Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sleutelhangerring + touwtje.

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Sleutelhangerring + touwtje.
    Posted: 23 April 2012 om 22:50
Hallo grote bulk kennis!
Ik vroeg me af waar jullie jullie ringen bestellen om van een ami een sleutelhanger mee te maken (dus de ring die aan je sleutelbos gaat)
Ook ben ik benieuwd waar jullie dat touwtje bestellen die tussen die ring en de ami hangt. Ik weet dat sommige dit haken, persoonlijk vind ik dat niet mooi, daarom de vraag waar de touwtjes gekocht worden.
Komt u maar!!LOL

Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 01:01
heutink.nl
http://www.kralenpost.nl/index.php?item=&action=page&group_id=10000030&page=2&lang=NL
http://www.kralenbaas.nl/benodigdheden-mobielhanger-c-95_637.html?page=2&sort=20a
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 09:01
Xenos heeft ook ringen
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 10:15
Hier ook een xenos-klant.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 10:29
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:23
Misschien vind je een gebreid koordje mooier: zet op naaldjes zonder knop (of geschuurde cocktailprikkers) 2 steken op, brei ze, schuif ze naar rechts, brei ze weer, de draad komt in het midden te zitten en je krijgt een soort half gepunikt koordje als je zo doorgaat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:56
Ik haal de sleutelhangers en ringen ook altijd bij de Xenos. Je zou ook een smal lintje kunnen gebruiken om je creatie aan te hangen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 12:09
De ringen van de kassamuntjes doen het ook.
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 12:37
Ik heb de ringen bij "So Low" vandaan, 10 stuks voor 90 cent. Dat is zo'n winkel waar ze duizendenéén dingen hebben voor kleine prijsjes.
Bij Praxis kun je ketting van de rol kopen. Als je niet zo'n zware kwaliteit koopt kunnen de schakels makkelijk opengemaakt worden met een tangetje, € 2,10 per meter.
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 12:41
Ik koop ook de ringen bij de xenos en de rest van de spulletjes de touwtjes aan de gehaakte poppetjes die haak ik.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 21:55
Waauw mensen, dank voor al deze kennis en fijne linkjes!@
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 21:59
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

heutink.nl
Helaas kan ik bij hun niet inloggen, ziet er namelijk wel interessant uit, 50 ringen in een doos.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 00:16
hmm dat is balen! Misschien moet je eerst bij hun registreren of zo?
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 20:55
So low? Nooit van gehoord. Waar zitten die dan? Als we een keer een dagje uit gaan, is het misschien wel leuk om daar te gaan kijken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 21:14
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

hmm dat is balen! Misschien moet je eerst bij hun registreren of zo?
Ik heb een klantnummer nodig en om die aantevragen om alleen maar te zien hoeveel die ringen kosten, lijkt me een beetje overdone ;)
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 21:36
Heutink zit in Ede en in Rijssen.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 21:56
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

So low? Nooit van gehoord. Waar zitten die dan? Als we een keer een dagje uit gaan, is het misschien wel leuk om daar te gaan kijken

hier staan de adressen.

En misschien is dit ook nog iets voor ringen?
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 14:41
Originally posted by Mayabees Mayabees wrote:

Heutink zit in Ede en in Rijssen.

Ik ben de gelukkige die in Ede woont dus ik ken de winkel als mijn eigen woonkamer LOL Echter is het zo dat de website en winkel niet geheel overeen komen.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 09:38
Prideke: die ringen... Is dat interessant? Met andere woorden: weet jij wat die kosten bij Heutink?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 11:50
als iemand een vracht goedkoop weet, let me now ik ben ook altijd op zoek naar leuke koopjes.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.577 seconden.
Lang Yarns