Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Rolmaatjes

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Rolmaatjes
    Posted: 29 Maart 2012 om 20:40
Ik kan een partij van 90 rolmaatjes opkopen. Heeft iemand er belang bij een aantal? Ze komen dan op €0,75 per stuk, excl verzendkosten. Er kunnen wel 10 in een envelop... Misschien wel meer... Ik wil graag eerst inventariseren voordat ik alle 90 koop... Ik kan ook minder kopen, maar dan worden ze weer duurder...
De maat van de kunststof behuizing is : diameter 52 mm / dikte 12 mm (of 14 mm incl. knopje)
Het sterke meetlint zelf meet aan een kant tot 150 cm. en aan de andere kant tot 60 inches.
Een druk op de witte centrale knop en het meetlint wordt teruggetrokken in de behuizing.
 
Als is even niet reageer... dan ben ik aan het bevallen en aan het herstellen van de bevalling. Ik ben namelijk over 2,5 week uitgerekend en je weet maar nooit... Maar het kan ook nog 4,5 week duren...
Veel liefs van Marieke
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2012 om 21:11
Ik wil er wel 10 stuks van je overkopen als je genoeg mensen kunt vinden.
Ik zal je even een pm-tje sturen
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2012 om 21:17
Ik kom mee aanschuiven,als je genoeg volk hebt,wil ik er ook wel 10 :)
Ik stuur je een pm
Eneuh...succes met de naderende bevalling!!
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2012 om 21:32
Ik heb jullie allebei een pm terug gestuurd... En nu schop ik mezelf onder de kont om achter die computer vandaag te komen... Ik zou een uur geleden alweer verder gaan met het haken van paaskuikentjes voor mijn moeder...
 
Schop...
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2012 om 21:36
Ik schop mezelf ook...rainbow pony nr 4 geraakt noooooooit af als ik aan mijn pc blijf hangen ;)
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2012 om 22:14
Iemand belang bij dit patroon... Volgens mij moeten deze (eventueel met een beetje aanpassen) ook wel om de rolmaatjes passen.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2012 om 22:51
Marieke, heel graag.....
 
dank je wel alvast
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2012 om 23:15
Komt er aan... het patroon dan he... Of heb je ook belang bij de rolmaatjes??? Is me nu niet echt duidelijk Confused
 
Grrr... krijg weer geen melding dat er een reactie was geplaatst...! Angry
 
Veel liefs van Marieke
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 07:59
hi ik vind het patroon ook wel erg leuk, rolmaatjes heb ik zelf
groetjesss
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 266
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 08:45
Ik heb ook wel belang bij de rolmaatjes en het patroon.
laat maar weten als het doorgaat! Wink
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 08:47
Bij Carola staan ook hele leuke patroontjes voor de rolmaatjes.
groetjes Hilda
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 08:59
Mag ik de patroontjes ook?
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2010
Status: Offline
Points: 539
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 09:02
Oh, dat patroon zou ik graag hebben!
 
En mocht je gaan bevallen, succes! Hier is het alweer 4 maand geleden, de tijd gaat supersnel.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 09:03
Hoi Marieke,
 
ik krijg ook geen meldingen meer binnen Angry
Het lijkt alsof het heel stil is op het forum en dat valt wel mee.
Patroontjes zijn binnen, heb je pm gestuurd
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 09:05
Daymoon, je hebt mail Wink
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 09:21
Pimmetje en Hilda, jullie hebben mail...
 
Willen jullie het patroon weer verder sturen??
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 09:50
als het mogelijk is zou ik ook grag het patroontje willen ontvangen aub
dank bij voorbaat
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 13:34
hartelijk dank marlies voor de schattige patroontjes , ik stuur ze door naar de eerstvolgende die erom vraagt
 
groetjes linda
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 13:51
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

Hoi Marieke,
 
ik krijg ook geen meldingen meer binnen Angry
Het lijkt alsof het heel stil is op het forum en dat valt wel mee.
Patroontjes zijn binnen, heb je pm gestuurd
 
Ik heb geen pm van je ontvangen... Cry
Veel liefs van Marieke
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 13:53
hoi hoi, ik had ook om de patroontjes gevraagd maar ik heb ze nog niet hoor.......... wil iemand ze door sturen???
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns