Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tips voor moederdag

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tips voor moederdag
    Posted: 06 Mei 2012 om 18:38
hallo allemaal,

Volgende week is het weer moederdag en waar gaan we dit jaar onze moeders weer mee verrassen!
Ik denk dat wij vragen of ze gezellig komen eten gourmetten of zo en dan alles leuk versieren speciaal voor moederdag.
Ik ben benieuwd wat jullie allemaal voor leuke verrassingen hebben voor de moeders.

Groetjes Belinda

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 18:48
Mijn schoonouders zijn een weekend uit met een gezelschap van de kerk.
Mijn eigen moeder verras ik met een mooi fotoboek met foto's van onze reis naar Turkije van afgelopen week. Ik heb het gisteren al besteld (tussen het slapen door! LOL) en ik hoop dat het op tijd in huis is.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 18:49
Zelf doen we er niets aan. Vind het zo'n armoe om 1x per jaar iets te 'moeten' doen alsof het alleen van die ene dag afhangt. Tot de kleuterleeftijd en dan iets zelfgemaakts krijgen is geweldig!!! Daarna niet meer is mijn bescheiden mening..
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 19:00
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

Zelf doen we er niets aan. Vind het zo'n armoe om 1x per jaar iets te 'moeten' doen alsof het alleen van die ene dag afhangt. Tot de kleuterleeftijd en dan iets zelfgemaakts krijgen is geweldig!!! Daarna niet meer is mijn bescheiden mening..
 
 
Dat ben ik wel met je eens! Ik kan het alleen niet over mn hart krijgen om er helemaal niks aan te doen.. Dus dat wordt toch even op visite gaan ^^ En verder zien we wel.. Misschien dat ik iets voor ze in elkaar haak haha..
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 19:02
Mijn moeder is dement, geen idee wat ik haar zal geven. Er staan in het huis waar ze nu zit een poes en een hond die je kunt opwinden en dan gaan ze dansen. Daar heeft ze het steeds over, maar ik heb nog niet kunnen vinden waar die te koop zijn.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 19:04
Bij ons in Antwerpen, vieren we dat op 15 augustus.
Maar we gaan nu zondag wel naar het moederdagontbijt op de camping. njammie


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 19:12
Ook mijn schoonmoeder is dementerend, maar ze is gek op knuffels, dus haak ik maar even wat nieuws voor haar.
Kan ze weer heerlijk knuffelen, want ze wil dingen verzorgen de schat.
 
gr Moeder van Naomi
babbel
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 19:22
J.M
 
Kijk eens bij Blokker ik dacht dat ik ze daar gezien had
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 19:34
Ons mam krijgt kaartjes voor de floriade. Ze weet toch nooit wat ze wil (vroeger waren het altijd lieve kindjes die geen ruzie maken) en ze wil daar graag heen.
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 19:50
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Mijn moeder is dement, geen idee wat ik haar zal geven. Er staan in het huis waar ze nu zit een poes en een hond die je kunt opwinden en dan gaan ze dansen. Daar heeft ze het steeds over, maar ik heb nog niet kunnen vinden waar die te koop zijn.



Kijk eens op deze site. Daar staan ontzettend leuke dingen.
http://www.blikspeelgoed.nl/blikspeelgoed/
Let wel op de prijzen, waar daar zit enorm verschil in.
Er stond ook een leuke Beer die trommelt, voor 65 euro.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 22:08
dit jaar wordt een speciale moederdag voor ons, mijn moeder zit in een revalidatiecentrum en komt die dag voor het eerst een middagje  zomaar thuis, de tweede keer voor haar maar de eerste keer was samen met de ergotherapeut, en was alleen bedoelt om te kijken of ze na de behandeling weer naar huis kon, dat is helaas niet het geval maar ze mag wel dagdelen naar huis.
Omdat mijn vader die dag jarig is wordt het een bijzondere dag.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 23:37
Wij gaan twee keer per week naar mijn schoonmoeder toe, en zondag gaan we nog een keer extra. Ik denk met een eigen gebakken appeltaart
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 23:42
Mijn moeder is een paar weken gelden 80 geworden en bij dat feestje hebben we nogal wat foto's gemaakt die we nu in een album hebben laten zetten, leuk kado voor moederdag. Schoonmoede ris helaas 3 jaar geleden overleden.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 11:47
Annita, daar had ik al een keer gekeken, zijn mij toch wel te duur. Maar wat staan daar geweldig leuke dingen zeg. Ik denk dat ik maar gewoon een beer geef die ik zelf een keer heb gemaakt van mohair. Heb er nog een aantal liggen. En wie weet zie ik nog een keer zo'n dansend popje of dier dat minder duur is, dan geef ik die gewoon nog een andere keer. 
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 12:04
Een Fur real friends (of hoe je het ook schrijft...) Bij de speelgoedwinkel en misschien ook wel op marktplaats...
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 12:55
Voor mijn schoonmoeder vieren we dat op 15 augustus en mijn moeder daar kom ik niet meer bij al heel lang ,en ik krijg van mijn kinderen en man een strijkplank
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 22:15
Natuurlijk moet een bezoek en/of een cadeautje niet afhangen van moederdag maar het is nu eenmaal een feit dat op deze dag het moederschap wordt gevierd. Dit is niet voor iedereen weggelegd. Ik kom regelmatig bij mijn moeder en ook op moederdag ga ik naar haar toe. Ben zo blij dat ik haar nog heb...
Ze is gek op bloemen en die paar extra euro wat een bloemist er voor vraagt, neem ik voor lief.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 08:46
Mijn peettante zei altijd: "Elfde gebod: viert uw feesten". Ik begrijp nooit die ergernis over commerciƫle dingen. Je kunt op bepaalde dagen feest vieren en gedenken op je eigen manier. Je kunt iemand eens in het zonnetje zetten of allerlei karweitjes uit handen nemen. Of iets speciaals zelf maken. Tradities scheppen voor de kinderen. De kinderen kunnen moeders thuis een Spa of manicure geven en haar nagels lakken. Voor papa een speurtocht uitzetten met een klein zelfgemaakt cadeautje aan het eind. Of eens een keer zonder mopperen en lange gezichten meegaaan met een familieuitje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 11:26
Mijn moeder is ook dement, het zal voor haar geen enkel verschil maken of ik juist op die dag langs kom of niet. Ze heeft 6 kinderen, en het zal haar juist geen goed doen wanneer we alle 6 besluiten om op die dag langs te komen (met alle aanhang erop en eraan). Ik moet er ook bij zeggen dat moederdag haar zelf ook nooit zo geboeid heeft. Als we vroegen wat ze voor moederdag wilde, zei ze altijd: "Ik wil ontbijt op bed hebben en niets hoeven doen die dag".
 
Onze jongste maakt nog een cadeau op school, de oudste niet meer. Die vroeg gisteren wat ik voor moederdag wilde, en ik gaf precies hetzelfde antwoord als mijn moeder ;). Niet omdat zij dat altijd zei, maar omdat ik dat zelf ook zo voel. Een zelfgemaakte tekening is altijd welkom, erg leuk, maar cadeaus kopen 'omdat het moet' en maar weer een fles bodylotion 'omdat ik niets anders weet', dat hoeft voor mij niet. Dan liever een dagje door je eigen gezin verwend worden. En tja, natuurlijk het liefst niet alleen maar op moederdag, maar ja...... ;).
 
Bij mijn schoonmoeder zullen we wel langs gaan, met wat, dat weet ik nog niet. Het bezoek zegt meer dan het cadeau.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 13:01
helaas hoef ik niet meer naar moeder en schoonmoeder ze zijn allang geleden overleden was 35 toen ze overleden 3 maand na elkaar, 2 van mijn kinderen doen niet aan moederdag  en de andere 2 wel, kom die dag uit de nachtdienst dus zie wel of ze komen en ik wil zeker niet dat ze met grote cadeaus komen een tekening van de kleinkinderen of een bosje bloemen vind ik meer dan genoeg en natuurlijk heb ik wat lekkers in huis
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.782 seconden.
Lang Yarns