vraagje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 April 2012 om 10:58 |
![]() heeft iemand een idee waar ik deze plastic half kraaltjes kan kopen, deze kraaltjes worden gebruikt voor oogjes en zijn niet groter dan 4mm,6mm,en 8 mm en 10mm,en die plak je dan op het gezichtje van dier en popje,ik heb wel een groothandel gevonden maar die behandelen geen kleine bedragen en om nou voor 25euro aan ogen te kopen vind ik wel heel erg overdreven,als ik er maar een paar nodig heb, graag wat hulp van jullie alsjeblieft groetjes hester
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hier: http://berenateliertierlantijntje.nl/benodigdheden-glasogen.htm
hebben ze heel veel ogen, ik weet alleen niet of ze er ook hebben met een platte achterkant, in elk geval wel met daar een haakje, mss kun je dat eraf knippen? |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Afknippen zou ikzelf niet doen, voor knuffels gebruik je beter veiligheidsoogjes vind ikzelf, Ik zou het niet op mijn geweten willen dat een kleuter zich verslikt in een oogje van een knuffel |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
ik zou helemaal geen kraaltjes gebruiken en gewoon met zwart garen de oogjes maken
met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
bij hof van gelre kraal totaal hebben ze ook veel oogjes
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik gebruik zelf meestal vilt om oogjes te maken, inderdaad om te voorkomen dat kleine kinderen ze eraf peuteren, in hun mondje krijgen en erin stikken
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |