hulp bij vertalen |
Reageer |
Autheur | |
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 April 2012 om 11:02 |
ik kom maar niet uit de mouwen, wie kan mij helpen?
Dress – work with yellow yarn Ch 45, join together into round, ch1 Rnd 1-8: Sc in each sc around – 45 sc Rnd 9: *Sc2tog, sc in next 7 sc; repeat from * around. – 40 sc Rnd 10: *Sc2tog, sc in next 3 sc; repeat from * around – 32 sc Rnd 11: *Sc2tog, sc in next 6 sc; repeat from * around – 28 sc Rnd 12: Sc in first 5 sc, ch 4, skip 2 sc, sc in next 12 sc, ch 4, skip 2 sc, sc in each sc to end of round (chained and skipped areas are armholes) Sleeves: Sc to armhole Sc 2 in first ch, sc in next ch, sc 2 in third chain, sc in fourth chain. Following the curve of the armhole, sc in next 5 and join to the first sc of the sleeve Sc around the sleeve 2 full times and fasten off, weaving tail into the dress. 2nd sleeve: Attach to second armhole at the chain portion Sc 2 in first ch, sc in next ch, sc 2 in third chain, sc in fourth chain. Following the curve of the armhole, sc in next 5 and join to the first sc of the sleeve Sc around the sleeve 2 full times and fasten off, weaving tail into the dress. |
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Vifke
Hobbyguru Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit maak ik ervan 45 losse, haak (dat zal via halve vaste zijn) in een ronde 1 losse Rij 1 – 8 vasten haken – 45v Rij 9: *haak 2 vasten samen, 7 vasten, herhaal van *– 40v Rij 10: *haak 2vasten samen, 3 vasten, herhaal van *- 32v Rij 11: *haak 2 vasten samen, 6vasten, herhaal van * - 28v Rij 12: 5v, 4 lossen, sla 2 steken over, 12 v, 4 losse, sla 2 steken over, haak vaste tot einde ronde (waar kettingen zijn en steken overgeslagen werden zijn de oksels) Mouwen: Vaste in oksel 2v in eerste losse, vaste in volgende losse, 2 vaste in derde losse, vaste in vierde losse Volg de ronding van de oksel, 5 vaste en voeg samen met de eerste vaste van de mouw. Vasten rond de mouw twee rijen en afkanten, stop de draad in. 2de mouw: Aanhechten aan de tweede oksel aan het ketting gedeelte 2vaste in eerste losse, vaste in volgende losse, 2 vaste in derde losse, vaste in vierde losse Volg de ronding van de oksel, 5 vaste en voeg samen met de eerste vaste van de mouw Vasten rond de mouw twee rijen en afkanten |
|
Vifke
Hobbyguru Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weet niet wat dat stukje tekst bovenaan mijn antwoord voor "dit maak ik ervan" doet, had het eerst opgeschreven in een Word doc en dan copy pasta gedaan misschien daardoor
Vif |
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel, soms kan je naar een stukje van een patroon kijken en echt denken......waar gaat dit over!!!!! had ik last van. bedankt.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Vifke
Post Options
Thanks(0)
|
graag gedaan, hoop dat het je hielp
Viviane |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |