Naaien |
Reageer |
Autheur | |
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 April 2012 om 16:46 |
Hoi dames.
Deze week moest er wat naaiwerk gedaan worden. Met de hand aangezien ik geen naaimachine heb. Vandaag bij mijn schoonmoeder jawel een naaimachine . Dus geleend en al het werk is klaar. Wat simpele kussentjes. Tja het is wel erg makkelijk . Er komt dus een naaimachine in huis. Ik zou graag van alles willen keren maken . Welke boekjes. Bladen zijn geschikt Voor beginners. Sites,? Alle tips en info is welkom. Ben echt helemaal blij:) |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij alle naaipatronen staat een beschrijving, die je vertelt wat je eerst moet doen en hoe. En kom je er dan nog niet uit You tube is geduldig met de uitleg En hangt er van af wat je wilt gaan naaien. De knip en knippie, de Burda zijn duidelijk en niet zo moeilijk.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Burda, Margriet en Knip hebben een Handboek voor de naaikunst of zo'n soort titel uitgegeven, er komen nog geregeld exemplaren voorbij op Marktplaats.
Daat staat uitleg in hoe je kledingstukken plot, knipt en in elkaar zet. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
chantalmv2
Post Options
Thanks(0)
|
Ok dankjewel
Zal ook is kijken bij de kringloop En heb nu al zin in koningenmarkt :) |
|
malofa
Duizendpoot Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bladen als knip en burda hebben voor elke moeilijheidsgraad wel leuke patronen. Ze geven dat vaak aan met stippen. 1 stip is makkelijk en 3 of 4 stippen zijn moeilijk. Maar.... vaak wordt zo''n patroon moeilijk gemaakt door een klein stukje bijv. paspelzakken. Vervang je die dan door gewone (simpeler zakken) dan zijn ook de moeilijke patronen heel goed te doen. Gewoon goed lezen en stap voor stap te werk gaan.
Succes! |
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor kinderen, maar ook voor volwassenen heeft Farbenmix hele leuke patronen. Je koopt de patronen los (per stuk), maar er zit een stap voor stap uitleg bij. Op internet vind je daar nog extra foto's bij. Voor een echte beginneling zou ik dat wel aanraden, eerijk gezegd.
Farbenmix heeft ook een aantal freebooks. Misschien leuk om daarmee te beginnen, zijn meestal knuffels of accesoires voor in huis. |
|
chantalmv2
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je !
Ik ga ook niet meter. Met kleding beginnen Meer tasjes kussens en dat soort dingen. Heb vandaag allerlei stofjes gekocht:) |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |