hobbywinkel |
Reageer |
Autheur | |
Priiny
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Mei 2012 om 17:54 |
Beste allemaal,
Ik ben opzoek naar een goeie hobby winkel voor artikelen voor het haken. Ik woon in Lelystad en daar is niet wat ik zoek! Ik heb ook al in Zwolle gekeken en daar het zelfde als Lelystad. Ik wil niet de hele tijd via internet bestellen, want dat pakt toch elke keer weer anders uit. Ik wil het graag zien en voelen. Heeft iemand ervaringen met hobbywinkels in Almere of Amsterdam? Groetjes, Jentel
|
|
hitsje
Hobbywonder Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi,
Ik woon in Dronten en heb hetzelfde probleem. In Biddinghuizen is een winkeltje met heel veel wol.. Ik weet niet of dat vanaf Leystad te doen is? Ik ga daar vaak heen. Ze hebben daar alleen geen Zpaghetti. Voor de rest erg veel. |
|
Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/ |
|
Priiny
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hebben ze daar ook veel andere materiaal zoals haakpennen, boeken enz.?
|
|
hitsje
Hobbywonder Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Boeken wel wat, niet zo heel veel, daar hebben ze veel van in Swifterbant in het hobbywinkeltje. Daar geven ze trouwens ook leuke haakcursussen, alleen hebben ze daar weer veel minder wol.
Haakpennen hebben ze wel weer veel in Biddinghuizen maar die zijn ook bij de boekenvoordeel die hebben ze toch ook in Lelystad? Daar hebben ze ook veel haakboeken. (en bij de bieb ook)
|
|
Groetjes Hitsje
|
Priiny
Post Options
Thanks(0)
|
Heel erg bedankt dan ga ik daar eens kijken! Ja wij hebben ook een boekenvoordeel, maar daar hebben ze niet heel erg veel! Daarom deze vraag :P
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Google eens: "hobbywinkels op een rij" dan zie je ze per provincie. Je kunt dan elke winkel die je iets lijkt weer afzonderlijk op google bekijken voor hun specialiteit.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
hitsje
Post Options
Thanks(0)
|
Als je dan toch in de polder aan het rijden bent: bij ons in Dronten in de boekenvoordeel zijn wel veel haak boeken en haaknaalden.. Zelfs nog een klein beetje wol..
Succes!!
|
|
Groetjes Hitsje
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
In Almere heb je er meerdere, google maar eens op hobbyzaak Almere.
Bij Het Hobbypakhuis ben ik geloof ik wel eens geweest, die hadden toen (jaar of 2 geleden) heel veel wol. |
|
Priiny
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor alle tips! :D |
|
Babbel.truitjes
Duizendpoot Lid sinds: 04 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 367 |
Post Options
Thanks(0)
|
In zwolle heb je dan Rits inn gemist die heeft echt alles wat je maar wilt.
hij zit op de assendorpe straat net iets buiten de binnen stad.
|
|
babbel
|
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook veel in Lelystad, en had laatst op internet deze site gevonden: http://www.haakwebsite.nl
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar het is wellicht de moeite waard om even langs te fietsen |
|
Blessed to be a blessing
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of Annie Reuvers Hobby shop in het centrum, vlak bij V&D. |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
En van Lelystad naar Sneek is ook niet zo'n eind, daar zit de Devo, die heeft ook heel veel op handwerk- en hobbygebied.
En in Joure heb je handwerkwinkel A-Joure met heel veel soorten wol.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
marlasinger1470
Newbie Lid sinds: 19 Mei 2012 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 28 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga altijd naar de Pipoos in Utrecht, daar hebben ze sinds ik begonnen ben met haken ineens aardig wat. Er zit ook nog een wolwinkel in de binnenstad, daar hebben ze zoveel wol dat ik door het wol de wol niet meer zag Daar hebben ze ook haaknaalden en boeken geloof ik.
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
In Heerenveen zit Oenema naaimachinehandel.
Daar hebben ze heel veel op gebied van garens, naalden, en hobbymateriaal.
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
in zeewolde zit hobbytime is ook een leuke winkel.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |