Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haken is Hip in 2012

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chica View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chica Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haken is Hip in 2012
    Posted: 04 April 2012 om 12:51
Ik was wat aan het google, om te kijken welke wol ik zou nemen, en ik kwam hier terecht, ik weet niet of jullie het al gezien hebben maar is echt mooi. Effe naar onder gaan en je ziet de nieuwe collectie van D&G 2012 de handtassen, 

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 13:15
Heb even gekeken, wat leuk!!

Er staat ook een verwijzing naar http://www.jellina-creations.nl/index.html.
Daar staat een zwart/wit/grijze deken op in de vorm van Escher.....(snappen jullie het?)

En......heel leuk..... zelf kralen maken van papier. Hoe simpel kan het zijn, maar zooooooo leuk
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 14:00
wat een gave site! Laat D&G ons maar eens ff bellen, wij kunnen dat als doosjes ook hahaha (die roze is wel uber gaaf!) en jellina haar site heb ik even bij de favo's geplaatst!
Back to Top
chica View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chica Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 14:20
ik heb dat ook gedaan tss mijn favo gezet, maar ik ben effe de naam kwijt hoe die vierkantjes heten, is er ergens een site of een handleiding hoe ik dat kan leren. Ik ben gewend om poppetjes te maken en andere patronen maar niet die vierkantjes, kan iemand me helpen aub
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 17:00
Ze heten Granny Squares....

Tik maar voor afbeeldingen dit in en je krijgt de wereld!!! En dan kan je doorlinken
Of crochet granny squares

Succes!@
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2012 om 20:49
het zijn gehaakte ruiten en de beschrijving staat erbij
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 07:59
of schaf het boek granny's squares haken aan bij cosmox of bol.com 14,95 en je hebt hele leuke ideeen en beschrijvingen als je dit boek uit hebt kun je ook zelf granny's verzinnen en dingen maken naar eigen inzicht!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 11:15
Op blij met draadjes (zo googlen) staat ook hoe je ruiten moet maken.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 17:17
Die DG tassen zijn wel mooi, maar wie zoveel geld eraan uit geeft heeft meer geld dan hersenen in mijn opinie.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 17:20
nou maar wij kunnen dat toch wel namaken.
en dan 100 euro vragen?Tongue

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 17:45
Wat een ONTZETTEND goed idee Esthertje Big smile!!!
Wel ietsiepietsie anders maken , want er zal wel pattent op zitten.
Ik haak nooit af!

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 17:47

Haken is nog niet overal hip. Ik had vandaag een sollicitatiegesprek en daar keken ze me toch maar raar aan dat haken een van mijn hobbies is. Het gesprek ook met 2 mannen natuurlijk.

Ik heb natuurlijk weer uitgelegd hoe veel geduld je moet hebben en hoe secuur je moet zijn om iets moois te maken WinkTongue
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 20:56
De sites zijn leuk! Heb ze ook bij favorieten gezet.
groeten Creaans
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 21:28
Originally posted by zazia zazia wrote:

Haken is nog niet overal hip. Ik had vandaag een sollicitatiegesprek en daar keken ze me toch maar raar aan dat haken een van mijn hobbies is. Het gesprek ook met 2 mannen natuurlijk.

Ik heb natuurlijk weer uitgelegd hoe veel geduld je moet hebben en hoe secuur je moet zijn om iets moois te maken WinkTongue
hoe is het gegaan met het gesprek verder?

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 07:34
Volgens mij wel goed. Ik hoor vandaag al of ik verder mag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 19:44
Wij wisten toch allang dat haken hip is Big smile. Maar ik heb de site gelijk bij mijn favorieten gezet, want als je doorlinkt naar andere blogs, gaat er een wereld open
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.408 seconden.
Lang Yarns