Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ja hoor weer naar het ziekenhuis

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ja hoor weer naar het ziekenhuis
    Posted: 03 April 2012 om 10:22
Nu met de oudste.
Eind 2010 is mijn oudste een aantal weken ziek geweest, hij is toen in januari 2011 opgenomen geweest en geopereerd aan acute mastoiditis. Het is al die tijd goed gegaan tot begin deze maand
Hij had weer een oorontsteking en inmiddels 2 kuren antibioticA van de huisarts.
Ik heb mij gevoel gevolgd en de kno gebelt.helaas zitten de buisjes niet meer goed en heeft hij in zijn slechte oor, een flinke ontsteking.
We zijn nu er nu op tijd bij, en is een nieuw buisje waarschijnlijk weer voldoende.
( helpt het niet dan krijgt hij een antibiotica infuus)
vanmiddag weer naar het ziekenhuis en dan een afspraak maken.
voor de operatie

Het gaat lekker zo dit jaar.weer
Eerst alles met mijn jongste
Toen de val mijn oudste waarvan hij net herstelt is.

Nou ja vandaar dat ik nu soms wat minder afwezig ben.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 10:42
Tjonge,
je hebt van de fases waar alles tegelijk komt, sterkte
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 10:59
Sterkte voor jullie Chantal!!
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 11:02
Sterkte, oren het is en blijft een moeilijk iets, spreek uit eigen ervaring. Jawel eind 30 en nog steeds een buisje!
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 11:05
Dank jullie wel.

Wat een gedoe hè die oren, wist niet dat die dingen zo lastig en complex konden zijn.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 11:34
Sterkte met de kids. Ik heb nog wel een paar kaarten in voorraad.Wink Maar dan een keer stoppen hoor met al die bezoeken aan het ziekenhuis. Beterschap.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 11:51
Het is toch erg hè!
Nou ja we gaan er maar weer voor.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 11:52
Sterkte! Hopelijk valt alles zo mee Hug
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 12:26
oh dat kan zo lang naslepen en een drama zijn.
ik heb het hier met de kids ook gehad hoor en constant ziek.
ik moet zeggen nadat de amandelen eruit waren,waren ook de oorproblemen grotendeels over.

Mijn dochter bleek alleen doof aan één oor.....
sterkte met je kids en de oortjes.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 12:59
Veel sterkte hoor het zal wel meevallen
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 13:05
Of hoe een mama lijden kan.....
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 13:17
Sterkte!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 13:31
het is vervelend maar godzijdank geen ernstige dingen ik heb ook met dat bijltje gehakt toen mijn jongens klein waren het is lastig en het duurt altijd wel lang maar ik was altijd blij als het hier bij bleef want je hoort zulke enge dingen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 13:33
Sluit me er helemaa bij aan, er zijn natuurlijk veel ergere dingen.
Ieder huisje heeft helaas zijn kruisje.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 13:34
STERKTE......Hug
groetjes geesje
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 13:37
ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop dat hij snel aan de beurt is zodat jullie weer wat kunnen gaan genieten.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 13:54
Chantal, hou je haaks en een kuffel voor je oudste
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 15:15
Soms lijkt het inderdaad net of er geen einde aan komt. Heel veel sterkte, positief blijven denken en ervan uitgaan dat het allemaal beter wordt. Ik hoop in ieder gevaL voor je dat er straks rustiger tijden gaan aanbreken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 17:19
Hij word volgende week al geopereerd.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 18:04
Jeetje Chantal.....dat gaat lekker zo.
Heel veel sterkte......
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns