Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Forumvraagje :-)

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Forumvraagje :-)
    Posted: 01 April 2012 om 19:04
Hallo iedereen,

ik ben nieuw op dit forum en nu vroeg ik me af of je ergens kon zien in welke topics je al reageerde.
Embarrassed

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 20:17
ja hoor, bij member control panel en dan subscriptions, dan zie je waar je gereageerd hebt
lydia wijsbroek
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 20:21
Dank u wel.....

Thumbs Up

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 20:40
Even voorstellen vinden we ook wel heel erg leuk... Daar is ook en categorie voor...
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 20:41
we zullen eens zoeken LOL

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 20:42
ellebelle heeft zich al voorgesteld hoor, wel pas na jouw vraag venaille sorry hoor, heb niet naar de tijd gekeken.
lydia wijsbroek
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 20:48
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

ellebelle heeft zich al voorgesteld hoor

Ik kon het niet vinden... Heb eerst gekeken voordat ik het opschreef...
Mijn excuses bij deze.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 20:49
Ik kan dat zelf ook niet terugvinden Embarrassed

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 21:49
kun je terugvinden onder de naam van de persoon, krijg je een menuutje, find members posts

sorry venaille dat je je aangesproken voelt, heb NIET naar het tijdstip gekeken en was OOK NIET BEDOELD OM JOU TERECHT te wijzen. je haalt datgene dat ik geschreven zelf aan en naar je toe. En als ik hierdoor een fout heb gemaakt kun je dat ook gewoon op het forum vermelden, hoeft echt niet via PM, heb een bloedhekel aaan PM's, zeg bepaalde dingen openlijk

je moet tegenwoordig elk woord op een goudschaaltje leggen, en dat ben ik niet van plan.
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 09:53
Lydia, boze pm's gewoon op het forum plaatsen, dan leren ze het wel af.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 10:13
Hihi, blijkbaar is het op elk forum hetzelfde Tongue

Ik dacht dat handwerkende dames een beetje meer 'zen' waren, maar er zitten ook korte lontjes tussen.

Maar geen ruzie maken hé meiden, daar is het leven te kort voor Wink

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2012 om 12:23
daar zijn we vrouwen voor we hebben graag zo op zijn tijd wat te zeuren bedoelen het alleen altijd anders als het overkomt en nu weer lekker gaan handwerke in plaats van te bekvechten
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns