Naadloze sokken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 April 2012 om 08:29 |
Ik ben op zoek naar patronen van sokken zonder naad.
Maten 39 t/m 45.
Worden ook wel diabetessokken genoemd.
Heeft misschien iemand van jullie hier patronen van, of
weet iemand waar ik patronen kan vinden?
Alvast bedankt
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Waar zitten in sokken een naad? Als je ze breit op 4/5 naalden of een rondbreinaald heb je toch nergens een naad. Miisschien bij de teen ietsje. Er bestaat een bepaalde manier van afkanten, eigenlijk aan elkaar mazen van de laatste steken. Ook is er de mogelijkheid om sokken van teen naar boord te breien. Is een boekje van. Daar is ook een speciale opzet voor. Allemaal op internet gezien, maar niet opgeslagen omdat ik dacht het niet nodig te hebben. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
http://breipen.punt.nl/?gr=785439Hier heb ik de lussenopzet gevonden. Schijnt gebruikt te worden als je van teen naar boord breit.
Groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
ik koop de sokken voor mijn man, de zg werksokken, die bevallen hem het beste, knellen nergens
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |