Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Arme oude poes

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 331
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Arme oude poes
    Posted: 08 Mei 2012 om 22:39
Wij hebben een kater die in juli 17 jaar oud wordt, en inderdaad het is een hele oude poes aan 't worden. Af en toe heeft hij kramp in z'n achterpoten, hij kan al een poos niet meer miauwen, hij heeft bijna geen tanden meer, sinds een paar dagen gaat z'n ademhaling heel moeilijk.

We hebben afgesproken dat we deze week nog aankijken, anders gaan we volgende week naar de dierenarts........
Wat een moeilijke beslissing is het toch, als het zonnetje schijnt ligt hij nog zalig in de tuin te genieten, maar als hij dan opstaat zie je dat hij niet helemaal in orde is. Ik ben nu al verdrietig (weet eigenlijk al wat er moet gebeuren).
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 22:53
Oooooooooooooooohhhhhh.......dat is verschrikkelijk om die beslissing te nemen Cry
Maar z'n leventje mag ook geen lijdensweg worden. Dat verdient ie niet.
Ik begrijp het heel goed hoor dat je verdrietig bent.........
Ik denk aan je en aan poes........
Een dikke knufel voor jullie Hug
Ik haak nooit af!

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 22:55
Aaaach, altijd lastig!
Ligt natuurlijk aan wat de kat heeft, maar de stalkat op het werk is nu 20 en krijgt sinds een half jaar Metacam. Een pijnstiller waardoor hij duidelijk beter gaat. Wellicht ook voor jullie baasje een idee?
Sterkte met deze moeilijke splitsing.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 13:33
Veel sterkte alvast, bij wat de toekomst ook mag brengen aangaande jullie poes.
Ik denk dat velen onder ons perfect weten hoe jij  je nu voelt.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 13:38
Heel veel sterkte toegewenst!
Ik ben zelf ook de trotse eigenaar van een schat van een kat.
Lijkt me verschrikkelijk om hem te moeten missen.
Hopelijk is er nog iets aan te doen om hem te helpen!
En anders heel veel sterkte voor de toekomstHug
 
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 13:46
Dat is dus het enige nadeel van een huisdier hebben.
Onze kater is 15 jaar geworden en is 'gewoon' vertrokken. Over amen uit. Nooit meer terug gevonden. Het gekke is, is dat je het ook meteen weet dat het zo is.
 
Ik vind dit het moeilijkste wat er is!! Aan de andere kant hebben de beesten dit wel voor op ons mensen. Je kan op een nette manier een einde aan het lijden maken. Dat is niet altijd Cry zo bij de mens is mijn ervaring.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 13:52
Het is heel hard om aan te moeten zien hoe een oude kat plotseling zo achteruit gaat. Vooral omdat ze vaak zo'n dapper hartje hebben en zich overeind proberen te houden puur op liefde. Maar jullie hebben samen 17 jaar aan mooie herinneringen opgebouwd en die blijven, lang nadat de kat je heeft moeten verlaten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 14:13
Dat is een hele moeilijke beslissing zo hebben we dat  jaar geleden ook moeten doen ,en daarna terug een gehaald maar nu is die ook al 10 dagen weg Cry.veel sterkte hoor
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 15:09
Heel veel sterkte

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 15:14
IK weet hoe je je voelt. Onze bijna 19 jarige kater is vorig jaar overleden. Hij ging ook in heel korte tijd behoorlijk achteruit. Naar de dierenarts, bloed geprikt etc. Nieren gingen achteruit, dieetbrokken gekregen en toch werd hij alleen maar slechter. Op zondag besloten om 's maandags wee naar de dierenarts te gaan en wat gebeurd er: die nacht besloot meneer niet meer in dat mandje achterin de auto te willen en overleed spontaan.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 15:56
ja als je al zolang een huis dier hebt geef je dat niet graag af 

wij zelf hebben 2honden en ik mag er niet aan denken als de dag van morgen eentje zo weg vallen 

dus aan alle die een diertje hebben geniet ervan en verzorg ze goed en die eentje hebben moeten afstaan of die voor een moeilijke beslissing staan hou de moed er in en veel sterkte 

groetjes christine
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 19:32
Och vreselijk heel veel sterkte.
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 19:43
Wat verdrietig. Heel veel sterkte!

Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 21:40
Ik kan me een leven zonder huisdieren niet voorstellen. Om te moeten beslissen over het beĆ«indigen van een dierenleven is erg moeilijk. De laatste keer dat ik voor deze keuze stond is precies 2 jaar geleden. Gelukkig werkt er in de praktijk 1 dierenarts die eerlijk is over de toekomst van een ziek beestje. Hij respecteert de mening van de eigenaar als hij of zij beslist om niet verder te gaan met medicijnen of een behandeling. Op de een of andere manier maakt dat de keuze iets eenvoudiger.
Het is een voorrecht om de keuze te hebben om het diertje op een waardige manier te kunnen laten inslapen.
Ik wens je heel veel sterkte toe en ik leef erg met je mee.
 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 22:50
Hoe gaat het nu met hem???
Ik haak nooit af!

Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 22:57
ik weet wat je doormaakt nu, wij zitten hier in dezelfde situatie. We hebben een Engelse bulldog van bijna 10 jaar en zijn al verschillende keren met der naar de dierenarts geweest wegens bloed plassen, blaas ontsteking hoor je dan , een antibiotica en pilletjes maar overgaan ho maar nu plas ze al maanden bloed en sinds een paar dagen verlies ze ook pus, pfff maar wat ga je doen he welke keuze moet je maken , het is zoooo moeilijk wel niet wel niet. we kijken het ook nog een paar dagen aan.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 23:16
Heel veel sterkte. Wij hebben vorige week onze 15.5 jarige hond laten inslapen. Ze kon al een tijd heel moeilijk opstaan en moeilijk lopen. Op 1 mei kon ze helemaal niet meer lopen en toen hebben we besloten haar haar rust te gunnen. En geloof me, het blijft moeilijk, nog steeds denk ik aan haar. In het begin met toch wel een schuldgevoel, maar nu niet meer, het wat echt beter zo. Ik heb er rust mee maar mis haar nog wel, bij het opstaan, naar bed gaan, en af en toe overdag. Maar, wees blij dat je zo lang nog van hem hebt kunnen genieten en gun hem zijn rust. Hoe moeilijk dat ook is.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 10:33
ik ben ook al jaaaaaaaaaaaren in het bezit van katten (steeds 4 of 5) en als de moment er is dan breekt heel je hart Emoticons 
ik wens je heel veel sterkte toe
groetjes linda
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 11:56
dit is idd het enige nadeel van het hebben van huisdieren ook ik heb al meerdere keren voor zo'n beslissing gestaan en ook wat is dat moeilijk maar als je weet dat het ondraagbaar leven wordt voor het dier dan is dit de beste manier om afscheid te nemen.
heel veel sterkte en wijsheid bij het nemen van een besluitHug
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 16:51
Hoe is het daar nu
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.766 seconden.
Lang Yarns