mini hondjes (amigurumi) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
haakfreak ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2012 Locatie: holland Status: Offline Points: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 April 2012 om 16:35 |
heeft iemand patroontjes van minihondjes (amigurumi) ?? Zou ze graag willen ontvangen...mgv Lena
|
|
![]() |
|
Kaki ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 06 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik geloof dat in dit topic ook een link staat naar de hondjes!
|
|
Groetjes Claudia
|
|
![]() |
|
haakfreak ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2012 Locatie: holland Status: Offline Points: 145 |
hoi claudia, ja weet ik maar ik ben niet zo van de engelse patronen...zoek dus nederlandse...maar toch tnx! gr Lena
|
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
je kan hem door "google vertalen" laten vertalen en dan zelf hem even in begrijpelijk nederland omzetten. en als je de afkortingen niet begrijpt, dan hebben we ook nog wel een vertaallijst met afkortingen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
als je interesse heb kan ik je engelse sturen, andere heb ik ook niet maar ik kan er wel de vertaling van de haaktermen van engels naar nederlands bijdoen en dan is het bijna hetzelfde dan lees je deze even snel
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Dit is toch dat inmiddels wereldberoemde boekje dat voor 2.50 bij de boekenvoordeel ligt in het NL???
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
niet in Belgie te koop voor die prijs, heb dat boekje niet, deze zijn allemaal leuke gratis patronen van het internet die ik gevonden heb
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nou dat boekje voor 2,50 is hier niet te krijgen, ik woon in Friesland, daar lopen we een beetje achter hahaha..maar ik houd me echt aanbevolen voor de patronen of het boekje (misschien dat iemand het voor me wil kopen en naar mij toe wil sturen tegen vergoeding????????)
Ik zou idd es kunnen kijken naar de engelse en een vertaling?? Dus wie is zo vriendelijk om dat te zenden??? Het weer is niet zo dus kan ik lekker bij het kacheltje haken....heb nu al zin...Fijn weekend allemaal en alvast bedankt voor het meedenken... |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Ik heb een boekje met hondjes gekocht bij eci boekenclub
|
|
![]() |
|
mag ik weten wat deze heeft gekost???? mvg Lena
|
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
De boekjes hebben voor 2.50 bij de kruitvat gelegen. Bij sommige filialen liggen er nog. |
|
![]() |
|
![]() |
|
ja heb ik gehoord maar hier dus niet meer...zou iemand voor mij willen kijke/kopen en ter vergoeding willen opsturen??? bvd
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Geen boekenvoordeel, de slegte of iets? Is de Tille misschien bij je in de buurt of informeer bij de bruna of ze het voor je kunnen bestellen.
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Ik weet niet zeker, maar volgens mij heb ik het boekje dubbel.
Mijn boeken liggen in HobbyHutje.........is het goed dat ik dan morgen kijk voor je?
![]() |
|
![]() |
|
ja graag, dan zeg je maar hoevell ie kost plus porto..zou je het willen verzenden??? Kan niet w88, gr Lena
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Lena........ ik heb gezocht, maar het is een ander boekje.
Maar ik weet dat het Kruidvat bij ons de boekjes nog heeft liggen,
dus ga ik het voor je halen.
![]() |
|
![]() |
|
hoi marileen heb je al gekeken bij de kv?? ben erg benieuwd gr Lena
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |