny sqaures aan elkaar? en wacht je tot je het aantal benodigde granny's hebt voor aan elkaar te zetten of maak je ze voor de voet aan elkaar vast?
Eerst alle granny's maken en dan aan elkaar zetten. Als je googled of hier op het forum zoekt kan je daar wel wat over vinden, want dat kan ook op verschillende manieren.

@ Yobsje

Fijn dat je nu weer verder kan LOL
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.000 seconden.
Lang Yarns