Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kamsnaps

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kamsnaps
    Posted: 26 April 2012 om 08:07
Hallo,

Ik wil kamsnaps gaan bestellen, doch weet niet of ik 20 of 16 of kleiner het meeste nodig heb, ik heb niet zo'n goed beeld van deze groottes.

Heeft iemand van jullie kamsnaps en welke maat snaps heb je genomen?

Groetjes,
Anita

https://http://www.kleurenmix.nl/Webwinkel-Category-537144/KAMsnapstang-en-combinatiepakketten.html
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 09:37
Het hangt er heel erg vanaf waar je ze voor wil gebruiken.

Misschien even contact opnemen met Kleurenmix (Lilian). Zij kan je vast helpen. Ze mailt altijd snel terug!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 10:01
Wat zijn dat voor dingen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 11:16
Magtelt, kijk op de link. Het zijn plastic drukknoopjes, in allerlei kleuren. En er zijn bloemetjes, met vlindertjes ingekerft e.d.

Ik vind ze hartstikke leuk. Ik heb al een idee om ze als oogjes of zo te gebruiken.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 11:19
Ik kende het niet, maar ik vind het wel tof zeg!

Maar welke maat je moet nemen, daar kan ik je niet bij helpen.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 11:38
Ze worden veel gebruikt door de dames die zelf kleding maken. Ik heb erover gedacht om ze te bestellen, maar het toch niet gedaan. Ze gaan best strak open en dat is niet handig om te gebruiken voor poppenkleertjes.

Bij kleurenmix staan de afmetingen van de snaps er wel bij trouwens, in centimeters!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 14:15
Ze zijn leuk, maar ik houd me ook maar bij de babydrukkers voor poppenkleertjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 14:32
Ik heb laatst een hele bestelling bij kleurenmix gedaan.. Echt super service.. Ik wist het ook niet goed en ze heeft me er echt goed mee geholpen..
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 14:34
L33ntje heeft dit ooit besteld en volgens mij heeft Claire het ook. Geen idee hoe zij het ervaren. Ik vind het er wel geweldig uitzien hel;aas is mijn beurs niet goed genoeg hiervoor gevuld Confused
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns