Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Heel vreemd....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Heel vreemd....
    Posted: 13 April 2012 om 08:57
Spamming is not permitted!
You have exceeded the number of posts permitted in the time span.

Please try again later.
Ik krijg deze melding bij het plaatsen van een reactie op een topic.......Confused  en later blijkt de reactie er toch gewoon te staan!!!
Heeeeeeeeeel vreemd (het is maar gewoon hutspot)....Big smile
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 09:01
Had ik net ook, zal wel foutje in het forum zitten.. en je mag niet spammen Marlies!! :D
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 09:03
Nee, spammen niet, maar ik mag toch wel hutspot eten??? dat was mijn reactie van vandaag LOLLOL
Ik ben nu ook redelijk op mijn hoede omdat ik pas nog wat probleempjes met de pc heb gehad....
Heb ondertussn dus ook alle patronen op een externe schijf gezet en op schijfjes gebrand.....
Er zit teveel tijd in omdat verloren te laten gaan.... toch?!
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 09:53
had je per ongelijk 2x op verzenden geklikt? Want er staat dat je teveel posts probeerde te plaatsen in een bepaald tijdsbestek, en dat wordt dan gezien als spam... Heeft dus niks met je computer te maken, hooguit met een trage internetverbinding en ongeduld zodat je een paar keer op 'post reply' klikt ;-)
Blessed to be a blessing
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 10:02
Ik ben af en toe ook sneller dan het mannetje in de laptop, en dan krijg je zoiets!
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 10:56
AAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

noemen ze dqat niet 'Triggerhappy"  ?????  Big smile
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 13:34
Heb ik ook wel eens gehad, dan reageer je 2x binnen een heel korte tijd (20 seconden ofzo), bijvoorbeeld doordat je inderdaad 2x op verzenden drukt. En dan denkt ie dat je aan het spammen bent. Heeft inderdaad niets met hutspot te maken :D.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns