Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ben weer eens op zoek hoor!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ben weer eens op zoek hoor!
    Posted: 05 April 2012 om 14:59
Lieve HobbyDoosjes......ik ben op zoek naar stof met print van de Amerikaanse Vlag of New York.
Het mag katoen zijn, fleece, joggingstof.....maakt niet uit.
Hier is het nergens te koop en op internet kan ik ook niets vinden. Misschien weten jullie een winkel o i d waar ik het kan kopen?
Of is er bij jullie een winkel die het verkoopt. Als dat zo is, dan wil je het misschien voor mij halen en opsturen. Uiteraard zijn alle aankoop/ en andere kosten voor mijn rekening.
Ik heb 2,75 m nodig.
Alvast bedankt!!!!!

Ik haak nooit af!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 15:33
bedoel je stof waarop verschillende keren de vlag bedrukt staat ???

Er is n.l wel een fleece sprei te koop waarop de hele amerikaanse vlag staat .
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 15:40

Denk dat het beste is, waar ie verschillende keren op gedrukt staat....het is nl voor sportbroeken voor Anthony.

Oh ja en ik zoek ook een borduurpatroon van de Amerikaanse vlag of iets anders van Amerika Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2012 om 21:16
Marleen laat hem gewoon sporten in de hollandsche vlag, dat is veel dichterbij dan Amerika LOL
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 08:29
ik heb jaren terug ooit een blouse gemaakt voor onze jongste dochter in de vorm van de amerikaanse vlag een van de new kids one the blok een jongens groep uit die tijd droeg die een ,toen er een concert kwam wilde ze naar  toe met zo`n blouse, stad en land afgelopen voor het blauw met de sterren nergens te koop uiteindelijk heeft iemand die voor mij met zeefdruk gemaakt hij was erg mooi geworden en ze had veel bekijks tijdens het concert iedereen wilde weten waar ze die gekocht had het is bij een eenmalig exemplaar gebleven ze heeft die jaren bewaard of ze hem nu nog heeft ? ik zal eens na vragen haha
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 08:38
http://www.dailymotion.com/video/x5ymr_new-kids-on-the-block-step-by-step_music
hier is de blouse te zien , jammer dat het vlug voorbij is
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 08:44
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 08:50
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 10:43
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Marleen laat hem gewoon sporten in de hollandsche vlag, dat is veel dichterbij dan Amerika LOL

LOLLOLLOLHahahahah...maar dan moet ik weer op zoek naar stof die is bedrukt met de Nederlandse Vlag LOLLOLLOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 10:43
Viviane......hartstikke bedankt weer!!!! Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 10:46
Originally posted by hannie-groen hannie-groen wrote:

http://www.dailymotion.com/video/x5ymr_new-kids-on-the-block-step-by-step_music
hier is de blouse te zien , jammer dat het vlug voorbij is

Jaaaaa....ik heb de blouse gezien hoor!!! Echt leuk.....oh als ie die ziet, dan moet ik gelijk aan de slag LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 11:13
Bij de kringloopwinkel heb je nu vast wel NL vlaggen...... ivm Koninginnedag ;)
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 16:49
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Viviane......hartstikke bedankt weer!!!! Big smile

Graag gedaan hoor
Groetjes
Vifke
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 23:17
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

Bij de kringloopwinkel heb je nu vast wel NL vlaggen...... ivm Koninginnedag ;)

Hahahaha ja dat is zo LOL

Ik haak nooit af!

Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2012 om 13:47
Bedoel je borduurpatronen voor de machine?
Mijn moeder heeft wel een hele collectie met borduurmachinepatronen, dus dan vraag ik haar wel even of er iets Amerikaans tussen zit. Maar dan kan op zijn vroegst pas vanavond.
Liefs,
Tamara
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2012 om 17:46
Oh dat is echt lief van je Tamara Smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2012 om 22:04
Ik heb het doorgegeven, ze zal voor je gaan kijjken, maar haar computer heeft de moed eventjes opgegeven haha. Er zit waarschijnlijk veel stof in en moet even uitgeblazen worden, moeders verwacht morgen wel even te kunnen kijken.

Is het goed als ik je emailadres aan haar doorgeef zodat ze je kan mailen?
Liefs,
Tamara
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2012 om 22:47
Oh ja, ik ken dat....stof in de computer.
Mijn vaste computer staat hier naast m'n papegaaien.....nou als ie schoongeblazen moet worden..............je kunt er een hele papegaai van kneden van de stof die er dan in zit LOL
Tuurlijk mag je mijn e-mailadres geven Tamara Smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 00:25
Ik geloof je direct dat je er een hele pagegaai van kan kneden haha, zo'n computer kan belachelijk veel stof in gaan zitten!

De laptop van mijn moeder staat sinds een poosje in haar 'hobbyhok' waar ook haar borduur- en naaimachines staan... nou je kan vast wel raden hoeveel stof daar vanaf kan komen tijdens t werken haha :P 
Liefs,
Tamara
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 10:08
http://www.stoffenenstofferen.nl/Webwinkel-Product-1163636/Stars-and-Stripes.html
hier een adres voor stof
zal zo even zoeken voor een haakpatroon van een plaid en kussen

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns