span doosjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
claudiaweij ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Februari 2012 Status: Offline Points: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 April 2012 om 16:22 |
hallo allemaal
wie heeft er voor mij leuke patroontjes voor om de span doosjes te haken
alvast bedankt groetjes claudia
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat zijn span doosjes ????
|
|
![]() |
|
claudiaweij ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Februari 2012 Status: Offline Points: 52 |
dat zijn van die houten doosjes waar ook wel cupcakes omheen gemaakt worden
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Claudia heb je misschien een foto van span doosjes?
Ik weet niet precies wat je bedoeld
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
zijn dat niet die doosjes van waaibomenhout die je bij de xenos kan kopen?
|
|
![]() |
|
ja klopt zulke doosjes zijn het
groetjes
|
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Denk dat het moeilijk is om een patroon te vinden daarvoor omdat je met een ander garen een groter of kleiner omtrek kan krijgen. Je moet echt werken zodat het perfect past om de omvang van het doosje.
Haak een platte schijf en eenmaal die ongeveer de grote is van de bodem van het doosje: haak de laatste rij alleen in achterste lussen. Daarna niet meer meerderen maar gewoon rondhaken tot je haaksel hoog genoeg is. Voor dekesl op zelfde manier werken. En daarna het doosje versieren zoals je dat wil. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
hoe haak je dan een platte schijf?
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
het perfecte rondje ;-) 6-12-18-24-30-36-42-48 etc.
Voor het perfecte rondje uitleg ff via zoeken. |
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Hoi Chantal,
wat een schattig doosje !!!! Leuk om te maken en ook zeker leuk om kado te krijgen.
|
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
https://picasaweb.google.com/mistsang.1/RoupasDeBarbie#
In dit album staan treasure box dolls foto 13 t/m 22 van Etsy. Misschien kun je die gebruiken?
|
|
![]() |
|
alleen al om dat aardbeitje zou ik hem willen maken
![]() |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
alleen al om dat aardbeitje zou ik hem willen maken dat heb ik nu ook, en er hoeft helemaal geen slagroom bij |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |