Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat een prijzen hier

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat een prijzen hier
    Posted: 06 Mei 2012 om 19:54
ik keek net op de site van anne claire petit wat een prijzen vraagt die zeg voor een knuffel. voor een doodgewone sleutelhanger vraagt die al 17 piek. kom ik aan met me 3 euro en ik verkoop nog niets. lijkt me stug dat die iets verkoopt 
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 20:05
Ik ben even gaan kijken en inderdaad dat is heel veel geld ...
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 20:09
Tja, als de mensen zo zot zijn om het te betalen, waarom zou je dan minder vragen WinkWink

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 20:11
zij zal denken...proberen gaat mee LOL
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 20:17
Toch schijnt het wel te lopen, het wordt heel hip gevonden wat ze maakt. En ze schijnt het ook nog te laten maken in landen waar vrouwen goed een bijverdienste kunnen gebruiken, dus zo is de hoge prijs ook verklaarbaarder. (Maar ik blijf het zelf ook de prijs niet waard vinden hoor.)
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 20:19
op den duur betaal je de naam natuurlijk, dat is met veel dingen zo.
En zolang de mensen het kopen, hoeft ze haar prijzen niet aan te passen hé.

Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 20:28
nou dan mogen ze mijn spullen daar ook verkopenhihihi. ik probeer al maanden iets te verkopen maar niks hoor Confused
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 20:44
Ik heb laatst bij iemand die teckel gezien.. Pfff wat eeN geld en niet eens heel mooi gemaakt. Met stokjes gehaakt en de ruimte ertussen is zo groot dat ie aan de binnenkant met stof is gevoerd.. En knoerdhard gevuld.. Mja, ieder zn ding..
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 20:47
Het word inderdaad gemaakt door vrouwen in andere landen maar anders is het toch niet te betalen als wij serieus uurloon zouden rekenen plus materiaal kosten dan zou het nog duurder zijn dan wat zij er voor vraagt zij heeft natuurlijk een winstoogmerk het is haar werk. En wij doen het als hobby daar zit denk ik een heel groot verschil...
groetjes nathalie
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 22:09
lijkt me stug dat die iets verkoopt   
Moet je teleurstellen, het schijnt een hype te zijn. En......mensen die niet kunnen haken zien niet in dat het zoveel goedkoper kan. Het schijnt dat ze in het buitenland vrouwen laat haken als vorm van ontwikkelingshulp....
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 22:09
en de meesten denken, 'dat kan ik zelf ook' ;-)

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 23:27
Maar wat maakt ze bijzonder leuke dingen.. Ofja... Maken... Wat ontwerpt ze leuke dingen.
En ja, het is een hoop geld, voor die €152 koop ik een hoop bolletjes wol om het zelf te fixen. Maar alleen het patroon  nog...
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 23:39
Originally posted by okkiepowerrr okkiepowerrr wrote:

nou dan mogen ze mijn spullen daar ook verkopenhihihi. ik probeer al maanden iets te verkopen maar niks hoor Confused

Een keer een kraam huren op een braderie, visitekaartjes laten maken bij Vista print (kost niet zo veel) heeft bij mij er voor gezorgd dat ik regelmatig iets verkoop (niet dat ik er rijk van wordt, maar zo kan ik weer steed nieuw materiaal kopen en aan de gang blijven). Op webklik een "winkeltje" begonnen met sokken en dat loopt best wel redelijk, heb zelfs al vast klanten. Ik kan overigens mijn baan niet opgeven, maar wel van de winst een keer per jaar een weekend met de hele familie er even tussen uit.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 23:52
Ze draait leuk :) En ik weet dat er ook Nederlandse dames voor haar haken en niet alleen door arme chineesjes of zo iets. Misschien daarom de prijzen zo hoog? Ik geef het er niet aan uit, wat wij maken vind ik mooier.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 11:00
Ik maak het liever zelf ;)
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 11:03
Maar hoe Ieke?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 12:02
Hoeft toch niet precies hetzelfde te zijn?
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 12:04
Nee, absoluut niet! Maar mijn handicap is dat ik  niks kan zonder patroon. Embarrassed
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 12:09
Ik denk dat de verkoopsters onder ons hobbydozen een merknaam moeten verzinnen en net doen of het design is. Je weet wel net als Die zain van gamma.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 12:38
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ze draait leuk :) En ik weet dat er ook Nederlandse dames voor haar haken en niet alleen door arme chineesjes of zo iets. Misschien daarom de prijzen zo hoog? Ik geef het er niet aan uit, wat wij maken vind ik mooier.

En hoeveel krijgen die dan voor hun werk? Peanuts zouden ze in de UK zeggen, een habbekrats.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns