Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

uitverkoop coton 3 hobbydoos

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: uitverkoop coton 3 hobbydoos
    Posted: 23 April 2012 om 13:45
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2012 om 13:58
Dat is zeker lekker!

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2012 om 14:10
Ik ga zo maar eens wat bestellen....Kent ook iemand de nieuwe Drops cotton light?

Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2012 om 17:46
Ik heb paar weken geleden de nieuwe Drops cotton light besteld en al mee gehaakt, ik ben er zeer tevreden over, nadeel is dat de draad splitst en dan haakt moeilijk.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2012 om 18:54
ben op het moment ook met Drops cotton light aan het haken en het splijt inderdaad. Maar het geeft toch wel een mooi resultaat vind ik zelf.
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2012 om 19:02
Okè..dus het kan wat splijten....nou ja als het maar te haken is Wink\
Ik heb vanmiddag wat bolletjes besteld en ook wat phildar cotton 3..ook nog een clover haaknaald erbij in de maat die ik nog niet had!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2012 om 19:38
ik heb van het splijten niet zo'n last gehad maar heb de oude cotton light gebruikt 60/40% ipv het nieuwe 50/50% katoen/ acryl
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2012 om 20:47
Cotton light ga ik gebruiken voor breien. De kans op splijten is minimaal. Prachtige kleurtjes trouwens en de prijs is ook goed te doen € 1.30 per bol nu (nieuwe kleurtjes!).
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2012 om 21:03
Een aantal nieuwe kleuren van Cotton Light is tijdelijk niet meer te krijgen omdat de actie storm heeft gelopen. Ik kreeg dit berichtje .... 

Door de enorme belangstelling voor de cotton light zijn helaas vele kleuren niet alleen bij de Hobbydoos, maar ook bij de leverancier Garnstudio uitverkocht. Doordat de levering van de niet op voorraad zijnde kleuren zo'n 3 week zal duren zijn deze kleuren tijdelijk niet te bestellen. Zodra de kleuren weer leverbaar zijn door de leverancier (verwachting: 1 mei), kunnen ook deze weer worden besteld, deze kunnen dan vanaf verwachting: 7 mei weer worden verstuurd. De actie zal i.v.m. deze tijdelijke leveringstop met een halve maand worden verlengt. Dat is dan wel weer mooi, dan vangen we geen bot! 
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2012 om 21:29
*nee Krissie, je hebt wolletjes ZAT en er komen nog wolletjes aan....
Neeee, Krissie, ga nu niet kijken, je komt in de verleiding....
Doe nu niet... Als ik nog meer wol in huis haal, heb ik straks een scheiding voordat ik überhaupt getrouwd ben...*

Ai, moet me ernstig beheersen. Wat een mooie kleuren en wat een vriendelijke prijs!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2012 om 23:46
Cool Ik kon me niet beheersen dus bestelling gedaan voor me voorraad.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2012 om 23:53
sowwy Wink Wilde niemand op kosten jagen hihihi
Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 10:38
Ik hoop dat ik me kan beheersen en niets ga bestellen. Ik heb deze maand al 24 bolletjes catania binnengekregen. Normaal haak ik ook graag met Phildar cotton 3. Ik hoop dat deze actie er over een paar maand, wanneer ik wat bollen op heb, weer is ;) 
Liefs,
Tamara
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:11
Ik heb mezelf ook al moeten inhouden maar had gisteren bij Ikea 2 grote dozen gekocht om men wol er in te stoppen en eigenlijk zitten nu al propvol, eerst nog wat haken vrees ik, al is het super verleidelijk Wink
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 16:37
Ik heb net ook de Cotton Light besteld ... bij de concurrent weliswaar, want die had mijn kleuren nog wel op voorraad. En wat zag ik ... vanaf 1 mei een maand lang Super sale bij Drops. 30% korting op 24 kwaliteiten .... Berg je maar!

Back to Top
wolverino View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wolverino Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 16:41
oooh dat is even mooi
misschien dat ik moregn even ga kijken op de site en anders overmortgen zal wel wat bij zittenBig smile
groetjes karen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns