Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

eerste valkje geboren

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: eerste valkje geboren
    Posted: 05 Mei 2012 om 19:42
nummer 1 is  uit het ei gekropen vanavond. vannacht volgen er nog twee denk ik want die zijn ook al iets kapot. en ze geven antwoord als je er zachtjs tegen aan tikt. ik maak pas foto`s als ze er allemaal zijn. want pa is nogal agresief hihihi en dan rolt alles door elkaar. dus ik hou jullie op de hoogte. moet nu namen gaan verzinnen 
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 21:53
Ooooooooooooo geweldig! Ik wacht op de foto's hoor, ik vind het zo leuk Tongue
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 22:16
Leuk! Ik ben benieuwd
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 23:42
Ik ben ook zeer benieuwd naar de foto's. Altijd weer geweldig om te zien als de 'kleintjes' uitvliegen.
Over een kleine week vliegen bij mij de koolmeesjes uit. Raar, maar de eerste dagen mis ik ze. Het af en aan vliegen van paps en mams, het gekwetter van het kleine spul...., zo gezellig.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 08:01
Ooooooooooooohhhhhh wat lief!!!!
Ben zo benieuwd naar de foto's!!!!
Hihi je valkenkindjes hebben veel HobbyDoostante's
Zal eens meedenken met je om namen te verzinnen Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 08:01
Wat leuk!!!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 13:26
oh wat leuk!
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 13:34
jong spul is altijd mooi! Ben benieuwd naar de eventuele foto's, ook van paps en mams, welke kleurslag het zijn.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 15:54
heb je voorkeuren voor letters waar de namen mee moeten beginnen
ik vind namen verzinnen altijd leuk!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 19:47
helaas slecht nieuws. valkje 1, 3 en 4 zijn overledenCry . 3 en 4 zatewn nog half in het ei en leefden niet meer valkje 1 is vanavond overleden. hij werd er steeds uitgegooid en was steeds steen koud. heb hem steeds weer opgewarmt maar hij had ook wondjes en die zijn hem fataal geworden denk ik was er eentje met rode oogjes dus wer zeker een witte. ben best verdrietig Crynu is er nog eentje in leven en eentje in het ei. maar die ene heb ik ook al verschillende keren moetenopwarmen maar hij is wel levendig nog. het ventje doet zo lomp steeds. die zit alleen op het eitje en gooit die andere steeds opzij. grrrrrrrrrrrr en me nog bijten ook toen ik  de baby terug lag. Confused. ik hoop echt dat deze het overleeft. anders is het echt de laatste keer geweest dat ze hebben mogen broeden. die stomme vogels willne ook niet in een broedblok Angry maar in een doosje. ze zijn bang voorhet broedblok. daarom rolt ales steeds weg. . nou maar hopen dat de twee het overleven. de levende en de nog niet geborene.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 08:52
O wat verdrietig! Deze nieuwbakken vader weet dus niet zo goed hoe het moet. Ik hoop dat deze 2 wel blijven leven meid.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 10:08
ach wat verdrietig zeg hoop dat de andere twee het wel redden zo is de dieren wereld alleen zit je er nu met je neus bovenop en wij willen dat niet accepteren.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 10:44
Ach wat sneu, kan me voorstellen dat je jezelf rot voelt.
Hopelijk overleven de andere 2 het wel.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 11:48
jammer dat het zo loopt .

Bij beleef de lente gaat ook niet alles voorspoedig en dan kun je wel zeggen het is de natuur,maar het doet toch pijn
Laat je ons weten hoe het met de anderen gaat ???
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 12:57
Wat jammer zeg ik hoop dat de rest het wel overleeft hou ons op de hoogte
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 18:32
helaas de andere is ook overleden Cryze gooide hem er ook steed suit. nu heb ik het overgebleven eitje in de andere kooi gedaan bij sidonia en rocky want sidonia is supr broeds alheeft ze niet gejeweetwel hihihi. ennnnnnnnn ze zit er al de hele nacht en dag op. nu maar afwachten hoe ze reageerd als het uitkomt. maar ik heb al besloten dat ze niet meer mogen broeden. want dit is het tweede nestje dat ze vermoord hebbenConfused. terwijl het eerste goed is gegaan. daar is sidonia oa uit ontstaan. ik vind het te verdrietig die hummeltjes. ikhad me een humeur vandaag brrrrrrrr . arme kleine donsjes CryCry. dus nu maar duimen dat het met laatste eitje goed gaat en dat sidonia hem ook accepteerd als het eruit is

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 19:33
Hopelijk kan Sidonia het eitje uitbroeden ik hou mijn duimen gekruist
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 20:13
Ik duim mee!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns