Laatste loodjes |
Reageer | Pagina 123 12> |
Autheur | |
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 April 2012 om 14:32 |
Vandaag ben ik 37 wkn en 5 dgn zwanger. Ik vind het nu toch wel heel erg spannend worden allemaal... Ben benieuwd wanneer de kleine meid zich komt melden...
Zo ziet mijn buik er op dit moment uit: Gisteren hebben we Amy haar kamertje afgemaakt en ze heeft er vannacht weer voor het eerst geslapen. We hebben 3 inbouwkasten gemaakt. En alles weer netjes opgeruimd en leuk ingericht! Ik zal straks eens foto's maken, want Amy ligt nu nog op bed... Zo ziet de ooievaar in de krans eruit: Ik ga haar toch maar gewoon voor het raam hangen, want ik heb haar met spelden vastgemaakt aan het lint... Dan kan onze kleine meid er straks mooi mee spelen... Ik ga de naamslinger er dan onder hangen (maar op deze foto zullen jullie nog even moeten wachten ) Dus ben ik een tijdje afwezig... dan heb ik andere bezigheden... |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou marieke,sterkte met je laatste weken,en dat er straks een gezond kleintje te wereld mag komen,
|
|
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Succes!!!! En geniet van deze mooie periode!
|
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel heel veel suc6 meid en doe een beetje rustig aan want je zal je oer krachten nodig hebben
|
|
arnhemmertje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spannend allemaal!!! ^_^ Sterkte met de laatste loodjes ;) |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi en veel succes laat ons wel iets weten hoor weer een geboorte in de familie
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte met de laatste loodjes. Ik zal de komende tijd aan je denken. Ik wens je een fijne tijd toe en een voorspoedige bevalling met als eindresultaat een prachtig kindje
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit wordt echt spannend!! Het blijft toch iets héél bijzonders!
Hou je taai en veel succes. |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
oooo wat spannend
krijg spontaan herinneringen van mijn 3 bevallingen
Heel veel succes
Ik hoop voor je dat alles goed en voorspoedig verloopt!!!!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Ik houd jullie op de hoogte.
Hier nog even wat foto's van Amy's kamertje zoals beloofd... We hebben eerst de oude deur er weer ingeplaatst, omdat de nieuwe nog geschilderd moet worden. Maar nu kan ze er tenminste slapen... |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel sterkte met de laatste loodjes en de bevalling en voor daarna lekker genieten
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat wordt spannend
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
De laatste loodjes, geniet ervan en veel succes met de bevalling
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
sterkte met de laatste loodjes, ik hoop voor jouw op een spoedige bevalling.
Leuke kamer heb je gemaakt voor je dochtertje, veel slaapplezier voor haar.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel succes met het wachten, ben benieuwd hoe de nieuwe wereldburger gaat heten.
De slaapkamer van Amy ziet er schitterend uit. |
|
|
|
Daymoon
Hobbywonder Lid sinds: 01 Juni 2010 Status: Offline Points: 539 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte met de laatste loodjes! Ik was bij mijn laatste (november 2011, de 4e) bevallen met 37 weken en 2 dagen, dus het kan maarzo gebeuren! Mooie kamer heeft Amy! En straks ook nog grote zus! Lekker genieten straks!
|
|
TLooman
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1871 |
Post Options
Thanks(0)
|
sterkte met de laatste loodjes en de bevalling mooie kamer hebben jullie gemaakt
|
|
groetjes Thea
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi!!!!
Weer een dagje dichterbij |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel succes met de de laatste lootjes en de bevalling.
ik hoop voor jou en de rest dat het niet nog 4 weken gaat duren maar dat jullie meid toch wat eerder zich gaat melden. mijn laatste was ook een meid en kwam ook al eerder. met 38 weken precies. dus dan zou je morgen aan de beurt zijn. maar ja iedere zwangerschap is anders. heel veel knuffelplezier straks als je haar in de armen kunt nemen,
|
|
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe mooi allemaal ,geniet ervan want het gaat allemaal zo vlug ,ik heb ondertussen kleinkinderen en ben nog altijd beetje jaloers als ik een moeder met dik buikje zie .
Suxes meid met je gezinnetje
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Reageer | Pagina 123 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |