Babyvestje/truitje/poncho maat 80 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Mei 2012 om 18:43 |
Ik ben op zoek naar eenvoudige breipatroontjes van een babyvestje, babyponcho of een babytruitje maat 80. (naald 3,5/4 mm)
Een gehaakte poncho mag ook. Ik heb genoeg patroontjes gezien maar die zijn vaak met kabels, ingebreide patroontjes, ajour etc. Jullie zouden mij er een enorm plezier mee doen. |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Waar heb je gekeken.? Er zijn genoeg makkelijke babypatroontjes in de winkel van de Hobbydoos in de bladen van Drops en Phildar.Daar zijn speciale babyboeken.
In de bibliotheek zijn ook makkelijke boeken met patronen voor babys,peuters en knuffels.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Ik heb ook deze maand een tijdschrift gekocht in een boekwinkel van SANDRA SPECIAL nr.1/2012.
Dit zijn modellen voor maat 56 tot 104 voor Baby en peuter. Staan schattige modelletjes in.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Niet moeilijk??? Ga morgen direct naar de boekhandel.
|
|
![]() |
|
JWind ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Groetjes Jeanet
|
|
![]() |
|
Bedankt! Ik heb 2 complete breiboeken (baby's/kinderen) van phildar op de site van de telegraaf kunnen downloaden. Er zitten hele leuke patroontjes bij.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |