Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

update en ah mini's

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: update en ah mini's
    Posted: 14 April 2012 om 17:03
Hallo allemaal,
Wat is er inmiddels veel veranderd. Wat ziet het forum er anders uit en ik lees weer nieuwe namen. Allemaal hartelijk welkom hier. Gelukkig ook veel vertrouwde gezichten en die weten inmiddels dat ik 2 maanden geleden bevallen ben van een pracht van een dochter. Maar daarna ben ik hier niet meer langs geweest. Sorry lieve mensen, 2 kleintjes is drukker dan ik van te voren had gedacht. Gabrielle is een heerlijk kind. Ze kletst en lacht al volop (geen idee of het snel of heel normaal is. Dat houd ik nooit zo bij. Ik geniet er gewoon van en neem het zoals het komt.) Vaak tegen haar speelgoed. Maar ze kan ook ineens stralen als ik bij haar bedje kom om haar eruit te halen of als ze op de commode ligt. En haar verhalen als ze in de tummie tub zit zijn geweldig om te horen. Vooral de gezichten die ze trekt om haar geluidjes te laten horen. Heerlijk genieten.

Manuel is een echte grote broer. Hij houd van knuffelen en van plagen. Alleen is bij dat laatste een beetje moeilijk dat kleine zusjes niet tegen stoeien, kietelen en prikken kunnen. Dat vind hij juist zo leuk. Hoe wilder en gekker hoe beter. Dat Gabrielle daar nog niet tegen bestand is geloofd hij eigenlijk niet en zodra ik niet in de buurt ben probeert hij het toch. Dus is het zaak om die twee uit elkaar te houden of van een afstand steeds even te kijken of het goed gaat. Gelukkig houd hij wel erg veel van haar. Hij komt regelmatig even kijken en is soms teleurgesteld dat ze weer naar bed moet. Het is veel gezelliger om zijn zus in de kamer te hebben.

Toch zijn die twee kleine mensjes dus wel heel bewerkelijk. Gabrielle drinkt enorm veel. Ze heeft dagen dat ze de twee uur tussen een voeding nog niet haalt. Ik voed haar zelf en dat kost dus de nodige energie. Soms heb ik haar net weggelegt of ze komt al weer. Daarnaast wil Manuel natuurlijk ook gewoon de aandacht hebben. De tijd dat hij op bed ligt gebruik ik vooral als tijd voor mijzelf. Vaak om even lekker te handwerken. Soms ook om die ellendige strijk weg te werken, was op te vouwen of iets schoon te maken. Dan is het lekker om even die achterstand in te halen.

Ik heb nog wel een vraagje voor jullie. Manuel hoopt eind mei 3 te worden en krijgt van oma een pakhuis/garage die ze zelf gemaakt heeft. Nu wilde ik voor hem de mini's van de albert hein sparen. Zodat hij iets heeft om in zijn pakhuis te leggen. Als er mensen zijn die ze over hebben en er niets mee doen zouden wij ze dan mogen krijgen? Uiteraard vergoed ik de verzendkosten.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 17:07
Hoi Clara, fijn om te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat.Dat je het druk zou hebben/krijgen dat wisten wij ook.Ik zie dat Magtelt en ik ook in een ander topic vragen hoe het met jullie gaat,maar je hebt zelf al geantwoord.We zien je hopelijk nu af en toe wel weer verschijnen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 17:44
Hallo Clara fijn dat je er weer bent. Zo te horen gaat alles zoals het hoort: druk, een lief meisje, een lief broertje. Als de kleine zo vaak komt voor een voeding, komt ze dan ook navenant aan? Zo niet, zou je misschien even kunnen laten nakijken of er wel genoeg voeding in de voeding zit. Klinkt raar, maar heb dat wel eens gehoord. Groetjes, Lida.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 18:44
Hoi Clara
Fijn dat je terug bent en het is daar heel druk dat is normaal hoor de mijn zijn al zo groot en soms is het hier nog heel druk veel lees plezier .En wat die voeding betreft ik heb bij mijn zoon zelf meer gegeven dat was een boom van een jongen en kwam niet toe met zijn eten
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 18:53
Hallo Clara, wat leuk dat je er weer bent en fijn om te horen dat het goed gaat met jullie.Smile En ook heel goed te begrijpen dat je je handen vol hebt. Wink
Groetjes van Jolly

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 19:05
Hoi Clara,

Gefeliciteerd met de kleine meid.
Geniet ervan hoor, ze zijn zo groot! Wink
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 19:19
Leuk dat je ons even bijpraat. Dat je het druk hebt,snappen we allemaal, en genieten kost ook tijd!!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 23:17
Ha Clara,

Fijn om van je te horen en je verslagje te lezen. Heerlijk hoor dat het goed gaat en ja het kost bergen energie :)
Geniet er maar goed van.
Ik doe helaas geen boodschappen bij de appie maar zal oren en ogen openhouden bij fam. en vrienden. Er zijn meer kapers op de kust dus wat ik heb zal ik delen :)
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 23:23
Hoi Clara,
we hadden al links en rechts gevraagd of er iemand iets van je gehoord had, maar gelukkig voelde je ons aan. Blijf genieten van de grote broer en het kleine zusje.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 23:52
Gezellig dat je er weer bent!
Geniet van je kinderen en fijn te lezen dat alles goed gaat
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 08:33
Hoi Clara
Wat leuk dat je er weer bent. Druk he twee kleintjes? Ik spreek uit evaring had er drie in iets meer dan drie jaar. En zeker als je ook nog zelf voed dan kun je dat nooit uit handen geven. Dat zo vaak voeden herken ik wel dat was bij onze tweede ook het geval die had ook van die periodes dat hij me voor mijn gevoel helemaal leeg dronk.Denk vooral ook aan jezelf en ga eens even lekker zitten vaak haal je daar weer heel veel energie uit.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 09:03
hoi hoi
ook een groet van mij
wat fijn dat je even aankomt en alles goed gaat Ik heb mijn oudste ook vaak moeten voeden
succes daarmee!
ik lees dat jij ook in de ban bent van de ah mini's Ik spaar ze voor mijn jongste Ze krijgt het winkeltje met de verjaardag Ik heb er al een paar maar het gaat langzaam ze zijn wel heel leuk
ik las op de site van AH dat er in het najaar nog een actie komt
ik was helaas te laat voor de kassa die was al uitverkochtConfused

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 12:10
dat is genieten gewoon Clara voor jullie allemaal xxx
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 12:26
Hallo Clara, wat fijn om weer van je te horen, en dat het goed gaat.
Ik werd door jouw verhaal weer even  naar mijn tijd  met  kleine kinderen
gebracht, HEEEEL LANG Geleden............
Geniet ervan, want het gaat heel vlug.........

groetjes geesje
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 19:49
Hoi Clara, fijn da tje even wat van je laat horen. Je hebt je handen vol begrijp ik.
ik ben blij dat die van mij ondertussen 12 en 10 zijn ;-)
Geniet er maar van want ze zijn idd groot voor je er erg in hebt.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 20:16
Hoi Clara, wat goed en fijn om weer van je te horen. Ik had wel verwacht dat je druk zou zijn, want met twee van die kleintjes heb je je handen vol. Ik weet dat nog wel uit de tijd dat die van ons klein waren, ook al zit daar twee en een half jaar tussen.  We zien je vanzelf wel weer verschijnen als je tijd hebt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 21:45
Fijn om wat van je te lezen.
Heerlijk dat je zo geniet van de kinderen. Het is wel druk hè!
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2012 om 14:11
geniet jij maar van de kindjes 

en sorry in belgie geen ah punten
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2012 om 20:20
Bedankt voor jullie lieve, hartverwarmende en vele reaties. Fijn om te lezen dat jullie me hebben gemist. Het geeft me een warm gevoel om te weten dat jullie me niet vergeten. Ik zal proberen om af en toe langs te komen want ik heb jullie ook gemist en het kriebelde inmiddels zo dat ik toch ondanks dat ik nog niet de tijd heb om het weer goed bij te houden weer even een berichtje wilde plaatsen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 07:32
Ben echt heel blij Clara, dat je weer terug bent GEZELLIG!!!!
Als ik mini's heb, bewaar ik ze voor je hoor!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.346 seconden.
Lang Yarns