Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Balen

Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Balen
    Posted: 02 Mei 2012 om 16:58
Het is balen hier mijn poes is al van vrijdag vermist ,ik dacht ze kom wel terug na 3 dagen .Maar nee hoor ze is met mijn voeten aan het spelen .Ik sta 'snachts op om te gaan kijken in de tuin of ze naar huis is gekomen ik heb er slaaploze nachten van .Ik hoop dat ze snel naar huis komt
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 17:08
Hè verdorie, wat rottig. Hoop dat-ie weer naar huis komt.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 17:10
Heb je het hele huis doorgezocht? Onze poes zat een keer in een kast. Maar je wordt er goed akelig van, een poes die weg is. Sterkte en succes met roepen en zoeken. Groetjes, Lida
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 17:10
Pralientje,ben je haar vorig jaar ook niet een tijdje kwijt geweest?? Veel sterkte.ik hoop dat ze snel naar huis komt.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 19:34
Ik hoop ook dat ze vlug gezond en wel weer opduikt,
heb je al aan de buren gevraagd of ze niet in een tuinhuisjes is gekropen?
ik duim en zal een kaarsje branden
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 19:50
Wat balen voor je Conny. Ik hoop voor je dat hij snel weer thuiskomt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 21:36
wat vervelend ik hoop dat ze snel weer thuis komt want je blijft maar zoeken he'

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 21:58
Ik weet wat het is... O, wat kun je er wanhopig van worden. 
Heb je al A-4 opgehangen in de buurt met een foto? Of rond gevraagd?
Je kunt hem ook als vermist opgeven of bij het dierenasiel gaan informeren.
Of een kaartje bij de supermarkten..
Ik hoop dat de poes snel terugkomt!

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 08:55
Dat is heel vervelend! Heeft het met het voorjaar te maken??
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 09:21
Jakkes, hier is de poes ook een week op pad geweest, maar is inmiddels weer thuis. Hier gebeurt het vaker dus ben er inmiddels wel aan gewend. Hoop voor je dat ook zij weer snel thuiskomt!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 09:46
Conny, wat vervelend voor je. je blijft overal zoeken en kijken en wordt er heel onrustig van omdat je steeds denkt haar te horen. Sterkte met zoeken Hug
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 10:02
Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje ziek van bent hoor. Je bent aan zo'n dier gehecht.
Ik hoop dat Maria gelijk heeft en dat het voorjaar de hormonen op hol gebracht heeft ...
Laat de lieve schat NU maar weer gewoon naar huis komen! Sterkte! Star 
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 10:07
Conny ik hoop dat ze snel weer thuis is.....wat naar is dit voor je, sterkte hoor
Groetjes van Jolly

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 10:13

Ach Conny wat verdrietig, hopelijk komt ze gauw weer. Inderdaad misschien zit ze ergens opgesloten. En inderdaad bij de buren gaan vragen of die iets gezien hebben. Sterkte meid.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
@-MGR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer @-MGR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 11:29
O jakkes, wat naar!
Onze Bob is ook wel eens weg geweest, de laatste keer ook een aantal dagen, en ik kan me nog levendig voor de geest halen hoe ik me die dagen voelde...heb uren door de wijk gelopen en hem geroepen, iedereen die maar iets kon weten gebeld.. gelukkig zat hij ineens weer op de vensterbank, wel wat magerder. Hij had waarschijnlijk opgesloten gezeten in een schuur ofzo, waar hij voor het slechte weer weg gekropen was..

Ik ga hard voor je duimen dat hij snel weer aan je voeten ligt!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 13:02
Vorig jaar is hij 3 dagen weg geweest,en wij hebben gans ons huis al afgezocht.Overal hangen al papiertjes uit met zijn foto en het is ook in de plaatselijke krant gezet dat komt volgende week uit ,dierenasiels afgebeld en ook de dierenartsen hebben hem niet ziek word een mens er van .En op de koop toe belt mijn neef gisteren dat mijn nonkel nog maar een week te gaan heeft 7 maanden achter zijn vrouw ben het nieuws gaan vertellen tegen mijn vader dat is de man van zijn zus het was niet prettig hoor
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 13:47
oh dat is moeilijk voor je! Hoop dat hij snel terug komt!
Veel sterkte...
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 14:12
Conny, veel sterkte
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 16:41
hopelijk komt ze snel naar huis, want je kunt blijkbaar nu wel eens goed nieuws gebruiken
hier duimen wij Thumbs Up

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 17:43
Yep, blijkbaar kent iedereen dat gevoel wanneer je wacht tot je trouwe viervoeter weer terug naar huis komt. Ik hoop dat je niet lang meer moet wachten!!
Geef ook n gil wanneer je poes weer terecht is. Want ook dit gevoel kennen we ondertussen allemaal!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns