|
Reageer ![]() |
Autheur | |
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() Posted: 01 December 2007 om 18:10 |
wie heeft weleens het lentelammetje van hobby-blogo gebreid. ik kom niet uit het patroon. |
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
Lijfje 28 st. opzetten 1e nld: 1r, 2 st. recht meerderen, breien tot de laatste 2 st., 1 st. meerderen, 1 r. 2e,3e,4e nld: recht breien. Geef de voorkant van het lijfje aan door een gekleurd draadje door de 1e steek van devolgende naald te halen. 5e nld: 1 r, 1st.meerderen, en de naald recht uitbreien. 6e,7e,8e nld: de 1e t/m 5e naald 1x herhalen [34 st] 14et/m 18e nld: recht breien 19e nld: recht tot de laatste 3 st., 2 st. recht samenbreien, 1 recht. 20e,21e, 22e, recht breien de laatste 4 nld. nog 1x herhalen, dan nog 1x de 19e nld. herhalen [31 st.] 1 nld recht breien *************** t/m nld 5 is geen probleem, maar wat te doen met 6,7,8, en wat komt er tussen 8 en 14 kan het zijn 6,7,8, gewoon recht breien en dan 1 t/m 5 herhalen? Dan klopt het wel met het aantal naald |
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
![]() |
hallo wil, ik ben even gaan kijken voor je, ja je zou denken dat er wat mist en dat je naald 6,7,8 gewoon recht moet breien. en dan de eerste 5 naalden weer,dat zijn dan naald 9,10,11,12,13, en dan weer verder met naald 14enz. ik denk dat dat het is en dat je het gewoon even moet proberen, groetjes hesterkerstgek1
|
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
![]() |
THANKS |
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Ik zie dat Hester je al heeft geantwoord. Ik wilde hetzelfde zeggen Als ie leuk is dan wil ik em ook wel breien. Mijn vriendin haar kleindochter is helemaal dol op schapen. |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
voorlopig ben ik er mee gestopt, het heeft zo'n raar en klein model ik zie er beslist geen lammetje in. de losse onderdeeltjes had ik al klaar, maar het past gewoon niet bijelkaar BALEN
|
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Hier op de site heeft ook ooit een lammetje gestaan ik dacht met patroon. Ik weet niet of het hetzelfde is al wat jij aan het breien bent anders kun misschien even vergelijken even zoeken ... en ja http://www.hobbydoos.nl/forum/forum_posts.asp?TID=1248&K W=lentelammetje de foto's zijn jammer genoeg wel verdwenen maar moest je aan het patroon zien dat het een ander patroon is en je wil een foto zien dan laat het mij maar weten. Ik heb het patroon met foto opgeslagen in een Word document dat ik wel per e-mail kan versuren |
|
![]() |
|
![]() |
hoi line, ik denk wel dat het dezelfde is, maar zal morgen bij daglicht alles regel voor regel gaan vergelijken. wie weet waar de fout zit. dank voor het tippen.
|
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Vervelend is dat hè als je al een eindje op weg bent en het klopt niet
![]() |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |