Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hallo

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hallo
    Posted: 04 Mei 2012 om 14:20
Ik ben er weer. Er is veel gebeurd de laatste tijd. Het gaat wel weer tussen mijn man en mij. We zitten er gewoon allebei vreselijk doorheen. We zijn er nog niet. Alles wat mis kan gaan gaat er ook mis. En we zijn moe....
Dank jullie wel voor alle steun... heel erg lief.

En dan gaat ook nog de lap kapot. Alle bestanden (en patronen) kwijt... kon er ook nog wel bij. Maar dat is op dit moment niet het belangrijkste...

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 14:56
Gelukkig gaat het weer wat beter. Alles nu maar rustig aan doen Hug
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 14:58
Gelukkig, fijn voor jullie. (natuurlijk niet die laptop) Groetjes, Lida.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 15:00
Fijn dat je er weer bent en dat het beter gaat tussen jullie.
Neem de tijd voor jezelf, elkaar en de kinderen.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 15:13
Fijn dat je er weer bent.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 16:11
Fijn even wat van je te horen

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 16:53
Blij dat ik wat van jou hoor doe het maar rustig aan hoor
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 17:12
O, wat fijn om weer wat van je te horen en sterkte verder Smile
Groetjes van Jolly

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 17:45
fijn dat het weer wat beter met jou en je man gaat doe het rustig aan denk vooral aan de kinderen
Anne-Marie
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 17:51
fijn dat je er weer even bent
er wordt hier flink aan je/jullie gedacht

en die patronen komen wel weer
ik spreek uit ervaring
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 18:04

Hoooooooi lieverd!!!! Oh wat ben ik blij dat we wat van je horen.

En voor jou ben ik ook heel blij dat het wat beter gaat tussen je man en jou.

Een hele dikke knuffel voor jou Hug

Ik haak nooit af!

Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 18:20
Oh wat fijn weer van je te horen. Neem de tijd voor alles en probeer vooral weer heel gauw te gaan genieten van kleine dingen, want dat is oh zo belangrijk!

Hug
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 18:29
ben blij dat het weer een beetje goed gaat tussen jullie . Natuurlijk heeft dat nu ook weer zijn tijd nodig , neem rustig allebei de tijd daarvoor .
Ik wens jullie vele fijne gesprekken toe waarin de stukjes van de puzzel op het eind weer mooi bij mekaar passen .

liefs Linda
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 18:33
HugVeel sterkte met alles en doe rustig aan. Gelukkig gaat het ietsje beter ,en ben je ,neem ik aan,weer bij je meiden.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 18:36
Fijn dat je even van je laat horen. Hier wordt erg met je meegeleefd. Strekte voor de komende tijd. Ik wens jullie heel veel kracht en wijsheid toe en hoop dat jullie jezelf en elkaar weer terug vinden.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 19:03
Gelukkig maar. Ik heb vaak aan je gedacht, ook al ken ik je niet. Praat veel met elkaar, dat is belangrijk. Lukt het niet om er samen uit te komen, betrek er dan een ander bij, beter geen familie of kennis, maar een buitenstaander (dokter evt.).
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 19:35
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lieve schat wat fijn dat je er weer bent ik ben zo blij en weet je rome is ook niet in 1 dag bebouwd geef het de tijd ooooooo wat ben ik blij dat je er weer bent ik kan wel een dansje maken ik maakte me zo zorgen he wat fijn een hele dikke super knuffel
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2012 om 20:23
mooi bericht. sterkte allebei met het er samen uitkomen.
enne.... patronen e.d. komen straks wel weer hoor.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 15:21
Wat fijn even wat van je te horen. ergens bleef je maar in mijn hoofd zitten. Ik wens jullie alle goeds toe.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 15:27
hoi mimisa,wat fijn weer is van je te ver nemen,ik hoop dat je samen met je man hier goed uitkomt,zodat je elkaar weer kunt recepteren van wat je waard ben,sterkte voor de komende tijd,
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns