Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Opruiming

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Opruiming
    Posted: 04 Mei 2012 om 12:32
Zo die klus is geklaard, 6 zakken vol kleding gaan weg en heerlijk ruimte in de kasten.
Ik vind het altijd een akelige klus want in alles wat door mijn handen gaat denk ik er aan wat ik er nog mee zou kunnen doen op hobbygebied....................Hebben jullie dat ook?
Op een gegeven moet het gewoon, je kan alles wel bewaren voor het geval dat..........maar intussen weet je niet meer wat je hebt. En ik heb ook veel kleding gekregen.....te nauw of te wijd.
Gisteren had ik een bui van en nu gaat het gebeuren..........actie stofwolk !!!!!
En als de zakken weg zijn weet ik al niet meer wat er allemaal in zat LOL en ben blij dat het weg is Clap
Groetjes van Jolly

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 12:36
kan zo deugd doen hé.

Dat staat hier ook nog aan te komen, maar de zin om het te doen komt maar niet LOL

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 12:46
Heerlijk gewoon als het gebeurd is...ik heb er ook een tijd tegen aan zitten hikken hoor. En de opruimbui
kwam ineens. Echt een aanrader LOL
Groetjes van Jolly

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 12:55
Het is inderdaad een klus. Maaaaaaar eenmaal klaar kan je er ook weer met tevredenheid aan terug denken.
Totdat........je op een gegeven ogenblik denkt; ik had toch nog???????
Tenminste zo vergaat het mij soms na afloop Big smile

Het is toch ook zo: een opgeruimd huis/ kamer/ kast.... is een opgeruimd hoofdWink
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 13:02
Maria dat zou mij ook kunnen gebeuren na een tijdje en dan heb je iets heel lang bewaard en wanneer je het eindelijk gebruiken kan is het weg. Een opgeruimd hoofd is wel veel fijner Smile
Groetjes van Jolly

Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 13:19
Lekker, zo opgeruimd :)
Ik kijk de kasten meestal even na als er een 'zak' voor een goed doel langs komt... Das meestalin het voorjaar en een in het najaar... Maar laat ook geregeld wat hangen/liggen... Heel herkenbaar :)
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 13:53
Mijn regel is vaak in het voor en najaar de kasten doorlopen.
Wat ik niet aan heb gehad en ook niet heb gemist doe ik weg.

Een goede tip....alle kleding van het komende seizoen in de kast hangen, de keldinghangertjes 'achterstevoren' hangen. Wat je hebt gedragen 'gewoon' ophangen,  en aan het einde van het seizoen kijken wat je daadwerkelijk hebt gebruikt...... (de rest mag je zelf invullen Big smile)
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 14:00
Dat is een hele klus maar ze is wederom gedaan terug plaats
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 14:00
Ik heb vannochtend de kleren van de jongste uitgezocht, zomaar wegdoen kan ik niet, dus ligt het eerst nog een tijdje op zolder en pas later zoek ik uit waar ik het heenbreng. Mijn eigen kast moet ook nodig uitgemest worden, maar ik wacht ook op een opruimbui.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 14:45
We hebben zo allemaal onze eigen opruimplannen, veel is herkenbaar he, ik ga nu wachten op een nieuw actie stofwolk gevoel, want ik heb nog meer uitzoeken naast de klerenDisapprove 
Groetjes van Jolly

Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 15:01
heerlijk zo'n opruimwoede.
Hier afgelopen winter ook 10 zakken weggedaan. Bij veel dingen ook gedacht het is zonde en ik kan er nog zoveel mee. maar alles bewaren gaat nu eenmaal niet.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 15:12
Toevallig was ik vanmorgen ook mijn kast aan het uitmesten, een hele zak kleren voor het meisje van Sanne. Jeans, t-shirts, sjaaltjes en handtassen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 16:16
Originally posted by muis28 muis28 wrote:

heerlijk zo'n opruimwoede.
Hier afgelopen winter ook 10 zakken weggedaan. Bij veel dingen ook gedacht het is zonde en ik kan er nog zoveel mee. maar alles bewaren gaat nu eenmaal niet.
Je snapt gewoon niet hoe je dan aan zoveel zakken komt he, en zo kan een ander er weer wat hebben.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 16:19
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Toevallig was ik vanmorgen ook mijn kast aan het uitmesten, een hele zak kleren voor het meisje van Sanne. Jeans, t-shirts, sjaaltjes en handtassen.

Magtelt het zit in de lucht denk ik, hier was het weer om binnen wat te doen.
De hobbydoosdag gaat nu dichterbij komen. Wat fijn een hele zak vol voor het meisje.
Het is jammer dat het voor mij te ver is, ik had graag gekomen. Met kleren.
Groetjes van Jolly

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 21:35
Ik moet hoog nodig mijn kasten uitmesten, het ligt nu op de grond omdat het niet meer op de planken past. 10 mei moet het gedaan zijn, want dan wordt het op gehaald voor een goed doel.
Henny, geef het aan Marleen en ik neem het mee voor de hobbydag bij Magtelt
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 22:10
Simone, succes met het uitmesten van kasten!!!!  Mijn opbrengst is al weggebracht.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 22:45
Ooooooooooooooohhh Henny......ik lees dit nu pas Unhappy
Misschien zaten er wel leuke dingen bij die mij passen Cry
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 23:12
Ik heb aan je gedacht tijdens de klus, maar een kledingstuk leek me wat voor jou, surprise LOL
Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 23:14
Ooooooooooooooohhhh ben benieuwd!!!!
Leuk!!!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.346 seconden.
Lang Yarns