Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verkeerde kant

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verkeerde kant
    Posted: 11 April 2012 om 08:00
Oh Oh wat erg.
Ik kom er dus nu achterlaat ik al de tijd bij het maken van mijn amigurumim de verkeerde kant gebruik.
Vanwege het om krullen ben ik er altijd vanuit gegaan dat het zo hoorde.

Dus voor alle beginnen de hakers kijk hier is na
http://allaboutami.tumblr.com/post/4162866740/rightside

Wel grappig dat het nooit iemand is opgevallen met foto's plaatsen.

Tja vanaf nu dan maar de juiste kant gebruiken
Vind mijn gemaakte knuffels er in ieder geval niet minder mooi op .
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 08:14
Hier ook iemand die aan de verkeerde kant haakte! Had precies hetzelfde als jou, omdat het zo omkrulde ga je er gewoon van uit dat het zo hoort hè! Maar vind het helemaal niet storend hoe het eruit ziet hoor, wat geeft het!
Werk je nu aan de goede kant? Ik moest wel ff omschakelen hoor..
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 08:22
Ik vind het ook niet storend.
Zal zeker even wennen zijn,
Maar het volgende project zal ik volgens de zogenaamde voorkant proberen te doen.

Maar je leest veel dat het een onbeschreven regel is.
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 08:36
Volgens mij is het bij Amigurumi niet echt een goede of verkeerde kant,het is net wat je mooi vind ...
Back to Top
KimmvBritt View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KimmvBritt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 08:42
Ik ga het de volgende keer ook anders doen.
Ik stoorde me altijd vreselijk aan die minderingen, die blijf je altijd zien. Als je het werk omdraait dan zie je ze niet meer en daar wordt je werk weer mooier van.
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 08:54
Ik haak ook binnenstebuiten! Maar dat wist ik al haha. Ik vind het op zich niet erg maar heb me voorgenomen het bij mijn volgende project goed te doen!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 08:55
Ik denk dat heel mensen binnenstebuiten haken, omdat het werkjenopndienmanier omkrult whahaha

Ach als het maar mooi is,
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 10:36
Hehe,ik haakte vroeger ook aan de "foute" kant,niemand die me er iets van zei/het opmerkte. Tot ik het eens vroeg aan en moeder en die had zoiets van "ja,ik dacht dat het zo mss wel moest bij ami's?!" 1 voordeel bij aan de "juiste" kant haken..je kan je toeren veel beter tellen
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 11:08
Soms staat in een patroon dat je de binnenkant als buitenkant moet gebruiken, dus storend is het niet. Ik heb alleen het idee, dat het tellen makkelijker gaat aan de " goede " kant, en het is gewoon een kwestie van wennen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 13:08
Ze zeggen het V'tje is de voorkant en het - is de binnenkant, soms vind ik anders om mooier Big smile
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 13:11
Ik pak bij het rond haken alleen het buitenste lusje bij de Amigurumi zodat je leuke kleine haakwerkjes krijgt. Als ik de dubbele lus pak, vind ik ze te groot voor sleutelhanger. Het maakt volgens mij bij Japans haken niet veel uit of je de binnen of buitenkant gebruikt. Dit is anders vind ik persoonlijk bij het haken van kleding en lapjes. Maar dan pak ik wel de dubbele lussen.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 13:53
zolang je alles netjes afwerkt maakt het niks uit, anders was het al lang iemand opgevallen toch?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 18:18
Ik heb een Duits patroonboekje, daar zijn alle amies met de zgn, verkeerde kant aan de buitenkant gehaakt. Zelf haak ik altijd met de v-etjes aan de buitenkant. Groetjes, Lida
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 18:20
Grappig om dit zo van iedereen te lezen.
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 20:52
Whahaha ik heb ook de verkeerde kant buiten heb altijd gedacht dat dit goed was omdat ik het veel mooier vind vind de steken juist makkelijker telkens omdat het meer vierkantjes zijn Hihi de andere kant zie je de toeren idd beter. Maar goed ik blijf lekker eigenwijs de verkeerde kant buiten haken want dat vind ik mooier
groetjes nathalie
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 21:06
De v-tjes lopen toch horizontaal, hoe kun je dan zegge dat ze aan de voorkant of achterkant zitten? En hoe kunnen je ami's kleiner worden als je alleen de voorste lusjes pakt?
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2012 om 21:55

Oh zo bekend al moet ik zeggen dat het me nog niet gelukt is om de verkeerde kant aan de buitenkant van mijn werk te krijgen....Maar dan nog heb ik een angy bird gemaakt met het wit op de buik wel met de buitenkant...Maakte dit leuke vogeltje voor mijn vriend die ik vroeg welke kant hij het liefste buiten zag...De vogel met de goede kant maar het witte borstdeel met de verkeerde kant voor...ach ja ik denk altijd maar zo als je het zelf mooi vind en je er geen probleem mee hebt dan moet de rest dat maar accepteren...het is jouw werk zolang jij er blij mee bent dan is het goed...Groetjes, Suzanne

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.327 seconden.
Lang Yarns